Tenten, haringen,wind en regen: NIET op de keeeemping (Deel 24)

30-07-2007 22:16 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 24! Op de Keeemping, Zuig opzoeken!

echte naam? (hint mag ook)

* leeftijd?

* schoenmaat en zweetvoeten?

* vrijguzellig, vulliefd, vulloofd, gutrouwd, guscheiden?

* woonplaats?

* werk? zo ja, als wat?

* kinderen/huisdieren?

* hou je van kaas?

* hou je van paashazen?

* heb je wel eens drugs gebruikt?

* favoriete alcoholische drankje?

* heb je een cavia?

* rijd je in een zwarte Golf?

* is je man homo?

* betaal je je gas en licht?

* hoe heet je vagina?

* indien man aanwezig, hoe heet zijn leuter?

* wat doe je met je pulk?

* plas je in de wasbak?

* laat je windjes en boeren in samenzijn met anderen?

* wat heb je aan vandaag?

* wat heb je vandaag allemaal gegeten?

* verder nog iets te melden?

quote:

quote: sunlight reageerde

Draadjesvlees maak ik een uitzondering voor, ik heb vanaaf weer een halve kilo in mn eentje weggewerkt, en man ook :$

Hmmm...lekker in de soep!:)

Ik eet t meestal indisch, en dan met witte rijst en vanaaf heb ik peultjes met ketjap, kokosmelk en bruine suiker erbij gegeten, gesmoord, lekker hoor.
Ja Agent, what's up with the filet americain?
Die hormoonslavernij!!
quote:Waarom niet?ja vertel es. wat zit daar voor ranzigs aan?
Misschien willen we dit wel helemaal niet weten....
Die hormoonslavernij!!
quote:Waarom niet?

De darmen waar de verse worst van gemaakt worden stinken enorm. Die moet je eerst uitwassen voordat je daar worst van draait. Plus dat het vlees heel vies is dat er in gaat. Van die grote glibberige stukken.

Filet Americain is gewoon tartaarvlees met heul veul saus. Van dit vettige drap. Waar je alleen al van gaat kokhalzen als je die saus uit de emmer moet scheppen.

En Schnitzels zijn enorm ranzig omdat je die plat moet slaan. Ook al ligt het tussen een plastic vel, toch vliegen er stukjes schnitzel rond. Dus de hele slagerij incl. jijzelf zit dan onder.

Na een hele week schnitzels pletten in de slagerij vonden mijn ouders het leuk om op zaterdagavond uit eten te gaan in een schnitzelrestaurant. Bah!
Vast niet, maar ik vraag het toch.:P
quote:

quote: minny reageerde

Waarom niet?

De darmen waar de verse worst van gemaakt worden stinken enorm. Die moet je eerst uitwassen voordat je daar worst van draait. Plus dat het vlees heel vies is dat er in gaat. Van die grote glibberige stukken.

Filet Americain is gewoon tartaarvlees met heul veul saus. Van dit vettige drap. Waar je alleen al van gaat kokhalzen als je die saus uit de emmer moet scheppen.

En Schnitzels zijn enorm ranzig omdat je die plat moet slaan. Ook al ligt het tussen een plastic vel, toch vliegen er stukjes schnitzel rond. Dus de hele slagerij incl. jijzelf zit dan onder.

Na een hele week schnitzels pletten in de slagerij vonden mijn ouders het leuk om op zaterdagavond uit eten te gaan in een schnitzelrestaurant. Bah!

OKe, die worst eet ik al niet om de darmen. En de knak die je hoort als je een worstje doorsnijdt.

Maar ik dacht dat je ook een vies verhaal over de filet had, amar dat valt dus mee. pfieuwww....
quote:

Waarom niet?

OKe, die worst eet ik al niet om de darmen. En de knak die je hoort als je een worstje doorsnijdt.

Maar ik dacht dat je ook een vies verhaal over de filet had, amar dat valt dus mee. pfieuwww....
quote:

Waarom niet?

oke dat was een beetje overdreven, maar de kat lag op mn muismat
Ach ik eet ook haggis, dus dat schrikt me niet af.:D
Die filet valt me dan gelukkig weer mee. Vroeger at ik stiekem rauw gehakt als mijn vader soepballetjes maakte. Filet americain zonder saus hahaha.
Die hormoonslavernij!!
quote:Ach ik eet ook haggis, dus dat schrikt me niet af.:Dis dat dat schotse goedje?met vieze dingen erin?
Ik weet niet waarom, maar bij haggis moet ik denken aan Shrek.
Die hormoonslavernij!!
Nou, ik vind het anders ranzig genoeg ;)

Het liefst eet ik trouwens biologisch vlees, maar dat is lastig met mijn studenten-budget... :(
quote:

Ach ik eet ook haggis, dus dat schrikt me niet af.:D is dat dat schotse goedje?met vieze dingen erin?Schots idd, gevulde schapenblaas. Best lekker hoor, maar veel mensen willen geen blaas eten want dat vinden ze bah. Ik wijs ze er meestal fijntjes op dat darmen feitelijk veel smeriger zijn...

Ik ga slapen! (lees: ER kijken!)

trusten en tot morgen!
quote:

Ach ik eet ook haggis, dus dat schrikt me niet af.:D is dat dat schotse goedje?met vieze dingen erin?

Schots idd, gevulde schapenblaas. Best lekker hoor, maar veel mensen willen geen blaas eten want dat vinden ze bah. Ik wijs ze er meestal fijntjes op dat darmen feitelijk veel smeriger zijn...

heeft blaas dezelfde structuur als darm als je t doorsnijdt emt die knak zeg maar?

Ik zou dat goedje dan toch liever in een bladerdeegbakje geserveerd hebben denk ik....
Ligt er aan hoe je het maakt. Gefrituurd in een deeglaagje vind ik het lekkerst.
Knakworst vind ik wel lekker. Vooral die echte duitse die 'knak' zegt als je 'm eet.
quote:Ligt er aan hoe je het maakt. Gefrituurd in een deeglaagje vind ik het lekkerst.kan je dan die blaas niet weglaten zeg maar, en alleen dat deeglaagje eten? wat maakt blaas zo lekekr dat je dat niet schrapt uit dat gerecht?
quote:

Knakworst vind ik wel lekker. Vooral die echte duitse die 'knak' zegt als je 'm eet.

Maar daar zit toch geen darm omheen?
quote:

quote: AgentL reageerde

Maar daar zit toch geen darm omheen?

Nee, maar wat wel eigenlijk??
quote:

Ligt er aan hoe je het maakt. Gefrituurd in een deeglaagje vind ik het lekkerst. kan je dan die blaas niet weglaten zeg maar, en alleen dat deeglaagje eten? wat maakt blaas zo lekekr dat je dat niet schrapt uit dat gerecht?Kweet niet, zo wordt het gemaakt. Maar zonder blaas is het gewoon spul in deegje, niet haggis.:)

quote:

Ligt er aan hoe je het maakt. Gefrituurd in een deeglaagje vind ik het lekkerst. kan je dan die blaas niet weglaten zeg maar, en alleen dat deeglaagje eten? wat maakt blaas zo lekekr dat je dat niet schrapt uit dat gerecht?

Kweet niet, zo wordt het gemaakt. Maar zonder blaas is het gewoon spul in deegje, niet haggis.:)

k geloof toch dat ik die variant smakelijker vind...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven