Het raadsel van de drankkast...

11-07-2016 21:39 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd of ik hier wat nieuwe inzichten opdoe.

Vandaag voor man de zo gewenste drankkast gekocht. Mooi model, teakhout(vinden we mooi) en betaalbaar.

In de kast zit een rek waar je wijnglazen aan kan hangen. Dit had ik aanvankelijk bedacht bij het zien van de kast, maar het staat ook zo omschreven op de site.

De kast is inmiddels ingericht met de reeds aanwezige drankvoorraad. We hebben geprobeerd de glazen erin te hangen, maar deze passen niet! Heb net de breedte van de gleuven nagemeten, dit is 6,5 cm. De voet van de wijnglazen is overduidelijk te breed voor de gleuven.

Het enige wat wel past, zijn de whisky glazen van mijn man, maar om de kast daar nou mee vol te hangen. Ik mag hopen dat hij niet zoveel whisky gaat drinken om dat aantal te rechtvaardigen.

Wat doen we verkeerd? Goedkope wijnglazen? Misbakselkast? Zijn er glazen met smallere voet dan 6,5? Nu ik daarnaar zoek, zie ik dat die maat nergens vermeld wordt, dus dit zal wel standaard zijn.

Ik heb de ballen verstand van alles wat met drank te maken heeft. Zijn er glazen met smallere voet te verkrijgen? Doen we iets verkeerd? Wat is een drankkast zonder glazen?

Het gaat om deze kast:

[img]http://www.indoteak.nl/uploads/fotos842 ... teak-b.jpg[/img]
Stelen die niet in gleuven kunnen, een homoseksuele man en buurman (samen?) gaat het dan toch nog goed komen met dit topic?
Winkel morgen bellen? Laat hun het maar voor doen.
every journey starts with a single step
quote:firedraakje schreef op 11 juli 2016 @ 22:11:

Winkel morgen bellen? Laat hun het maar voor doen.Een orgie op mans verjaardag! Was dat dan wat hij wilde? De winkelmedewerker was een vrouw... Wat dan met de buurman??
Moet toch naar de sexpijler, aangezien het over de gleufgrootte gaat
Heb ook ff gemeten, en zelfs mijn champagneglazen hebben een voet van meer dan 6,5cm. Kast is dus duidelijk bedacht op de tekentafel zonder kennis van de realiteit.

(En ik dacht dat je misschien twijfelde over camera's om de geheime drinker te betrappen )
quote:Ms-mieps schreef op 11 juli 2016 @ 22:11:

Stelen die niet in gleuven kunnen, een homoseksuele man en buurman (samen?) gaat het dan toch nog goed komen met dit topic?De buurman is ws homo. Van mijn man durf ik het niet te zeggen maar ik vermoed van niet, al kan er altijd sprake zijn van meerdere voorkeuren. Je moet overal voor open blijven staan.
quote:firedraakje schreef op 11 juli 2016 @ 22:11:

Winkel morgen bellen? Laat hun het maar voor doen.Goed idee. Misschien dat die nog een gaatje hebben.
quote:miss_musica schreef op 11 juli 2016 @ 22:10:

[...]

Dat zou toch een treurige uitkomst zijn. Helemaal als hij daar de buurman bij nodig heeft, die heeft niet eens een gleuf.Je was benieuwd naar nieuwe inzichten schreef je in je openingspost. Welnu, wij van het VIVA forum zien toch echt een hoop nieuwe invalshoeken rond jouw teakhouten drankkast
Staan je kastdeurtjes nu ook al open? Beetje jammer van die kast..
quote:Marana_ schreef op 11 juli 2016 @ 22:14:

Heb ook ff gemeten, en zelfs mijn champagneglazen hebben een voet van meer dan 6,5cm. Kast is dus duidelijk bedacht op de tekentafel zonder kennis van de realiteit.

(En ik dacht dat je misschien twijfelde over camera's om de geheime drinker te betrappen )Tenzij de kat op zoek is naar alcoholische versnaperingen valt hier weinig te filmen. Of de buurman moet door zijn drank heen zijn en over willen op whisky. Maar hij maakt doorgaans zoveel herrie dat hij de drankkast niet haalt om gefilmd te worden.
Is het niet voor portglaasjes bedoelt?
TO! Je man is morgen jarig! Dan zijn er toch helemaal geen glazen die in een kast moeten blijven hangen?

Is de buurman ook uitgenodigd btw?
Wat een goed topic
In de omschrijving staat duidelijk wijnglazen...
Mijn portglazen zijn 5,5cm.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Je leeft op te grote voet TO

Tijd voor nieuwe wijnglazen
Been there, done that, got the T-shirt.
Hm dan voor kabouter wijnglaasjes!
Sorry. Misschien ben ik dom. Maar hoe kan je whiskyglazen ophangen? Dat zijn toch tumblers met een vlakke bodem? Die kan je toch helemaal niet ophangen?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Misschien even voor de duidelijkheid, mijn man denkt dat de buurman homo is. Anders had ik nu echt wel wat anders aan mijn hoofd dan niet passende stelen en gleuven. Dat zou bepaald niet meer ter zake doen.
Ik vind het een supermooie kast, en wat gek dat die wijn''voetjes'' er niet inpassen......mijn glazenhouders zijn 9cm breed, en het glasvoetje 8 cm, dus die schuiven er zo in.....
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:pejeka schreef op 11 juli 2016 @ 22:24:

Sorry. Misschien ben ik dom. Maar hoe kan je whiskyglazen ophangen? Dat zijn toch tumblers met een vlakke bodem? Die kan je toch helemaal niet ophangen?Ik heb echt totaal geen verstand van drank of bijbehorende glazen. Zijn kleinere glazen met smallere kelk en voet. Man drinkt er whisky uit, dus ik vermoedde dat dat whiskyglazen waren. We hebben inderdaad ook tumblers, maar ik dacht dat er dus meerdere soorten whiskyglazen waren(zal wel een ontzettende muts zijn hierin).
En dan bedoel ik dit,
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:miss_musica schreef op 11 juli 2016 @ 22:24:

Misschien even voor de duidelijkheid, mijn man denkt dat de buurman homo is. Anders had ik nu echt wel wat anders aan mijn hoofd dan niet passende stelen en gleuven. Dat zou bepaald niet meer ter zake doen.Wat heeft de geaardheid van je buurman nou te maken met jouw drankenkabinet?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Serieus, oprechte excuses TO, maar ik kom niet meer bij van het lachen
Mja dan moet je het topic even doorlezen, ben zelf de draad ook even kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven