NOD augustus 2016

11-07-2016 23:05 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Is je NOD in augustus 2016? Hier kunnen we praten over symptomen, de spannende dagen voor NOD, over positieve testen, maar ook even klagen als het niet gelukt is. Laat je NOD, ronde voor hoeveelste kindje en leeftijd even weten dan maak ik een lijstje! Laten we hopen dat er veel positieve testen zullen komen!

Amy-1989, 26 jaar, 3de ronde, 1ste kindje, NOD 8 augustus
het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie deel 4

Idem
@GateKeeper Ja, ik weet het Maar die staat al zo vol en ik vind het leuk als er een lijstje wordt bijgehouden voor het overzicht
Ga je maandelijks zo'n topic openen??

Je weet maar nooit hoe lang het duurt en als je net als ik op gegeven moment in ronde 25 zit, zouden dat dus 25 topics zijn.

Zou daar zelf allang depri van geworden zijn.

En los daarvan, lieverd je bent nog maar 2 maand plus een paar dagen aan het proberen zwanger te worden. Laat het ajb nog los. Nu is het allemaal nog leuk en ongedwongen, probeer daar lekker zo lang mogelijk van te genieten.
quote:groenebroek schreef op 12 juli 2016 @ 07:45:

Ga je maandelijks zo'n topic openen??

Je weet maar nooit hoe lang het duurt en als je net als ik op gegeven moment in ronde 25 zit, zouden dat dus 25 topics zijn.

Zou daar zelf allang depri van geworden zijn.

En los daarvan, lieverd je bent nog maar 2 maand plus een paar dagen aan het proberen zwanger te worden. Laat het ajb nog los. Nu is het allemaal nog leuk en ongedwongen, probeer daar lekker zo lang mogelijk van te genieten.Bedankt voor je reactie! Zo was niet mijn bedoeling. Bij een andere website werkt het wel en daar is het niet telkens dezelfde die zo'n maand topic opent ;) Ik vind dit forum ook toch niet zo fijn, dus ik stop ermee hier. Ik hoop dat je snel zwanger bent!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven