opa overleden. ...werk
donderdag 14 juli 2016 om 07:42
donderdag 14 juli 2016 om 07:49
Gecondoleerd.
Uit mijn hoofd: in de cao VVT krijg je jaarlijks extra vakantiedagen (verlofmandje), o.m. om op te nemen rond het overlijden van dierbaren.
Je neemt dus vakantiedagen op.
Als je wel wilt werken maar niet in staat bent om je eigen werk te doen, is er misschien de mogelijkheid om tijdelijk iets anders doen. Overleg dit met je leidinggevende.
Sterkte!
Uit mijn hoofd: in de cao VVT krijg je jaarlijks extra vakantiedagen (verlofmandje), o.m. om op te nemen rond het overlijden van dierbaren.
Je neemt dus vakantiedagen op.
Als je wel wilt werken maar niet in staat bent om je eigen werk te doen, is er misschien de mogelijkheid om tijdelijk iets anders doen. Overleg dit met je leidinggevende.
Sterkte!
Ik moet helemaal niks!
donderdag 14 juli 2016 om 08:09
donderdag 14 juli 2016 om 08:11
donderdag 14 juli 2016 om 08:28
donderdag 14 juli 2016 om 10:08
quote:vrano schreef op 14 juli 2016 @ 09:31:
In de zorg krijg je niets... daar heb je je verlofmandje voor..
(in je verlofmandje zit alles dus trouwerij, begrafenis en ook vakantiedagen)
Dat klinkt wel erg sneu "in de zorg krijg je niets".
In de zorg krijg je elk jaar 6,2 weken verlof. Dat is meer dan gemiddeld, en daarom krijg je niet meer extra voor gelegenheden.
Sterkte met alles TO.
In de zorg krijg je niets... daar heb je je verlofmandje voor..
(in je verlofmandje zit alles dus trouwerij, begrafenis en ook vakantiedagen)
Dat klinkt wel erg sneu "in de zorg krijg je niets".
In de zorg krijg je elk jaar 6,2 weken verlof. Dat is meer dan gemiddeld, en daarom krijg je niet meer extra voor gelegenheden.
Sterkte met alles TO.
donderdag 14 juli 2016 om 11:29
Gecondoleerd met het verlies van je opa. Ik heb net te horen gekregen dat mijn tante niet meer wakker is geworden. Voor haar beter en fijner, maar voor ons toch niet zo leuk. We wisten dat ze niet lang meer zou leven, maar het komt toch altijd aan als een schok.
Neem contact op met je werkgever/leidinggevende en leg het uit.
Neem contact op met je werkgever/leidinggevende en leg het uit.