Aanslag in Nice

15-07-2016 00:02 745 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vrachtwagen reed in op een feestende menigte die naar een vuurwerkshow keken op de promenade. Daarna werd er geschoten al 30 doden en vele gewonden
Jeetje weer een aanslag. Wat ik me afvraag is waarom is precies Frankrijk steeds de "lul"?
Alweer een aanslag, het maakt mij woedend en verdrietig maar ik sta hier niet meer verbaasd over het gebeurd tegenwoordig zo vaak
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Lumos schreef op 15 juli 2016 @ 00:16:

Mijn vriend is daar, gelukkig inmiddels contact gehad en hij was/is in het hotel! Maar wat een ellende Wat een schrik !

Gelukkig is hij veilig. Wat zul jij blij zijn.

Wat een ellende zeg.pfff
Geschat aantal doden nu op zestig.

Mijn God.
Afschuwelijk, ik zag het nieuws zonet voorbij komen
https://twitter.com/hashtag/TourEiffel?src=hash
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Lumos schreef op 15 juli 2016 @ 00:16:

Mijn vriend is daar, gelukkig inmiddels contact gehad en hij was/is in het hotel! Maar wat een ellende Wat een schrik !Was hij ook bij de boulevard? Of vlakbij? In dat geval ook heel veel sterkte
quote:Eleonora-1 schreef op 15 juli 2016 @ 00:24:

Geschat aantal doden nu op zestig.

Mijn God.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ek gehad en niks aan de hand. En nu dit! Diep triest allemaal en weer Frankrijk...
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
@Lumos, fijn dat hij veilig is!
quote:Enn schreef op 15 juli 2016 @ 00:25:

https://twitter.com/hashtag/TourEiffel?src=hashWat is er aan de hand? Brand?
Vreselijk. Geen woorden voor
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Och jezus.......
Mensen toch, wat is dit toch een verschrikkelijke oorlog.
quote:Manji schreef op 15 juli 2016 @ 00:23:

[...]

Gelukkig is hij veilig. Wat zul jij blij zijn.

Wat een ellende zeg.pfffNou en of ! Hij komt ook veel vaker op plekken waar al een aanslag is geweest, en ik weet wel; samen met hem ook zoveel anderen, maar telkens krijg ik toch een knoop in mijn maag en dan denk ik weer; Pff, hij is de dans weer ontsprongen'
procureur: zestig doden bij aanslag #Nice http://bit.ly/NiceAttentat
quote:Enn schreef op 15 juli 2016 @ 00:26:

[img]https://pbs.twimg.com/media/CnW8TXTWAAAAR8T.jpg[/img]Whatt
quote:rups13 schreef op 15 juli 2016 @ 00:26:

Ek gehad en niks aan de hand. En nu dit! Diep triest allemaal en weer Frankrijk...Ja hier dacht ik ook aan, ik had het eerder verwacht, want stoppen lijkt het nooit te doen....
quote:Lumos schreef op 15 juli 2016 @ 00:28:

[...]

Nou en of ! Hij komt ook veel vaker op plekken waar al een aanslag is geweest, en ik weet wel; samen met hem ook zoveel anderen, maar telkens krijg ik toch een knoop in mijn maag en dan denk ik weer; Pff, hij is de dans weer ontsprongen'

Dan kun je met een gerust hart slapen vannacht - tenminste als dat lukt ivm de spanningen.

Sterkte meiske.

Welterusten.
Ja, sorry.

Laten we hopen dat het een uit de hand gelopen vuurwerk incident (i.v.m. met de feestdag) is dat er ernstiger op foto uitziet dan dat het is.
quote:Lumos schreef op 15 juli 2016 @ 00:28:

[...]

Nou en of ! Hij komt ook veel vaker op plekken waar al een aanslag is geweest, en ik weet wel; samen met hem ook zoveel anderen, maar telkens krijg ik toch een knoop in mijn maag en dan denk ik weer; Pff, hij is de dans weer ontsprongen'Fijn om te lezen dat hij veilig is
Er is al een topic Aanslag in Nice
Enn in "Nice... Gaan we weer?:("
Dan volg ik zaken hier wel verder

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven