Aanslag in Nice

15-07-2016 00:02 745 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vrachtwagen reed in op een feestende menigte die naar een vuurwerkshow keken op de promenade. Daarna werd er geschoten al 30 doden en vele gewonden
Nee, is een filmpje van een Duitse man op Twitter.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:ana_isabel schreef op 15 juli 2016 @ 00:51:

[...]

Werd dat uitgezonden? Niet op Nederland 1 toch?ja, ik heb ned 1 aan staan
Appels kun je eten, peren wel
quote:Enn schreef op 15 juli 2016 @ 00:54:

Nee, is een filmpje van een Duitse man op Twitter.bah..zou ik nooit aanklikken.
quote:Frizz schreef op 15 juli 2016 @ 00:52:

[...]

Rot ff lekker op Willem.Doe eens gewoon zeg.
Nou, ik heb weinig gezien want weg geclicked. Men roept ook op om het niet te delen.

Ik heb geen behoefte aan akelige beelden.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:appels-peren schreef op 15 juli 2016 @ 00:55:

[...]

ja, ik heb ned 1 aan staanDat heb ik dan (gelukkig ) gemist.
73 al... ik ben bang dat we later over de honderd horen :(
quote:Enn schreef op 15 juli 2016 @ 00:51:

Dit kan vanzelfsprekend bullshit zijn:

BREAKING NEWS: Guns and grenades found in truck in Nice, France.

Waarom deel je het dan? Net als die Eiffeltoren. Er wordt gevraagd geen geruchten te verspreiden. Nu is dat niet direct aan ons gericht maar de boodschap snap ik wel. Er hoeft niet nog meer paniek te komen. Er zijn minstens 60 doden. Lijkt me erg zat.

Ik snap het wel hoor, je bent machteloos en wil nieuws delen. Maar echt. Speculeren (jij niet) en geruchten verspreiden gaat niet helpen.
quote:Enn schreef op 15 juli 2016 @ 00:56:

Nou, ik heb weinig gezien want weg geclicked. Men roept ook op om het niet te delen.

Ik heb geen behoefte aan akelige beelden.

Dat snap ik ook nooit...dat mensen dat gaan delen.

(aanklikken ook niet echt)
Lees nu dat de aanslag is opgeëist door IS, ik wacht nog even tot de NOS hetzelfde zegt
Die beelden.. echt kijk niet.

Ik ga slapen. Ben nu al bang voor het aantal doden dat morgenochtend bekend zal zijn. Want die gaat echt nog veel hoger worden.

Echt te heftig dit.
Die beelden van die vrachtwagen zijn ook op tv toch?
quote:Enn schreef op 15 juli 2016 @ 00:56:

Ik heb geen behoefte aan akelige beelden.Mee eens, het feit dat je niet zag dat de wagen op de mensenmenigte in reed was het al akelig hem te zien harder gaan en mensen weg rennen.
Ik hoef al die gore filmpjes niet te zien.

Beetje gruwelen bij andermans leed. Wat een nare wereld leven we in.
quote:ana_isabel schreef op 15 juli 2016 @ 00:53:

[...]

Gelukkig maar.. mijn fantasie is groot genoeg.Heb perongeluk (automatisch afspelen) een ander filmpje gezien... Blijf maar even veilig op viva of nos dus
quote:willem1959 schreef op 15 juli 2016 @ 00:59:

Ik hoef al die gore filmpjes niet te zien.

Beetje gruwelen bij andermans leed. Wat een nare wereld leven we in.Jij reageert anders ook erg gruwelijk moet ik zeggen.
quote:nessemeisje schreef op 15 juli 2016 @ 00:58:

[...]

Waarom deel je het dan? Net als die Eiffeltoren. Er wordt gevraagd geen geruchten te verspreiden. Nu is dat niet direct aan ons gericht maar de boodschap snap ik wel. Er hoeft niet nog meer paniek te komen. Er zijn minstens 60 doden. Lijkt me erg zat.

Ik snap het wel hoor, je bent machteloos en wil nieuws delen. Maar echt. Speculeren (jij niet) en geruchten verspreiden gaat niet helpen.Enn deelt niks anders dan wat de NOS ook doet.
quote:_Olive schreef op 15 juli 2016 @ 00:59:

[...]

Heb perongeluk (automatisch afspelen) een ander filmpje gezien... Blijf maar even veilig op viva of nos dusJa...dankje!
Hele volken over één terroristische kam willen scheren, dat vind ik nou ook al weer zo gruwelijk , Willem...
quote:notalwaysdark schreef op 15 juli 2016 @ 01:00:

[...]

Jij reageert anders ook erg gruwelijk moet ik zeggen.Oh ja? Hoe dan?
Ik vroeg alleen al wat er was gebeurd op twitter over die eiffeltoren en ik heb nog nooit zoveel retweets en meldingen gehad..

Oh en een doodsbedreiging: "burn to the ground"

Niet meer doen dus
quote:Tia.Dalma schreef op 15 juli 2016 @ 01:01:

Hele volken over één terroristische kam willen scheren, dat vind ik nou ook al weer zo gruwelijk , Willem...

Hele volken?

Welke volken dan?
quote:notalwaysdark schreef op 15 juli 2016 @ 01:00:

[...]

Jij reageert anders ook erg gruwelijk moet ik zeggen.Maar hier heeft hij wel een punt. Filmpjes waar je ziet hoe mensen dood worden gereden dienen geen enkel doel. Ja de daders onbedoeld een podium geven.
quote:willem1959 schreef op 15 juli 2016 @ 01:01:

[...]

Hele volken?

Welke volken dan?Willem, je weet prima wat we bedoelen. Welterusten.
quote:_Olive schreef op 15 juli 2016 @ 00:58:

Lees nu dat de aanslag is opgeëist door IS, ik wacht nog even tot de NOS hetzelfde zegtHet lijkt of ze alles herhalen en bij nieuwe ontwikkelingen de uitzending hervatten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven