Aanslag in Nice

15-07-2016 00:02 745 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vrachtwagen reed in op een feestende menigte die naar een vuurwerkshow keken op de promenade. Daarna werd er geschoten al 30 doden en vele gewonden
quote:brb33 schreef op 15 juli 2016 @ 01:44:

[...]

In Nederland iig, en hopelijk de rest van Europa.

Nuances nuances. Sterkte met al jouw (in sommige gevallen terechte) angsten maar verbieden lost die angst niet op.

Ik heb ook geen oplossing voor je en zou vermoedelijk erg wijs en rijk zijn als ik die wel had. Welterusten.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
ik heb per ongeluk een quote gemaakt
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:ana_isabel schreef op 15 juli 2016 @ 01:37:

Ik ga toch maar eens proberen de slaap te vatten. Weltrusten lieve mensen en morgen gezond weer op Trusten Ana
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ja samen met granaten en explosieven, ze vragen toevallig dezelfde vragen op CNN.

Dit moet nog onderzocht worden, het is nog te vroeg om conclusies te trekken. Maar waarschijnlijk was deze man op dit moment alleen en heeft hij simpelweg zijn "daad" niet "af kunnen maken"
Er zou wel een enorm netwerk achter zitten. (Ja ehm, IS dus)
quote:_Olive schreef op 15 juli 2016 @ 01:48:

Ja samen met granaten en explosieven, ze vragen toevallig dezelfde vragen op CNN.

Dit moet nog onderzocht worden, het is nog te vroeg om conclusies te trekken. Maar waarschijnlijk was deze man op dit moment alleen en heeft hij simpelweg zijn "daad" niet "af kunnen maken"Nou 'gelukkig' maar. Hij heeft al genoeg aangericht.
Zou hij werkelijk gedacht hebben dat hij kon stoppen, naar achter lopen, deuren open en schieten en gooien?

Ik heb CNN nu ook opgezet.. zijn net zo aan het speculeren als wij dat alleen maar kunnen doen.

Wat ik ook zo raar vind is dat een mogelijke mederijder heeft kunnen ontsnappen, er waren toch veel politiemensen aan het schieten?

Het zal toch opvallen als iemand uit de truck rent?
Appels kun je eten, peren wel
Ik ga ook proberen te slapen.
Zeker met wapens achterin de truck doet vermoeden dat er een netwerk achter zit.
quote:elfje12 schreef op 15 juli 2016 @ 01:52:

Ik ga ook proberen te slapen.slaap lekker
Ontzettend triest dat dit is gebeurd. Het is helaas bijna niet meer de vraag óf er een aanslag komt, maar eerder wanneer.

Ik hoop van harte dat de cijfers die ze nu geven morgen naar beneden zijn bijgesteld, want het zijn er erg veel.
quote:elfje12 schreef op 15 juli 2016 @ 01:52:

Ik ga ook proberen te slapen.Slaap lekker
Ja CNN's journalisten liggen ook niet op 1 lijn merk ik nu...

De ene zegt dat hij alleen was en de ander weer iets anders.

Wat dacht die man uberhaupt toen hij in die vrachtwagen stapte!? Zoveel onbegrip.

Slaap lekker Elfje!
Las net iemand die zei: Ik wil hier niet aan wennen.

En dat vind ik een goede.. Er zijn er een paar die zeggen dat het ze niets meer doet omdat het toch zoveel gebeurt.. Tja
quote:appels-peren schreef op 15 juli 2016 @ 01:51:

Zou hij werkelijk gedacht hebben dat hij kon stoppen, naar achter lopen, deuren open en schieten en gooien?

Ik heb CNN nu ook opgezet.. zijn net zo aan het speculeren als wij dat alleen maar kunnen doen.

Wat ik ook zo raar vind is dat een mogelijke mederijder heeft kunnen ontsnappen, er waren toch veel politiemensen aan het schieten?

Het zal toch opvallen als iemand uit de truck rent?Ik denk dat in de chaos iedereen kon ontkomen.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Beangstigend gewoon dat er zo vreselijk veel mensen zijn, die zich schijnbaar zo makkelijk "opofferen voor hun goede zaak"
quote:_Olive schreef op 15 juli 2016 @ 01:57:

Las net iemand die zei: Ik wil hier niet aan wennen.

En dat vind ik een goede.. Er zijn er een paar die zeggen dat het ze niets meer doet omdat het toch zoveel gebeurt.. TjaJezus dit went toch nooit.......
.
quote:Eindeloos schreef op 15 juli 2016 @ 01:59:

[...]

Ik denk dat in de chaos iedereen kon ontkomen.

Ja, en dat de agenten het ook niet zeker weten is natuurlijk ook niet gek... zijn geen robots.

Ik wil hier ook niet aan wennen... denk ook niet dat ik dat kan, het verontrust me.
quote:Eindeloos schreef op 15 juli 2016 @ 02:00:

[...]

Jezus dit went toch nooit.......Ik weet ook niet wat ik tegen die mensen moet zeggen
Het wordt altijd maar erger inderdaad
quote:appels-peren schreef op 15 juli 2016 @ 02:03:

[...]

Ja, en dat de agenten het ook niet zeker weten is natuurlijk ook niet gek... zijn geen robots.

Ik wil hier ook niet aan wennen... denk ook niet dat ik dat kan, het verontrust me.Vele met jou A&P.......
.
quote:_Olive schreef op 15 juli 2016 @ 02:03:

[...]

Ik weet ook niet wat ik tegen die mensen moet zeggenTegen de slachtoffers/dierbaren? Ik denk vooral je medeleven tonen. 'Ik vind het vreselijk voor je en zou willen dat dit nooit gebeurt was.' Of een knuffel/hand. Dat is genoeg. Meer is niet nodig, echt niet.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:_Olive schreef op 15 juli 2016 @ 02:03:

[...]

Ik weet ook niet wat ik tegen die mensen moet zeggenHier zijn geen woorden voor, zoveel leed zoveel verdriet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven