mail gehad van Van Dijk

16-07-2016 06:38 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ook mail van van Dijk schoolboeken gehad?
Ja en ook van iddink, dat ze gehackt zijn ofzoiets.
Ik ook, een zelfde soort mail. Maar hij is dus wel echt?
Kijk eens hier.....

http://www.ad.nl/dossier- ... -straat-na-hack~ab477d30/
quote:Lady_Vintage schreef op 16 juli 2016 @ 06:50:

Kijk eens hier.....

http://www.ad.nl/dossier- ... -straat-na-hack~ab477d30/Ah dankjewel! Is het nou nog wel veilig om iets te bestellen en af te rekenen? Dochter heeft twee woordenboeken nodig.
Heb ik gisteren wel gedaan, moest de boekenpakketten nog bestellen. Een nieuwe wachtwoord voor de 1 en een nieuw account voor de ander (1e jaar middelbaar). Ik hoefde niets af te rekenen dus dat scheelt wel.

Volgens mij wilde ze het zekere voor het onzekere nemen en daarom alle wachtwoorden laten vervallen, ik zou als ik jou was gewoon bestellen. Nu zou alles weer goed moeten zijn.
Die woordenboeken moeten wel betaald worden. Bedrag van rond de 100 euro.
Wij bestellen al jaren ons boekenpakket via Van Dijk en hebben idd ook de mail gehad. Als je al eerder bij Van Dijk hebt besteld (en ik neem aan van wel anders kreeg je de mail niet), zijn jouw gegevens sowieso ook gehacked, want die zitten dan al in hun databestanden.

Als je het wachtwoord dat je bij Van Dijk gebruikt vaker gebruikt op andere sites, dan is het het veiligst dit wachtwoord overal te veranderen en niet meer te gebruiken.

Als je weer bij Van Dijk inlogt, moet je nu sowieso je wachtwoord veranderen.
Oei dat is wel veel. En ze zijn niet elders te bestellen? Bol of zo?
quote:hova schreef op 16 juli 2016 @ 07:55:

Wij bestellen al jaren ons boekenpakket via Van Dijk en hebben idd ook de mail gehad. Als je al eerder bij Van Dijk hebt besteld (en ik neem aan van wel anders kreeg je de mail niet), zijn jouw gegevens sowieso ook gehacked, want die zitten dan al in hun databestanden.

Als je het wachtwoord dat je bij Van Dijk gebruikt vaker gebruikt op andere sites, dan is het het veiligst dit wachtwoord overal te veranderen en niet meer te gebruiken.

Als je weer bij Van Dijk inlogt, moet je nu sowieso je wachtwoord veranderen.Dit dus. Stonden dit soort adviezen niet in de mail?
Jawel die stonden wel in de mail. Maar ik wilde even controleren of andere mensen ook deze mail hebben gehad.
quote:allanggeenmeisjemeer schreef op 16 juli 2016 @ 07:55:

Oei dat is wel veel. En ze zijn niet elders te bestellen? Bol of zo?

Volgens dochter krijgen we korting als we de boeken bij hun bestellen.

Moet Grieks-Nederlands en Nederlands-Grieks hebben. Dochter is nu werken dus zullen we straks even op bol.com kijken.
quote:wyandotje schreef op 16 juli 2016 @ 08:13:

Jawel die stonden wel in de mail. Maar ik wilde even controleren of andere mensen ook deze mail hebben gehad.Ze hebben alle klanten in hun bestand gemaild
quote:Pikkie22 schreef op 16 juli 2016 @ 08:16:

[...]

Ze hebben alle klanten in hun bestand gemaildIk was uiteraard weer te wantrouwig.
Oh zo. Ja, die mail is echt.

Zijn die woordenboeken niet 2e hands over te nemen?
Goed idee. Zal het even vragen straks. Hoeveel kan er nou veranderd worden aan een dode taal? Of is het geen dode taal?
Dat inderdaad
Er veel geld voor 2 woordenboeken... Ik zou kijken op marktplaats. Of Site voor 2e hands studieboeken.
Voor Grieks heb je toch alleen maar Grieks-NL nodig?

Ik heb tenminste nog nooit iemand gehoord die ook NL-Grieks nodig had, omdat het een dode taal is (dus niemand spreekt of schrijft die taal meer, het wordt enkel nog gelezen).
Vivo per lei
Geen idee, dochter is mij qua slimheid ver overstegen maar ze had twee woordenboeken voor Grieks nodig en dat was verplicht voor het examen over twee jaar. De andere verplichte woordenboeken hadden we al gekocht toen ze naar de brugklas ging. Dat kon toen gewoon op school. Zal eens vragen of dat elk jaar is. Toen was het alleen voor 1e jaars
Volgens mij hebben boeken nog steeds een vastgestelde prijs, dus ik zou ze bij de lokale boekhandel of Bol bestellen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Als ze straks thuis is gaan we wel even zoeken of we dezelfde boeken ook bij bol.com kunnen vinden. Misschien vind ik er goedkopere tweedehands.
Volgens mij bestaat een NL-(oud)Grieks woordenboek niet eens.

Bij ons worden de woordenboeken van Charles Hupperts gebruikt. Deze mag je ook gebruiken bij het centraal schriftelijk examen.
Vivo per lei
Ik zal het straks even vragen aan dochter. Meestal regelt ze dit soort dingen zelf. Ik hoef alleen geld te geven. Maar ze moet tot 5 uur werken vandaag dus dat wordt pas vanavond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven