eerste keer camping
zaterdag 16 juli 2016 om 07:11
Wij gaan voor het eerst naar een.camping, in een stacaravan. Costa brava.
Ook gaat dochter van 10 maanden voor het eerst mee. (En zoon van 4)
Wat is nou super handig om mee te nemen?
Bolderkar heb ik voor alle meuk van en naar zwembad
Muggenspul, vaak veel muggen las ik.
Ikea plastic kinderstoel heb ik.
Wat vind jij nog meer superhandig en neem je absoluut mee?
Ik heb een parasolletje die je IND e grond steekt,twijfelde er nog 1 te kopen.
Las dat de Bolderkar als baby Bed superhandig kan dienen parasol erboven, maar dan nog 1 er bij voor ons? Zoon?
Ook gaat dochter van 10 maanden voor het eerst mee. (En zoon van 4)
Wat is nou super handig om mee te nemen?
Bolderkar heb ik voor alle meuk van en naar zwembad
Muggenspul, vaak veel muggen las ik.
Ikea plastic kinderstoel heb ik.
Wat vind jij nog meer superhandig en neem je absoluut mee?
Ik heb een parasolletje die je IND e grond steekt,twijfelde er nog 1 te kopen.
Las dat de Bolderkar als baby Bed superhandig kan dienen parasol erboven, maar dan nog 1 er bij voor ons? Zoon?
zaterdag 16 juli 2016 om 08:00
Een groot opblaaszwembad. Opblazen en vullen met speelgoed ipv water. Een fantastische buitenbox voor bij de caravan!!
Kan je lekker in een schaduwplek zetten en dan heb je zelf ook een moment je haden vrij.
https://www.bol.com/nl/p/ ... x-51-cm/1004004007111858/
(Opstaande rand 51 cm)
Heb je goede zonnebrand? De action had goede aanbiedingen.
En als ze al loopt Teva's, ook fijn voor in het water!
Kan je lekker in een schaduwplek zetten en dan heb je zelf ook een moment je haden vrij.
https://www.bol.com/nl/p/ ... x-51-cm/1004004007111858/
(Opstaande rand 51 cm)
Heb je goede zonnebrand? De action had goede aanbiedingen.
En als ze al loopt Teva's, ook fijn voor in het water!
zaterdag 16 juli 2016 om 08:35
zaterdag 16 juli 2016 om 08:45
Fiets sowieso. En kijk even wat de caravan zelf al heeft. Kinderstoel is meestal wel aanwezig namelijk.
Zou sowieso de wandelwagen meenemen.
Babyfoon ook. Stel dat je dicht bij een cafeetje van de camping zit, is het fijn als je daar naartoe kan als de kinderen liggen te slapen, of overdag naar het zwembad als de jongste ligt te slapen.
Maak verder misschien iets van een tasje met leuke spulletjes waar de oudste mee kan spelen tijdens de reis. Om de twee uur bijv iets uit het tasje laten kiezen.
Weet niet waar de oudste thuis graag mee speelt? Maar iets van stoepkrijt, rolschaatsen of een zak lego is zo ingepakt.
Vast een fijne vakantie gewenst!!
Zou sowieso de wandelwagen meenemen.
Babyfoon ook. Stel dat je dicht bij een cafeetje van de camping zit, is het fijn als je daar naartoe kan als de kinderen liggen te slapen, of overdag naar het zwembad als de jongste ligt te slapen.
Maak verder misschien iets van een tasje met leuke spulletjes waar de oudste mee kan spelen tijdens de reis. Om de twee uur bijv iets uit het tasje laten kiezen.
Weet niet waar de oudste thuis graag mee speelt? Maar iets van stoepkrijt, rolschaatsen of een zak lego is zo ingepakt.
Vast een fijne vakantie gewenst!!
zaterdag 16 juli 2016 om 09:34
Klein opblaasbadje voor op het strand
Blikopener
Lucifers
Boterhamzakjes
Wasmiddel
Prullenbakzakken
Theedoek
Kaasschaaf
Handdoeken
Paracetamol, betaling, pleisters en schaar
Slippers, bikini, toiletspullen
Zonnebrand, zonnebril, pet voor zoon
Kleren, creditcard, paspoorten
Olijfolie
Spelletje
Veel meer nemen wij niet mee
Blikopener
Lucifers
Boterhamzakjes
Wasmiddel
Prullenbakzakken
Theedoek
Kaasschaaf
Handdoeken
Paracetamol, betaling, pleisters en schaar
Slippers, bikini, toiletspullen
Zonnebrand, zonnebril, pet voor zoon
Kleren, creditcard, paspoorten
Olijfolie
Spelletje
Veel meer nemen wij niet mee
zaterdag 16 juli 2016 om 09:43
zaterdag 16 juli 2016 om 10:45
Wij hadden vroeger een koffertje met allerlei kleine meuk. Elastieken, touwtjes, plakband, een paar kleine schroevendraaiertjes... Van die dingen waarvan je denkt: hoezo heb je dat nodig? En steevast kwam dat koffertje minstens één keer per vakantie tevoorschijn. Ideaal!
Oh, en mijn pa was vergroeid met zijn skottelbraai. Hoewel je in een stacaravan (en in een bungalowtent, die wij vaak huurden) gewoon kunt koken, kwam er zoveel lekkers van die skottelbraai vandaan! Van gebakken aardappeltjes en een wokschoteltje tot pannenkoeken. Dat ding was echt vakantie voor mij
Oh, en mijn pa was vergroeid met zijn skottelbraai. Hoewel je in een stacaravan (en in een bungalowtent, die wij vaak huurden) gewoon kunt koken, kwam er zoveel lekkers van die skottelbraai vandaan! Van gebakken aardappeltjes en een wokschoteltje tot pannenkoeken. Dat ding was echt vakantie voor mij
The birds are the keepers of our secret, as they saw us where we lay
zaterdag 16 juli 2016 om 11:09