mail gehad van Van Dijk
zaterdag 16 juli 2016 om 06:50
zaterdag 16 juli 2016 om 07:01
quote:Lady_Vintage schreef op 16 juli 2016 @ 06:50:
Kijk eens hier.....
http://www.ad.nl/dossier- ... -straat-na-hack~ab477d30/Ah dankjewel! Is het nou nog wel veilig om iets te bestellen en af te rekenen? Dochter heeft twee woordenboeken nodig.
Kijk eens hier.....
http://www.ad.nl/dossier- ... -straat-na-hack~ab477d30/Ah dankjewel! Is het nou nog wel veilig om iets te bestellen en af te rekenen? Dochter heeft twee woordenboeken nodig.
zaterdag 16 juli 2016 om 07:10
Heb ik gisteren wel gedaan, moest de boekenpakketten nog bestellen. Een nieuwe wachtwoord voor de 1 en een nieuw account voor de ander (1e jaar middelbaar). Ik hoefde niets af te rekenen dus dat scheelt wel.
Volgens mij wilde ze het zekere voor het onzekere nemen en daarom alle wachtwoorden laten vervallen, ik zou als ik jou was gewoon bestellen. Nu zou alles weer goed moeten zijn.
Volgens mij wilde ze het zekere voor het onzekere nemen en daarom alle wachtwoorden laten vervallen, ik zou als ik jou was gewoon bestellen. Nu zou alles weer goed moeten zijn.
zaterdag 16 juli 2016 om 07:55
Wij bestellen al jaren ons boekenpakket via Van Dijk en hebben idd ook de mail gehad. Als je al eerder bij Van Dijk hebt besteld (en ik neem aan van wel anders kreeg je de mail niet), zijn jouw gegevens sowieso ook gehacked, want die zitten dan al in hun databestanden.
Als je het wachtwoord dat je bij Van Dijk gebruikt vaker gebruikt op andere sites, dan is het het veiligst dit wachtwoord overal te veranderen en niet meer te gebruiken.
Als je weer bij Van Dijk inlogt, moet je nu sowieso je wachtwoord veranderen.
Als je het wachtwoord dat je bij Van Dijk gebruikt vaker gebruikt op andere sites, dan is het het veiligst dit wachtwoord overal te veranderen en niet meer te gebruiken.
Als je weer bij Van Dijk inlogt, moet je nu sowieso je wachtwoord veranderen.
zaterdag 16 juli 2016 om 07:58
quote:hova schreef op 16 juli 2016 @ 07:55:
Wij bestellen al jaren ons boekenpakket via Van Dijk en hebben idd ook de mail gehad. Als je al eerder bij Van Dijk hebt besteld (en ik neem aan van wel anders kreeg je de mail niet), zijn jouw gegevens sowieso ook gehacked, want die zitten dan al in hun databestanden.
Als je weer bij Van Dijk inlogt, moet je nu sowieso je wachtwoord veranderen.Dit dus. Stonden dit soort adviezen niet in de mail?
Als je weer bij Van Dijk inlogt, moet je nu sowieso je wachtwoord veranderen.Dit dus. Stonden dit soort adviezen niet in de mail?
zaterdag 16 juli 2016 om 08:15
quote:allanggeenmeisjemeer schreef op 16 juli 2016 @ 07:55:
Oei dat is wel veel. En ze zijn niet elders te bestellen? Bol of zo?
Volgens dochter krijgen we korting als we de boeken bij hun bestellen.
Moet Grieks-Nederlands en Nederlands-Grieks hebben. Dochter is nu werken dus zullen we straks even op bol.com kijken.
Oei dat is wel veel. En ze zijn niet elders te bestellen? Bol of zo?
Volgens dochter krijgen we korting als we de boeken bij hun bestellen.
Moet Grieks-Nederlands en Nederlands-Grieks hebben. Dochter is nu werken dus zullen we straks even op bol.com kijken.
zaterdag 16 juli 2016 om 08:53
zaterdag 16 juli 2016 om 08:57
Geen idee, dochter is mij qua slimheid ver overstegen maar ze had twee woordenboeken voor Grieks nodig en dat was verplicht voor het examen over twee jaar. De andere verplichte woordenboeken hadden we al gekocht toen ze naar de brugklas ging. Dat kon toen gewoon op school. Zal eens vragen of dat elk jaar is. Toen was het alleen voor 1e jaars