eerste keer camping

16-07-2016 07:11 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan voor het eerst naar een.camping, in een stacaravan. Costa brava.

Ook gaat dochter van 10 maanden voor het eerst mee. (En zoon van 4)

Wat is nou super handig om mee te nemen?

Bolderkar heb ik voor alle meuk van en naar zwembad

Muggenspul, vaak veel muggen las ik.

Ikea plastic kinderstoel heb ik.

Wat vind jij nog meer superhandig en neem je absoluut mee?

Ik heb een parasolletje die je IND e grond steekt,twijfelde er nog 1 te kopen.

Las dat de Bolderkar als baby Bed superhandig kan dienen parasol erboven, maar dan nog 1 er bij voor ons? Zoon?
quote:lisbeth schreef op 18 juli 2016 @ 08:20:

Parasolletjes mag je niet zo maar in de grond steken in het zwembad, op het strand is dat uiteraard geen probleem.Goed dat je.het zegt. Idee was dat dochter bij het zwembad in de bolderkar gaat slapen. Dan neem ik tie rip mee bind ik de parasol aan de kar
Veel plezier vast!
quote:nina1966 schreef op 18 juli 2016 @ 08:21:

[...]

Die ken ik niet en bedoelde ik niet Hoe weet je dat je die niet bedoelt als je die niet kent?
Ik sleep altijd een hapjespan mee, speciaal voor de vakantie gekocht, om dat de meeste pannen die je in huurlocaties aantreft het nou vaak nét niet zijn. En een scherp mesje plus snijplank.

Ook handig, een rol ductape. Verder heb ik altijd plastic 'glazen'bij me, voor limonade, fris, wijn of ander lekker drankje. Wij kampeerden met een huurtent en scheelt een hoop gesjouw naar het afwashok
quote:Corona67 schreef op 18 juli 2016 @ 08:35:

[...]

Hoe weet je dat je die niet bedoelt als je die niet kent?

De naam lijkt totaal niet Heb ff goed nagedacht het was domti. Een kruising tussen euroland/knaakland , action en xenos. Leuke winkels (vind ik dan)
quote:dutchsuzanne schreef op 18 juli 2016 @ 08:53:

Ik sleep altijd een hapjespan mee, speciaal voor de vakantie gekocht, om dat de meeste pannen die je in huurlocaties aantreft het nou vaak nét niet zijn. En een scherp mesje plus snijplank.

Ook handig, een rol ductape. Verder heb ik altijd plastic 'glazen'bij me, voor limonade, fris, wijn of ander lekker drankje. Wij kampeerden met een huurtent en scheelt een hoop gesjouw naar het afwashok Voor die 5 euro ga ik geen pan meeslepen, en ik laat 'm dan ook gewoon achter. Verder verkopen ze in spanje ook plastic bekers en glazen hoor. Goedkoper dan hier trouwens. (lekker bij de domti, ook voor keukenrol en knijpers.)
Paspoort voor je dochtertje van 10 mnd oud (neem aan dat de oudste die al heeft)
Is er een WC in de sta caravan?: Anders een plas emmer voor de oudste, hoef je niet 's nachts de camping over.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
quote:Belle73 schreef op 18 juli 2016 @ 11:47:

Is er een WC in de sta caravan?: Anders een plas emmer voor de oudste, hoef je niet 's nachts de camping over.Kan dit niet via PB??
quote:Corona67 schreef op 18 juli 2016 @ 11:49:

[...]

Kan dit niet via PB?? Waarom? Misschien heeft iemand anders iets aan deze tip. Wij nemen er meestal wel één mee.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Er is een wc en een.douche in de stacaravan

Qua pan twijfelde ik

Maar anders koop ik er wel 1 als ze echt slecht zijn

Ben overigens niet van.plan om daar aan te komen en dan nog van alles te moeten kopen als waslijn knijpers enz

We willen wel zwemmen was hangen etc zonder meteen naar een winkel te hoeven rennen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven