Help!!

20-07-2016 06:41 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik en mijn vriend zijn al een tijdje bezig om zwanger te raken maar steeds mislukt het..nu heb ik zelf al 2 kinderen van een andere man..maar me vriend en ik hebben nu steeds ruzie omdat ik maar steeds niet zwanger wordt heb al echo en alles gedaan van me baarmoeder en eierstokken alles s goed bij mij..Doe ook elke keer die dure ovulatietest we doen het wel op de juist dagen...maar nu Door de ruzies loopt onze relatie helemaal niet goed meer en nu heeft die ook al gezegd van ik kijk het nog even aan en anders ga ik maar weer me eigen huis zoeken..Hij maakt me heel erg klein doet en zegt ook steeds dat het aan mij ligt . .maar ik doe voor mijn gevoel alles al ervoor kan iemand mij misschien tip geven..
Ik zou het uitmaken
Zijn zaad testen
Stoppen met proberen! Hij is duidelijk geen lieve, begripvolle man. Wil je hem de vader van je kind maken. Gelukkig uit hij nu hoe hij werkelijk is. Als de wiedeweerga weer aan de pil en sowieso niks meer met hem doen tussen de lakens. Wat een ei zeg!
Jij geeft hem de schuld, lekker slim in zo'n situatie. Net of hij er iets aan kan doen dat het niet lukt
Tip: geen baby maken met deze man. Kom op zeg! Kleineren en dreigen dat hij weggaat is geen goede basis voor een relatie.
Een man die kwaad wordt omdat het lang duurt voordat je zwanger bent ben je maar beter kwijt dan rijk. Lekker dus weer je eigen huis gaan zoeken, en voortaan wat beter nadenken voor je met je kinderen bij zo'n figuur intrekt (en hun leven volledig op z'n kop wil zetten door er nog een broertje of zusje bij te maken).
quote:mirri29 schreef op 20 juli 2016 @ 06:46:

Zijn zaad testen Als zij al helemaal door de mangel is gehaald dan hebben ze dat ook al gedaan, lijkt me.
Ik zou met deze man sowieso dan geen kinderen willen. Hij wordt boos, omdat je niet zwanger wordt?? wat een oetlul. Laat hem idd lekker zijn eigen huis zoeken en ga apart verder. Zet in ieder geval geen kinderen op de wereld met hem. Dan heeft dat kindje straks ook een gebroken gezin, want als hij nu al zo praat is dat echt niet spontaan over als je zwanger bent hoor.
Tip; geen kinderen krijgen in zo'n instabiele relatie....

En sorry, kan het niet laten, maar je vriend is ook bezig zwanger te worden? Bijzonder, snap dat dat niet lukt....
Ik zou heel snel de relatie beëindigen. Een man die niet steunt en je wel naar beneden haalt moet je geen relatie mee willen en al helemaal geen kind mee krijgen.

Wij hebben 2 miskramen gehad voor het lukte en mijn man was een fantastische steun. Jij verdient ook een geweldige vent.
What a douche! Wegwezen daar, en schnell!
quote:Tr0tter schreef op 20 juli 2016 @ 06:48:

[...]

Als zij al helemaal door de mangel is gehaald dan hebben ze dat ook al gedaan, lijkt me.

Het staat er niet bij dat dat is gebeurt. Er staat ook niet bij hoe lang ze al bezig zijn.

Maar ik ben het wel met je eens, geen goed vadermateriaal.
Ok ik snap dat jullie allemaal vinden dat ik het uit moet maken..Maar dat s best wel moeilijk als je van die gene houdt en mijn kinderen zijn ook helemaal gek met hem
quote:War schreef op 20 juli 2016 @ 07:15:

Ok ik snap dat jullie allemaal vinden dat ik het uit moet maken..Maar dat s best wel moeilijk als je van die gene houdt en mijn kinderen zijn ook helemaal gek met hem

en nu heeft die ook al gezegd van ik kijk het nog even aan en anders ga ik maar weer me eigen huis zoeken..Hij maakt me heel erg klein doet en zegt ook steeds dat het aan mij ligt .

Snap ik wel dat iedereen dol op hem is...
Je vraagt tips, die krijg je.

Zo'n man is geen leuke man, ook niet voor je kinderen. Hoe kun je houden van een man die je kleineert en verdrietig maakt?

Ok ik snap dat jullie allemaal vinden dat ik het uit moet maken..Maar dat s best wel moeilijk als je van die gene houdt en mijn kinderen zijn ook helemaal gek met hemJe moet in ieder geval nu geen kind met hem krijgen. Ik ken ook iemand die eerst 2 kinderen met 1 man heeft gekregen, toen dat uit is gegaan heeft ze een nieuwe vriend gekregen, ook daar een kind mee en is nu alleen met de 3 kinderen. Zij hield ook van man 2 en de kinderen waren ook gek met hem. En de kinderen zijn kleuter peuter en baby
Mijn tip: uitmaken.

Ok ik snap dat jullie allemaal vinden dat ik het uit moet maken..Maar dat s best wel moeilijk als je van die gene houdt en mijn kinderen zijn ook helemaal gek met hemOooh zeg dat dan! Meid, blijf, laat je lekker kleineren. Ook een prachtig voorbeeld voor je kinderen zo toch? Je zou es voor jezelf opkomen, tss...

Ok ik snap dat jullie allemaal vinden dat ik het uit moet maken..Maar dat s best wel moeilijk als je van die gene houdt en mijn kinderen zijn ook helemaal gek met hemGezellig hoor, dat jullie allemaal van hem houden. Maar zou je niet liever voor iemand gaan die ook van jullie houdt? Als het wederzijds is, wordt het namelijk nog leuker!
Hoi.. ik begrijp het wel en snap jullie tips wel ma we zijn al 2 jaar bij elkaar daarvan ben ik dus 2 zijn zwanger geweest van hem maar beide keren miskraam n het begin...en hij wil graag kinderen hij zit ook al in de 30 en hij heeft geen kinderen ik snap zijn frustratie ook wel weer maar inderdaad ik laat me inderdaad wel vaak klein maken Door hem..
Dat jullie verdrietig en gefrustreerd zijn is logisch. Maar het zou jullie gezamenlijke verdriet moeten zijn, in plaats van een bron van ruzies en verwijten over en weer.
quote:War schreef op 20 juli 2016 @ 07:24:

Hoi.. ik begrijp het wel en snap jullie tips wel ma we zijn al 2 jaar bij elkaar.

En je pa dan?

Maar eff zere neus, wat wil je dan hier van ons horen? Want de adviezen neem je niet aan zo te horen
Ja dat klopt dat weet ik maar ik ben niet zo'n prater en hij ook niet echt dan gaat het inderdaad zo steeds elke maand...maar hij vergeet 1 ding dat het ook aan mij vreet dat ik het steeds niet wordt...enja met die ruzies vaak loop ik weg naar boven toe en zie hem de dag erna wel weer en dan begint hij weer normaal te doen en alles wat die dan heeft gezegd zegt die ook steeds van dat hij het niet meent en dat die er spijt van heeft en alles...maja ik moet ook wel toegegeven ik ben dan ook best wel vel tegen hem hoor omdat hij zich zelf wel aftrek dan begin ik daar over
quote:War schreef op 20 juli 2016 @ 07:24:

Hoi.. ik begrijp het wel en snap jullie tips wel ma we zijn al 2 jaar bij elkaar daarvan ben ik dus 2 zijn zwanger geweest van hem maar beide keren miskraam n het begin...en hij wil graag kinderen hij zit ook al in de 30 en hij heeft geen kinderen ik snap zijn frustratie ook wel weer maar inderdaad ik laat me inderdaad wel vaak klein maken Door hem..

Ik vind het heel naar om te lezen dat hij zijn frustraties op jou afreageert. Ik vraag me ook af hoe hij gaat reageren als er wel een baby komt en die baby huilt en ontneemt jullie je nachtrust. Hoe reageert hij dan? Schreeuwt hij tegen jou, de baby, de oudere kinderen? Lijkt me zeer ongewenst.

Nogmaals, bij een miskraam verdien je steun, geen verwijten. Dat je datniet krijgt vind ik onvoorstelbaar. Ik zou dat echt niet zo laten. Als je de relatie niet wil verbreken zou ik het zwanger worden nu stopzetten en aan jullie communicatie werken, met een relatietherapeut, of met de praktijkondersteuner van je huisarts oid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven