Hatemail

21-07-2016 10:14 92 berichten
Aangezien ik gisteren de eer heb gehad om mijn eerste hatemail op het viva forum te mogen ontvangen:

Hebben jullie dat ook weleens gehad? Ik ben weleens een forumster in het echt tegengekomen en die onthulde allerlei intriges waar ik (jammer genoeg) totaal geen weet van heb, dat gaat echt allemaal aan mij voorbij.
quote:VanilleNoire schreef op 21 juli 2016 @ 13:22:

Ik heb nog nooit een pb gehad maar ik ben dan ook relatief nieuw, groen en oninteressant om lastig te vallen.Dat had je nou niet moeten zeggen....
Alle reacties Link kopieren

Ik heb nog nooit een pb gehad maar ik ben dan ook relatief nieuw, groen en oninteressant om lastig te vallen.En ik kwam er pas juist achter dat ik 2 pb's had. Bleken al maanden eerder gestuurd maar dat nummertje op het envelopje was me werkelijk nog nooit opgevallen.
quote:Corona67 schreef op 21 juli 2016 @ 13:23:

[...]

Dat had je nou niet moeten zeggen.... Ben benieuwd haha
nooit hatemail gekregen door iemand van deze forum, wel van anderen of Facebook of zelfs reacties die op een nieuwsbericht via Facebook plaatste..., alhoewel de laatste jaar daar rustig in is,

heb overigens zelf ook nooit hatemails gestuurd en heb nog nooit een viva vrouw of man in levende lijve gezien
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:VanilleNoire schreef op 21 juli 2016 @ 13:33:

[...]

Ben benieuwd hahaIk zeg. We sturen VanilleNoire ALLEMAAL een pb
quote:Corona67 schreef op 21 juli 2016 @ 13:34:

[...]

Ik zeg. We sturen VanilleNoire ALLEMAAL een pbJij begint.
quote:ainne schreef op 21 juli 2016 @ 13:25:

[...]

En ik kwam er pas juist achter dat ik 2 pb's had. Bleken al maanden eerder gestuurd maar dat nummertje op het envelopje was me werkelijk nog nooit opgevallen.Ik forum mobiel dus er is bij mij niet eens een envelopje te zien... Toch maar even gekeken voor de zekerheid, en leeg.
quote:VanilleNoire schreef op 21 juli 2016 @ 13:36:

[...]

Ik forum mobiel dus er is bij mij niet eens een envelopje te zien... Toch maar even gekeken voor de zekerheid, en leeg.Co typt niet zo snel...
quote:ana_isabel schreef op 21 juli 2016 @ 13:35:

[...]

Jij begint.

Jij volgt?

o nee, jij bent allesbehalve volgzaam
quote:Corona67 schreef op 21 juli 2016 @ 13:39:

[...]

Jij volgt?

o nee, jij bent allesbehalve volgzaamvergeet chagrijnig niet...
quote:ana_isabel schreef op 21 juli 2016 @ 13:41:

[...]

vergeet chagrijnig niet...ja, maar das over 2 weken weer over (ivm mensen die je loepen)

Ik heb nog nooit een pb gehad maar ik ben dan ook relatief nieuw, groen en oninteressant om lastig te vallen.Dat klopt niet helemaal VanilleNOire....
quote:Corona67 schreef op 21 juli 2016 @ 13:42:

[...]

ja, maar das over 2 weken weer over (ivm mensen die je loepen)Moeten ze wel goed scrollen. Zit meer hier en op asociatie dan ergens anders
quote:badmeester schreef op 21 juli 2016 @ 13:43:

[...]

Dat klopt niet helemaal VanilleNOire....oehhh...vertel?!
Nee nooit nare mail gehad, ook niet in de tijd dat ik veelvuldig schreef in het Marianne Vaatstra topic.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:ana_isabel schreef op 21 juli 2016 @ 13:47:

[...]

oehhh...vertel?!Tja als zij niks merkt.....
Wie het met wie doet,deed,zou willen doen weet ik niet. Wie wie in het echt kent weet ik niet allemaal, lees wel eens wat maar kan t niet onthouden.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven