Micro Sd kaart

22-07-2016 12:05 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb een Samsung Galaxy S5 waar al een poosje het geheugen van vol is.

Nu heb ik een paar weken geleden een micro sd jaart gekocht met 64 gb en dacht dat het probleem was opgelost. Nou niet dus helaas..

Bij elke download of update geeft de telefoon aan dat de apparaatopslag vol is en dat er dingen verwijdert moeten worden. Ik heb de apps die ik handmatig kon overzetten naar de sd al overgeplaatst.

Maar hoe zorg ik ervoor dat de telefoon automatisch gebruik maakt van de opslag van de sd? Wie kan mij op weg helpen
Deze app kijkt welke apps je (gedeeltelijk) kunt verplaatsen naar je sd-kaart en geeft ook aan als er apps veel cache gebruiken. Ik vind het zelf een handige app.
"You are not entitled to your opinion. You are entitled to your informed opinion. No one is entitled to be ignorant."
Verder kan je er niet voor zorgen dat de telefoon alles automatisch naar de sd verplaatst. Veel apps kunnen naar je sd kaart verplaatst worden, maar dat moet je helaas wel handmatig doen. De app van plumplum kan je daar goed bij helpen!

Het is ook slim om foto's/video's/muziek op je sd kaart te plaatsen. Die kan je altijd overzetten.
Je zou ook handmatig alles naar de sd kunnen verplaatsen door je mobiel met je computer te verbinden
Oh dat klinkt ook logisch ja. Dat ik daar niet ben opgekomen, bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven