warm weer en lenzen

22-07-2016 16:33 15 berichten
Hebben er meer mensen die met deze hitte last van hun lenzen hebben? Ik heb zachte lenzen maar krijg ze al een paar dagen moeilijk uit, en zie ook een stuk slechter.
Alle reacties Link kopieren
Last van droge ogen? Even bij de huisarts om druppeltjes vragen misschien......
Oh dear, how sad, never mind.
Ik heb het ook, even naar de opticien en je probleem voorleggen.

Waarschijnlijk krijg je een andere soort lenzen vloeistof.
Ik wijt dat altijd aan de zonnebrandcreme, zou dat bij jou ook zo kunnen zijn?
quote:Hayek schreef op 22 juli 2016 @ 16:36:

Last van droge ogen? Even bij de huisarts om druppeltjes vragen misschien......

Deze druppels kan je gewoon kopen bij Kruidvat, Etos etc.

Scheelt weer een ritje naar de huisarts
Ik gebruik geen zonnebrand creme, maar heb inderdaad droge ogen, maar met deze lenzen ging het wel goed, tot nu.
quote:1blondie_2curly_3curvie_AIHF schreef op 22 juli 2016 @ 16:39:

[...]

Deze druppels kan je gewoon kopen bij Kruidvat, Etos etc.

Scheelt weer een ritje naar de huisarts Sommige oogdruppels mag je niet gebruiken als lensdrager, beter is het dan om even bij de apotheker om advies te vragen.
Ik heb een spray gekocht die spuit je op gesloten ogen die de ogen vochtig maken.

Sinds ik die spray gebruik heb ik nergens meer last van.
Er zijn inderdaad zoveel druppels ik weet niet meer welke ik moet. Nu ben ik wel twee weken goed ziek geweest en hebben ze al die tijd in hetzelfde vloeistof gelegen, maar het lijkt me niet dat dat iets moet uitmaken?
quote:dyllyd schreef op 22 juli 2016 @ 17:22:

Er zijn inderdaad zoveel druppels ik weet niet meer welke ik moet. Nu ben ik wel twee weken goed ziek geweest en hebben ze al die tijd in hetzelfde vloeistof gelegen, maar het lijkt me niet dat dat iets moet uitmaken?

Voor zachte lenzen is dat niet zo goed, 2 weken in dezelfde vloeistof bewaren.

Heb je misschien antibiotica gehad, daardoor kun je ook wat last van drogere ogen krijgen.
Ik heb ze nu ook maar weggegooid maar ja heb antibiotica gehad, maar daar ben ik al wel een week klaar mee
quote:dyllyd schreef op 22 juli 2016 @ 17:22:

Er zijn inderdaad zoveel druppels ik weet niet meer welke ik moet. Nu ben ik wel twee weken goed ziek geweest en hebben ze al die tijd in hetzelfde vloeistof gelegen, maar het lijkt me niet dat dat iets moet uitmaken?Nogmaals, neem even contact op met je opticien. Dat is de professional als het gaat om het gebruik van lenzen.
quote:mary57 schreef op 22 juli 2016 @ 17:10:

[...]

Sommige oogdruppels mag je niet gebruiken als lensdrager, beter is het dan om even bij de apotheker om advies te vragen.Weet ik, ik reageer ook algemeen dat je die druppels niet via de ha hoeft te regelen (de zorg is al zo duur ) en had in mijn eerste reactie al geadviseerd contact op te nemen met de opticien.
Dat heb ik ook al gedaan, en die zegt dat het erg droog weer is, dus dat ik het weekend even moet aanzien, en anders langs moest komen. Ik vroeg me gewoon af of dit een bekend probleem is.
Ik heb het alleen als ik in de zon ga zonder zonnebril. Tegenwoordig draag ik altijd een zonnebril en heb ik niet meer last dan in de winter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven