Ongewenst Kinderloos
zondag 24 juli 2016 om 10:03
In het andere topic vind ik het er wel heel erg verhit aan toe gaan. Hier wil ik een plekje creëren voor forummers die ongewenst kinderloos zijn. Respect is het toverwoord. Hier praten mensen die geen behoefte hebben aan:
- 'Adoptie een optie'?
- 'Eiceldonatie'?
- 'Wacht maar, jouw tijd komt nog wel'.
- 'Adoptie een optie'?
- 'Eiceldonatie'?
- 'Wacht maar, jouw tijd komt nog wel'.
“Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.”
zondag 24 juli 2016 om 10:38
zondag 24 juli 2016 om 10:43
wat retrostar zegt, klopt. Ik stond er bij veertig heel anders is dan nu, alhoewel de laatste paar maanden alles weer overhoop is gehaald bij mij.
dat komt voornamelijk doordat Janet Jackson (van mijn leeftijd) toch zwanger schijnt te zijn. Ik begin er toch weer aan te twijfelen of ik niet moet gaan behandelen. Echt een soort laatste kans.
Dus zit ik nu weer in de opstandige fase, die ik ook had toen ik veertig was.
vroeger (ik weet niet of het nog bestaat) had je een forum voor uitbehandelde ongewenst kinderloze vrouwen. Dat was het forum van "zeer herkenbaar". Daar heb ik ontzettend veel aan gehad.
Er is hier een topic van /voor/door kindvrijen en daar heb ik ook veel aan gehad (meelezer). dat gaf me een andere insteek op mijn leven.
dat komt voornamelijk doordat Janet Jackson (van mijn leeftijd) toch zwanger schijnt te zijn. Ik begin er toch weer aan te twijfelen of ik niet moet gaan behandelen. Echt een soort laatste kans.
Dus zit ik nu weer in de opstandige fase, die ik ook had toen ik veertig was.
vroeger (ik weet niet of het nog bestaat) had je een forum voor uitbehandelde ongewenst kinderloze vrouwen. Dat was het forum van "zeer herkenbaar". Daar heb ik ontzettend veel aan gehad.
Er is hier een topic van /voor/door kindvrijen en daar heb ik ook veel aan gehad (meelezer). dat gaf me een andere insteek op mijn leven.
zondag 24 juli 2016 om 11:03
Ik ben 39 en ongewenst kinderoos. Ik ben wel het adoptietraject ingegaan en ik heb ook behandelingen ondergaan maar het is allemaal op niets uitgelopen. Ik heb er (bijna) alles aan gedaan en daarom heb ik het ook redelijk goed af kunnen sluiten. Ik zie nu ook de voordelen en geniet nu van een 'kindvrij' bestaan.
Here I am - now what are your other two wishes...
zondag 24 juli 2016 om 11:14