Wat te doen?

23-07-2016 21:18 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
......
quote:maxie123 schreef op 23 juli 2016 @ 22:14:

Bitje93: het zou zo maar kunnen, maar is dat erg?Nee, is zeker niet erg, maar ik denk dat het wel een deel van je problemen verklaart.
Niet geschoten is altijd mis
S-groot, ik snap dat het erg onrustig overkomt, er staat ook veel info van een lang tijdsbestek in 1 verhaal gepropt.

En die onrust is er, die zal vast altijd blijven want daar hoor ik meer over en zelfs mijn eigen moeder. Toch zijn er een aantal punten die blijven, passie voor vreemde talen en buitenlanders, andere dingen doen , niet wegkwijnen in een baan die ik niet leuk vind.

Bedankt voor alle reacties, ik heb er wat van op gestoken!
quote:maxie123 schreef op 24 juli 2016 @ 11:17:

S-groot, ik snap dat het erg onrustig overkomt, er staat ook veel info van een lang tijdsbestek in 1 verhaal gepropt.

En die onrust is er, die zal vast altijd blijven want daar hoor ik meer over en zelfs mijn eigen moeder. Toch zijn er een aantal punten die blijven, passie voor vreemde talen en buitenlanders, andere dingen doen , niet wegkwijnen in een baan die ik niet leuk vind.

Bedankt voor alle reacties, ik heb er wat van op gestoken!Nou, fijn dat je er wat van opgestoken hebt. Wel asociaal om al je berichten (en dan met name de OP) te verwijderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven