Bericht in Outlook bewerken

25-07-2016 22:40 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een paar weken is hotmail veranderd in outlook. Ik vind het rommelig en onduidelijk en voor mij geen verbetering.

Ik weet niet hoe ik mijn berichten kan bewerken wat voorheen heel makkelijk ging.

Ik heb een zakelijke mail ontvangen maar er staan ook wat privezaken in vermeld. Dit laatste wil ik er dus uit hebben. Voorheen stuurde ik een soortgelijke mail eerst naar mezelf, haalde het stuk tekst uit de mail en stuurde deze dan weer door naar een derde persoon. Dit lijkt nu niet meer mogelijk.

Ik werk nu op een tablet, heb even geen toegang tot mijn laptop. Misschien dat het op de laptop wel mogelijk is (mail in pc versie overzetten). Maar deze heb ik eind deze week pas weer terug.

Weet iemand hoe ik mijn mail kan bewerken op de tablet? Ik open mijn mail niet via de app maar gewoon via een van de browsers.

Alvast bedankt.
En wat heeft evernote ineens met outlook? Ik zie ineens evernote in mijn mailtjes vermeld.
Ik kan mijn mail gewoon wijzigen als ik eerst op doorsturen klik.

Maar ik ga niet via de browser maar inderdaad via de app.
Ik vind de nieuwe lay-out ook niet echt een verbetering, maar je kunt wel gewoon berichten bewerken erin.

Inderdaad via doorsturen.
Inderdaad lukt het mij ook niet iets te wijzigen als ik inlog via de browser. Ook niet als je op "doorsturen of forward" klikt.

En ik ben toch echt geen digibeet.
Mij lukt het echt niet bij doorsturen.
Mag hopen dat dat een bug is... Ik vind t ook geen verbetering tot nu toe.
Hoop ook dat het een bug is. Ik baal er echt van.

Ik zie ook ineens evernote in mijn berichten staan. Waar dat nou opslaat.
Net geprobeerd via de outlook app. Geen enkel probleem.
Ik heb het emailbericht kunnen wijzigen op mijn oude tablet waar hotmail niet geupdate kan worden.

Oude android versie 4.2.

Via de app ging het trouwens ook niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven