Tenten, haringen,wind en regen: NIET op de keeeemping (Deel 24)
maandag 30 juli 2007 om 22:16
Deel 24! Op de Keeemping, Zuig opzoeken!
echte naam? (hint mag ook)
* leeftijd?
* schoenmaat en zweetvoeten?
* vrijguzellig, vulliefd, vulloofd, gutrouwd, guscheiden?
* woonplaats?
* werk? zo ja, als wat?
* kinderen/huisdieren?
* hou je van kaas?
* hou je van paashazen?
* heb je wel eens drugs gebruikt?
* favoriete alcoholische drankje?
* heb je een cavia?
* rijd je in een zwarte Golf?
* is je man homo?
* betaal je je gas en licht?
* hoe heet je vagina?
* indien man aanwezig, hoe heet zijn leuter?
* wat doe je met je pulk?
* plas je in de wasbak?
* laat je windjes en boeren in samenzijn met anderen?
* wat heb je aan vandaag?
* wat heb je vandaag allemaal gegeten?
* verder nog iets te melden?
echte naam? (hint mag ook)
* leeftijd?
* schoenmaat en zweetvoeten?
* vrijguzellig, vulliefd, vulloofd, gutrouwd, guscheiden?
* woonplaats?
* werk? zo ja, als wat?
* kinderen/huisdieren?
* hou je van kaas?
* hou je van paashazen?
* heb je wel eens drugs gebruikt?
* favoriete alcoholische drankje?
* heb je een cavia?
* rijd je in een zwarte Golf?
* is je man homo?
* betaal je je gas en licht?
* hoe heet je vagina?
* indien man aanwezig, hoe heet zijn leuter?
* wat doe je met je pulk?
* plas je in de wasbak?
* laat je windjes en boeren in samenzijn met anderen?
* wat heb je aan vandaag?
* wat heb je vandaag allemaal gegeten?
* verder nog iets te melden?
vrijdag 3 augustus 2007 om 09:17
vrijdag 3 augustus 2007 om 11:04
Nou, gelukkig. Heb een gunstig examenrooster. Ik ga proberen 5 van de 9 mee te doen en de scriptie heb ik afgegeven. Hopelijk is het voldoende. Zo naar de dokter om een medische verklaring te vragen zodat ik hier wellicht kan blijven. Bloed nog steeds:( Één examen mag ik zelf de datum prikken, dat doe ik zo laat mogelijk en weet toch niet wanneer ik geopereerd moet worden.
Sun, hoe is het met je kind?
Sun, hoe is het met je kind?
vrijdag 3 augustus 2007 om 11:14
Daar ben ik weer. Moest even Dokter pipi spelen. 
Heb de wond net schoongemaakt, en t zag er wel oke uit. Niet ontstoken ofzo. Heb wel t vliesje eraf gehaald, want dat was viezig, dus nu lag de wond weer open, en kon ik m goed desinfecteren. Zwelling viel mee, en hij rent gewoon als een kievit door t huis, net als gisteren eigenlijk. Ik denk dat als ie savonds in bed ligt, het zeer gaat doen, omdat ie dan niet afgeleid wordt. Vannacht heeft ie goed geslapen namelijk op een zetpil. Dus ik heb de dokter even gelaten voor wat het was. Manlief houdt het de komende dagen in de gaten, die is vrij, ik moet werken. Als het moet, kunnen we in t weekend gewoon naar de huisartsenpost hier. Vooralsnog zit er dus een nieuwe Nnnninny de poeh pleister op met een scheut sterilon.
Heeft iedereen nog leuke plannen voor vandaag? jullie hebben echt mazzel, van t weekend wordt t superlekker! moet weekend werken, maar ben maandag wel vrij en dan is t ook nog 30 graden geloof ik!Mamz heeft mazzel met de kemping!

Heb de wond net schoongemaakt, en t zag er wel oke uit. Niet ontstoken ofzo. Heb wel t vliesje eraf gehaald, want dat was viezig, dus nu lag de wond weer open, en kon ik m goed desinfecteren. Zwelling viel mee, en hij rent gewoon als een kievit door t huis, net als gisteren eigenlijk. Ik denk dat als ie savonds in bed ligt, het zeer gaat doen, omdat ie dan niet afgeleid wordt. Vannacht heeft ie goed geslapen namelijk op een zetpil. Dus ik heb de dokter even gelaten voor wat het was. Manlief houdt het de komende dagen in de gaten, die is vrij, ik moet werken. Als het moet, kunnen we in t weekend gewoon naar de huisartsenpost hier. Vooralsnog zit er dus een nieuwe Nnnninny de poeh pleister op met een scheut sterilon.
Heeft iedereen nog leuke plannen voor vandaag? jullie hebben echt mazzel, van t weekend wordt t superlekker! moet weekend werken, maar ben maandag wel vrij en dan is t ook nog 30 graden geloof ik!Mamz heeft mazzel met de kemping!
vrijdag 3 augustus 2007 om 11:47
Goeiemorgen Nietjes!
Inderdaad lekker weer, weet van gekkigheid niet welk leuk jurkje of rokje ik nu weer aan moet trekken
Ik vertrek morgen naar het binnenland, daar is het altijd wat warmer :P
Fijn dat Zoon weer als een kiviet rondrend en dat hij toch heeft doorgeslapen Sun
Pffff... ik weet echt niet wat ik vandaag aan moet trekken.
Vandaag even niet aan dat stomme verslag werken. Zo even naar de huisvesting, langs de toko en nog naar kantoor. En dan vanavond naar de opening van de Parade
Maar eerst ontbijten!
Inderdaad lekker weer, weet van gekkigheid niet welk leuk jurkje of rokje ik nu weer aan moet trekken

Ik vertrek morgen naar het binnenland, daar is het altijd wat warmer :P
Fijn dat Zoon weer als een kiviet rondrend en dat hij toch heeft doorgeslapen Sun
Pffff... ik weet echt niet wat ik vandaag aan moet trekken.
Vandaag even niet aan dat stomme verslag werken. Zo even naar de huisvesting, langs de toko en nog naar kantoor. En dan vanavond naar de opening van de Parade

Maar eerst ontbijten!
vrijdag 3 augustus 2007 om 12:03
Goedesmiddags deze middag dames!!!!
Kan ook nergens een foto van juffrouw jannie in vol ornaat vinden...jammer de pammerrrrrrr hihi.
Mooi weertje vandaag zeg!!! Ga lekker een eindje lopen vanmiddag denk ik. En een filmpie kijken. Heb gisteren "ik omhels je met duizend armen" gehuurd. Heb het boek al 2x uit en wil al heel lang de film zien. Ideaal dus...vakantie haha. Lekker overdag voor de buis.
Hier nog spannende dingen gebeurd? 't is laat op de avond ook nog gezellig hier zie ik, moet ik toch ook eens langskomen als vriendje er een keer niet is. Misschien vanavond wel who knows.
Morgen willen we een lekker dagje uit doen, maar we hebben geen idee waar naartoe...pretpark of dierentuin zijn out of the question en om een dagje te gaan shoppen...mwah....
dus ideeen zijn welkom!!!
Kan ook nergens een foto van juffrouw jannie in vol ornaat vinden...jammer de pammerrrrrrr hihi.
Mooi weertje vandaag zeg!!! Ga lekker een eindje lopen vanmiddag denk ik. En een filmpie kijken. Heb gisteren "ik omhels je met duizend armen" gehuurd. Heb het boek al 2x uit en wil al heel lang de film zien. Ideaal dus...vakantie haha. Lekker overdag voor de buis.
Hier nog spannende dingen gebeurd? 't is laat op de avond ook nog gezellig hier zie ik, moet ik toch ook eens langskomen als vriendje er een keer niet is. Misschien vanavond wel who knows.
Morgen willen we een lekker dagje uit doen, maar we hebben geen idee waar naartoe...pretpark of dierentuin zijn out of the question en om een dagje te gaan shoppen...mwah....
dus ideeen zijn welkom!!!
vrijdag 3 augustus 2007 om 12:15
vrijdag 3 augustus 2007 om 12:20
vrijdag 3 augustus 2007 om 12:32
quote:Als je naar de Gay Pride gaat en je komt met eigen vervoer dan weet ik nog een gratis parkeerplek voor je!!
Op jou oprit zeker!!!
Heb net even overleg gepleegd hier. We gaan even kijken of we meer mensen opgetrommeld krijgen om mee te gaan, is altijd leuker als met 2 met zoiets lijkt mij.
Als we niemand meekrijgen gaan we denk ik een dagje naar het strand.
Op jou oprit zeker!!!
Heb net even overleg gepleegd hier. We gaan even kijken of we meer mensen opgetrommeld krijgen om mee te gaan, is altijd leuker als met 2 met zoiets lijkt mij.
Als we niemand meekrijgen gaan we denk ik een dagje naar het strand.
vrijdag 3 augustus 2007 om 12:37
quote:
Ik heb geen oprit ;)
Daar doen we niet aan in Amsterdam
Maar het is wel een hele leuke parkeerplek. Je krijgt er nog een extraatje bij, dat vooral heel leuk is met dit weer. Beetje vakantiegevoel enzo
Nu maak je me nieuwsgierig!!
Ik kan wel in hotmail...tenminste...een kwartier geleden nog wel.
Ik heb geen oprit ;)
Daar doen we niet aan in Amsterdam

Maar het is wel een hele leuke parkeerplek. Je krijgt er nog een extraatje bij, dat vooral heel leuk is met dit weer. Beetje vakantiegevoel enzo

Nu maak je me nieuwsgierig!!
Ik kan wel in hotmail...tenminste...een kwartier geleden nog wel.
vrijdag 3 augustus 2007 om 13:03
Hey luitjes, ben weer terug van de DA, 4 min binnen geweest en 43,95 armer.
Wat naar Sunny, hopelijk gaat het snel beter met die kleine.
Lekker Pers dat je wat kan schipperen met je studie. Maar pas op dat je nog niet teveel hooi op je vork neemt he!!! Beter een paar vakken halen dan voor veel opgaan en zakken. Maar we gaan voor je duimen.
Hier verder geen plannen met die hitte. Ik haat hitte dus van mij mag het weer snel weer omslaan.
Wat naar Sunny, hopelijk gaat het snel beter met die kleine.
Lekker Pers dat je wat kan schipperen met je studie. Maar pas op dat je nog niet teveel hooi op je vork neemt he!!! Beter een paar vakken halen dan voor veel opgaan en zakken. Maar we gaan voor je duimen.
Hier verder geen plannen met die hitte. Ik haat hitte dus van mij mag het weer snel weer omslaan.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.