Haar los of vast

27-07-2016 13:08 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames slapen jullie met het haar los of slapen jullie met het haar in een paardenstaart?
Want?
Altijd los. Dat is ook het beste voor je haar.
Ik doe het altijd vast en ik vroeg mij af wie dat ook doet
Aha
Ik heb lang haar en slaap nooit met mijn haar vast. Waarom zou je dat doen?

Hou je je beha ook aan in bed?
.
Geen van beide. Ik doe mijn haar in een vlecht
los..vast...vlecht...staart...
Los, ik zou niet weten waarom ik het in een staart zou doen. Dat ligt toch helemaal niet lekker, zo'n bult op je hoofd waar al je haar bij elkaar gefrommeld zit?
quote:impala schreef op 27 juli 2016 @ 13:18:

Ik heb lang haar en slaap nooit met mijn haar vast. Waarom zou je dat doen?

Hou je je beha ook aan in bed?Er zijn best veel vrouwen die een beha dragen in bed. Met name de beter bedeelde vrouwen
Los.
Altijd vast in een hoge knot op t hoofd, los vind ik (en mijn man al helemaal niet) prettig
Los. Af en toe als ik het heel warm heb of mijn haar is nat in een knot bovenop mijn hoofd, heel hoog, zodat ik er geen last van heb als ik op mijn rug draai.
Toen het langer was idd een vlecht. Anders lag ik steeds op mn losse haar...irritant
quote:winkelfanaat schreef op 27 juli 2016 @ 13:27:

Er zijn best veel vrouwen die een beha dragen in bed. Met name de beter bedeelde vrouwen Ik ben meer dan goed bedeeld maar ik draag echt nooit een bh in bed. Dat lijkt me ten eerste niet lekker liggen, dat gestriem van die bandjes, en ten tweede lijkt het me voor je borsten ook beter als ze niet altijd ingepakt zitten.
Los.
Los, maar wel omhoog, zodat het uit mijn nek ligt, als een soort waaier op mijn kussen.
"Boring conversation anyway"
Sinds ik een kindje heb, die zijn nachtvoedingen niet overslaat, heb ik het vast. Dan blijft het tijdens het voeden uit m'n gezicht en heeft hij geen kans eraan te trekken.
quote:Tr0tter schreef op 27 juli 2016 @ 13:30:

[...]

Ik ben meer dan goed bedeeld maar ik draag echt nooit een bh in bed. Dat lijkt me ten eerste niet lekker liggen, dat gestriem van die bandjes, en ten tweede lijkt het me voor je borsten ook beter als ze niet altijd ingepakt zitten.Nou idd, hier ook niet bepaald een kleine cup, maar een bh aan in bed? Yikes.
Knot.

Mijn man gaat er anders op liggen of hij krijgt het in zijn neus en gaat dan miepen.
Vanalles en nog wat. Meestal los, maar ik heb het ook weleens in een knot bovenop mijn hoofd of halverwege als ik mijn haar vergeet los te gooien. Met een kind in bed is vast wel een stuk handiger.
quote:winkelfanaat schreef op 27 juli 2016 @ 13:27:

[...]

Er zijn best veel vrouwen die een beha dragen in bed. Met name de beter bedeelde vrouwen Ik ben beter bedeeld en draag nooit een bh in bed. Dat ligt namelijk niet lekker
meestal in een losse knot, in de zomer vind ik los te warm
oh en ik doe vaak 's avonds thuis mijn bh uit, en ik draag hem dus zeker niet tijdens het slapen
quote:Tr0tter schreef op 27 juli 2016 @ 13:30:

[...]

Ik ben meer dan goed bedeeld maar ik draag echt nooit een bh in bed. Dat lijkt me ten eerste niet lekker liggen, dat gestriem van die bandjes, en ten tweede lijkt het me voor je borsten ook beter als ze niet altijd ingepakt zitten.+1m is ook helemaal niet zo gezond om 24/7 in zo'n harnas te zitten, je ribbenkast heeft ook ruimte nodig
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven