Kneus

29-07-2016 16:32 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de nuttige reacties , en diegene die geen nuttige reactie hebben achter gelaten , ga zo door dat doet een mens goed
quote:Faranya schreef op 29 juli 2016 @ 16:52:

Stap 1: Ga op jezelf wonen.

Stap 2: Nee echt, ga op jezelf wonen.

Stap 3: Ik meen het, ga op jezelf wonen.

Stap 4: Gewoon op jezelf gaan wonen.

Zal ik nog even doorgaan?
quote:missbrice schreef op 29 juli 2016 @ 17:19:

Misschien kan je door nieuwe hobbys nieuwe mensen leren kennen en dat kan uitmonden tot een leuke relatie? Vrienden maken en je minder eenzaam voelen? Heb je werk en heb je contact met collega's?Ja ik heb werk en veel contact met collega's .daar ligt het niet aan ,voel me ook niet echt eenzaam , maar gewoon erg onzeker en bang voor lichamelijk contact , een knuffel ofzo zit er bij mij ook niet snel in
quote:mmcs schreef op 29 juli 2016 @ 17:22:

[...]

Ja ik heb werk en veel contact met collega's .daar ligt het niet aan ,voel me ook niet echt eenzaam , maar gewoon erg onzeker en bang voor lichamelijk contact , een knuffel ofzo zit er bij mij ook niet snel inMaar een piemel van een getrouwde man gaat er wel makkelijk in...
Ga aan je zelf werken klamp je niet vast aan je ouders en gemak van thuis wonen. Wellicht hulp van een psycholoog kan je helpen over je onzekerheid te komen je hebt nu wel de leeftijd.om je eigen leven te gaan leiden en wellicht een man die wel vrijgezel is en voor jou wilt gaan.
quote:mmcs schreef op 29 juli 2016 @ 17:20:

[...]

Voor jou een vraag voor mij een weetDa's best een kinderachtig antwoord voor iemand van jouw leeftijd. Maar ja, je hele topic straalt iets vreselijk kinderlijks uit.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:ana_isabel schreef op 29 juli 2016 @ 17:23:

[...]

Maar een piemel van een getrouwde man gaat er wel makkelijk in...
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 juli 2016 @ 17:28:

[...]

Da's best een kinderachtig antwoord voor iemand van jouw leeftijd. Maar ja, je hele topic straalt iets vreselijk kinderlijks uit.Dan maar kinderachtig , stomme vraag stom antwoord , wat gaat het jou aan waar ik lig te rommelen ????
Misschien kun je jezelf gewoon eens een schop onder je reet geven?

Je bent 36 en durft niet te knuffelen maar duikt wel het bed in met een getrouwde kerel? En waarom woon je nog thuis? Omdat je dat gezellig vindt. Je bent niet eenzaam want je hebt collega's zeg je.

Wat wil je nou eigenlijk? Pak jezelf bij je lurven en ga je leven eens richting geven.
quote:ana_isabel schreef op 29 juli 2016 @ 17:21:

Ik vind je totaal niet zielig.Triest dan weer wel.Daarom is ze ook een kneus. Ze heeft wel zelfinzicht.
quote:mmcs schreef op 29 juli 2016 @ 17:42:

[...]

Dan maar kinderachtig , stomme vraag stom antwoord , wat gaat het jou aan waar ik lig te rommelen ????

Pffff hou gewoon op met neuken met een getrouwde kerel! Waarom doe je dat? Denk je dat hij iets om je geeft?

Omdat jij zo onzeker bent ga je maar in andermans huwelijk lopen stoken? (en ja die kerel is ook fout ja). Maar jezus, waar is je zelfrespect?
Nou om te beginnen eens op jezelf gaan wonen? 36 jaar en dan nog bij je ouders wonen lijkt mij niet heel gezond. Rotzooien met een getrouwde vent overigens ook niet...
Ik zou zeker naar een psycholoog gaan als ik jou was.
Het is allemaal wat tegenstrijdig. Aan de ene kant bang zijn voor dingen. En aan de andere wel wel gewaagde dingen doen. Ik kan het niet helemaal rijmen. Als je de held bent met een getrouwde man. Waarom dan geen held in precies dezelfde situatie maar dan met een ongetrouwde man. ?? Dan durf je dus wel iets. Wissel die getrouwde man dan in voor een bereikbaar exemplaar.
quote:Faranya schreef op 29 juli 2016 @ 16:52:

Stap 1: Ga op jezelf wonen.

Stap 2: Nee echt, ga op jezelf wonen.

Stap 3: Ik meen het, ga op jezelf wonen.

Stap 4: Gewoon op jezelf gaan wonen.

Zal ik nog even doorgaan?Dit
quote:GateKeeper schreef op 29 juli 2016 @ 17:43:

[...]

Daarom is ze ook een kneus. Ze heeft wel zelfinzicht.
....... en de OP nog verwijderen ook....

Terugkoppeling was leuker geweest
Been there, done that, got the T-shirt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven