Ik ben boos!

30-07-2016 00:26 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben verdorie zo boos! Weer ben ik belazerd. Hij heeft mijn pakje sigaretten en 20 euro ook nog gestolen als dank voor alles, een stomp in mijn maag een klap in mijn gezicht. Zoveel pijn, waarom heer, waarom.
Love Life
quote:Dorrina schreef op 30 juli 2016 @ 00:33:

Ja een jongere man al paar keer bij mij thuis mee afgesproken en net was ik gaan douchen kom ik terug is hij verdwenen met mijn pakje sigaretten en 20 euro. het doet zoveel pijn voel me gebruikt.Die stomp in je maag en klap in je gezicht zijn dus niet letterlijk? Gelukkig maar.
Jeumig, het T-gehalte is weer lekker hoog. Misschien moet je die kerels es vergeten, vorig jaar was je ook al boos. Leer je niet van je fouten? Ga es blij worden van en met jezelf.

Edit: wel fijn dat je de Heer hebt. Maar dat is ook een man he, pas op!
Het positieve aan jouw verhaal is dat je nu tenminste wel gelijk weet waar je aan toe bent.

Nooit meer mee afspreken.
quote:toxic666 schreef op 30 juli 2016 @ 08:14:

Jeumig, het T-gehalte is weer lekker hoog. Misschien moet je die kerels es vergeten, vorig jaar was je ook al boos. Leer je niet van je fouten? Ga es blij worden van en met jezelf.

Edit: wel fijn dat je de Heer hebt. Maar dat is ook een man he, pas op!Nogal T dat je haar geloof belachelijk maakt.
He bah wat een triest geval. Ik snap dat je behoorlijk bent gekwetst maar wees blij dat je ogen nu geopend zijn. Je moet er toch niet aan denken dat je daar verder mee in zee was gegaan.
quote:tampontouwtje schreef op 30 juli 2016 @ 08:18:

[...]

Nogal T dat je haar geloof belachelijk maakt.Nogal T dat je niet weet wat sarcasme is...
Hij heeft je een dienst bewezen en helpt je te stoppen met roken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 juli 2016 @ 01:55:

[...]

En niet gaan douchen als er een relatief vreemde vent beneden zit.

Eeh, iemand waar je seks mee hebt is geen vreemde vent meer.

Misschien beter geen seks hebben met iemand die je nog niet in je huis kunt vertrouwen als je even gaat douchen.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Ga een volgende keer gewoon mee naar het huis van je neukie ipv andersom. Kun je gelijk zien wat voor vlees je in de kuip hebt qua stijl en netheid bij die man thuis en je hoeft zelf geen bed te verschonen na de seks.
Shoot first, ask questions later!
quote:toxic666 schreef op 30 juli 2016 @ 08:20:

[...]

Nogal T dat je niet weet wat sarcasme is...Blijkbaar weet je zelf niet wat sarcasme is. dubbele T
Ik mag hopen dat al je kinderen het huis uit zijn als je zomaar elke onbekende sekspartner mee naar huis sleept..
Waar staat die T in godsnaam voor?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 30 juli 2016 @ 10:54:

Waar staat die T in godsnaam voor?Tokkie?
Ohw.....

Het maken van afko's I mij.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Sorry hoor maar ik moet hier een beetje om lachen. Niet om jouw verdriet maar om de hele situatie. Wie doet zoiets? En waarom overkomt jou dit elke keer? Of beter gezegd waar vind je deze schooiers? 20 euro en een pak sigaretten stelen. Really
quote:tampontouwtje schreef op 30 juli 2016 @ 10:21:

[...]

Blijkbaar weet je zelf niet wat sarcasme is. dubbele T

oops

Dubbele T als in Tampontouwtje?
Wow! Heb ook echt wel eens een man mee naar huis genomen die ik niet zo heel goed kende maar dit is mij nog nooit overkomen!

Je kent hem van de kroeg, zeg je? Optie om vanavond te stappen en je geld terug te eisen, plus een paar euro voor een pakje sigaretten? Dreigen met politie (dat die niet gelijk uitrukken en zes man op de zaak zetten uiteraard verzwijgen) of andere dingen? Hem boze berichtjes sturen op social media?
The rain wil eventually stop and if not, we will learn to row.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven