Vriendin overleden

31-07-2016 00:41 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zonet totaal onverwachts en plotseling te horen gekregen dat één van mijn beste vriendinnen zelfmoord heeft gepleegd, ik weet op dit moment even niet zo goed wat ik moet doen & hoe ik me moet voelen.

Iemand tips om de nacht door te komen?
quote:ana_isabel schreef op 31 juli 2016 @ 02:11:

[...]

Dat snap ik hoor. Zulk nieuws hakt er ook in.

Ga je nu proberen een beetje te rusten?Ja, ik ga nu proberen te slapen, heb hele erge hoofdpijn dus op mijn telefoon is niet zo handig meer.
quote:Dancerx schreef op 31 juli 2016 @ 02:11:

[...]

Echt heel erg bedankt voor uw lieve woorden! Doet me goed, dankuwel graag gedaan hoor
Ik hoop dat je toch goed kunt slapen dancerx.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:reisa1978 schreef op 31 juli 2016 @ 02:11:

[...]

Je bent ook veel te jong om dit soort boodschappen te moeten brengen, maar de realiteit is dat moet gebeuren. Een mens kan meer aan dan je denkt. Hoe ouder je wordt, hoe meer je beseft dat de dood een onderdeel is van het leven. Het verdriet om iemand die je verliest is niet minder, maar de schok is minder groot. Die vakantie is hierdoor verpest, dat is het leven, zoiets komt nooit goed uit. Je kan niet wachten met vertellen tot na de vakantie.U ook dankuwel voor uw lieve woorden! Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, het doet me gewoon erg goed dankuwel!
quote:Dancerx schreef op 31 juli 2016 @ 02:13:

[...]

Ja, ik ga nu proberen te slapen, heb hele erge hoofdpijn dus op mijn telefoon is niet zo handig meer.

goed zo. Misschien nog even warm douchen voor je gaat slapen, kan je hoofdpijn wat verzachten.

Ik wens je een kalme nacht.
quote:feow schreef op 31 juli 2016 @ 02:14:

Ik hoop dat je toch goed kunt slapen dancerx. Komt goed! Dankuwel!
quote:Dancerx schreef op 31 juli 2016 @ 01:59:

[...]

Ik ben gewoon zo bang dat papa door mij dan helemaal de weg kwijtraakt, als ik hem bel moet ik huilen & dan raakt hij helemaal in paniek en verpest ik dus zijn vakantie, die hij echt nodig heeft.

Natuurlijk ga je huilen, maar dat begrijpt hij ook. Het zal je verbazen hoe breed de schouders van je vader zijn. Echt meis, je vader wil er voor je zijn! Je kunt hem vertellen dat je gewoon verdrietig bent en alleen even zijn stem wil horen. Logisch, dat zou iedereen willen. En dat je de rest van zijn vakantie het best weer alleen aan kunt. Je kunt ook afspreken om hem iedere dag om een bepaalde tijd te bellen zodat hij weet dat het goed gaat. Of een berichtje in de ochtend en avond. Genoeg oplossingen, maar ga niet alleen zitten bikkelen, dat is niet nodig . Heb je nog andere vrienden die je morgen kan bellen?

Je zou ook contact kunnen leggen met de ouders van je vriendin. Zij willen hun verhaal waarschijnlijk ook kwijt net als jij en dan kunnen jullie fijne verhalen delen over haar. Ik zou je met open armen ontvangen .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
mooie post Kia-Ora.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-07-2016 09:19
Reden: trollhinten
% gewijzigd
quote:-Kia-Ora- schreef op 31 juli 2016 @ 02:17:

[...]

Natuurlijk ga je huilen, maar dat begrijpt hij ook. Het zal je verbazen hoe breed de schouders van je vader zijn. Echt meis, je vader wil er voor je zijn! Je kunt hem vertellen dat je gewoon verdrietig bent en alleen even zijn stem wil horen. Logisch, dat zou iedereen willen. En dat je de rest van zijn vakantie het best weer alleen aan kunt. Je kunt ook afspreken om hem iedere dag om een bepaalde tijd te bellen zodat hij weet dat het goed gaat. Of een berichtje in de ochtend en avond. Genoeg oplossingen, maar ga niet alleen zitten bikkelen, dat is niet nodig . Heb je nog andere vrienden die je morgen kan bellen?

Je zou ook contact kunnen leggen met de ouders van je vriendin. Zij willen hun verhaal waarschijnlijk ook kwijt net als jij en dan kunnen jullie fijne verhalen delen over haar. Ik zou je met open armen ontvangen .

Ik denk dat ik mijn vader morgenochtend even ga bellen, vind het erg moeilijk, ik praat eigenlijk ook nooit echt met mijn vader over zulke dingen, daar was mama altijd voor.

& ik zie morgen wel hoe en wat verder.

U ook heel erg bedankt voor de lieve berichtjes! Dankuwel!
quote:ana_isabel schreef op 31 juli 2016 @ 02:18:

mooie post Kia-Ora.

Dankjewel .

Slaap wel Dancerx .
[...] [/quote]

Ga slapen en sta morgen op met je ándere been eerst.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-07-2016 09:22
% gewijzigd
TO, wat verschrikkelijk moeilijk. Ik sluit me aan bij Kia. Sterkte !
quote:sanne75 schreef op 31 juli 2016 @ 02:22:

[...]

Doe even normaal zeg. Als je het niet gelooft dan staf je het. Hier ga je bij een onderwerp als dit niets maar dan ook echt niets in het topic zelf wat over zeggen.

Voor troll hinten kun je terecht op napraat.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-07-2016 09:22
% gewijzigd
Ik sluit me aan bij Kia.

Wat een afschuwelijk nieuws, Dancerx!

Veel sterkte, weet hoe het voelt.
What have we done....
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-07-2016 09:20
% gewijzigd
quote:sanne75 schreef op 31 juli 2016 @ 02:39:

[...]

Ik ben al 4 jaar actief op het forum onder een andere naam, ik heb bewust ervoor gekozen het op onder deze naam te plaatsen ivm herkenning.

Verder ga ik hier niet verder op in, omdat het me het niet waard is.

Ik wens u een fijne nacht.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-07-2016 09:23
% gewijzigd
quote:sanne75 schreef op 31 juli 2016 @ 02:39:

[...]

Yep, kan goed zijn.

Soms zijn dingen fake, soms zijn dingen echt.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-07-2016 09:23
% gewijzigd
What have we done....
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-07-2016 09:19
% gewijzigd
Sterkte Dancerx. Heel veel sterkte.
quote:sanne75 schreef op 31 juli 2016 @ 02:49:

[...] Je hebt je punt nu wel gemaakt.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-07-2016 09:21
Reden: 'quote' verwijderd
% gewijzigd
Ach meisje, wat afschuwelijk. Ik hoop dat het je lukt wat te slapen en dat je je vader morgen gaat bellen. Jullie hebben elkaar echt nodig nu. Je vader gaat het echt niet erg vinden als je hem belt.

(Ik heb Sanne gestaft.)
quote:ana_isabel schreef op 31 juli 2016 @ 02:58:

[...]

Je hebt je punt nu wel gemaakt.

Dit dus.

Soms gebeuren kutdingen echt.
What have we done....
quote:ana_isabel schreef op 31 juli 2016 @ 02:58:

[...]

Je hebt je punt nu wel gemaakt.Als de desbetreffende persoon graag zulke reacties plaatst mag hij/zij dat doen hoor, het doet me toch niks.
quote:Dancerx schreef op 31 juli 2016 @ 03:01:

[...]

Als de desbetreffende persoon graag zulke reacties plaatst mag hij/zij dat doen hoor, het doet me toch niks.Nou,ik vind het maar irritant.Een keer lijkt mij genoeg. Maar heel goed dat jij je er niks van aantrekt. Je hebt al genoeg aan je hoofd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven