Vriendin overleden
zondag 31 juli 2016 om 00:41
zondag 31 juli 2016 om 03:25
quote:Dancerx schreef op 31 juli 2016 @ 02:22:
[...]
Ik denk dat ik mijn vader morgenochtend even ga bellen, vind het erg moeilijk, ik praat eigenlijk ook nooit echt met mijn vader over zulke dingen, daar was mama altijd voor.
& ik zie morgen wel hoe en wat verder.
U ook heel erg bedankt voor de lieve berichtjes! Dankuwel!
Goed zo, heel verstandig.
En je mag tutoyeren hoor . Zo oud ben ik nou ook weer niet, ook al zegt mijn profiel dat ik overrijp ben .
[...]
Ik denk dat ik mijn vader morgenochtend even ga bellen, vind het erg moeilijk, ik praat eigenlijk ook nooit echt met mijn vader over zulke dingen, daar was mama altijd voor.
& ik zie morgen wel hoe en wat verder.
U ook heel erg bedankt voor de lieve berichtjes! Dankuwel!
Goed zo, heel verstandig.
En je mag tutoyeren hoor . Zo oud ben ik nou ook weer niet, ook al zegt mijn profiel dat ik overrijp ben .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zondag 31 juli 2016 om 03:39
zondag 31 juli 2016 om 03:42
zondag 31 juli 2016 om 03:56
Neem een kopje thee of een beker warme melk.
Zet een muziekje op of een luisterboek.
Wandel een rondje in de tuin als jullie die hebben.
Ga lekker warm douchen.
Probeer een beetje te ontspannen en je gedachten te verzetten en te slapen. Je hebt er niets aan als je morgen omkiept hierdoor.
Het is beter om niet meer op je telefoon te kijken, blauw licht houd je wakker.
Ga lekker warm douchen.
Probeer een beetje te ontspannen en je gedachten te verzetten en te slapen. Je hebt er niets aan als je morgen omkiept hierdoor.
Het is beter om niet meer op je telefoon te kijken, blauw licht houd je wakker.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zondag 31 juli 2016 om 03:58
quote:-Kia-Ora- schreef op 31 juli 2016 @ 03:56:
Ga lekker warm douchen.
Het is beter om niet meer op je telefoon te kijken, blauw licht houd je wakker.Dankuwel! ik zal alle tips uit gaan proberen
Ga lekker warm douchen.
Het is beter om niet meer op je telefoon te kijken, blauw licht houd je wakker.Dankuwel! ik zal alle tips uit gaan proberen
zondag 31 juli 2016 om 07:03
quote:Dancerx schreef op 31 juli 2016 @ 01:33:
[...]
Al vaak genoeg, mijn moeder is vorige maand overleden & mijn oma 3 maanden terug. Ook mijn zusje heb ik verloren en nog talloze mensen.Jezus! En je vader neemt jou dan niet mee op vakantie en laat jou alleen met jouw verdriet?
[...]
Al vaak genoeg, mijn moeder is vorige maand overleden & mijn oma 3 maanden terug. Ook mijn zusje heb ik verloren en nog talloze mensen.Jezus! En je vader neemt jou dan niet mee op vakantie en laat jou alleen met jouw verdriet?
Shoot first, ask questions later!
zondag 31 juli 2016 om 09:54
zondag 31 juli 2016 om 09:59
Gecondoleerd. Wat ontzettend verdrietig. Hopelijk heb je toch nog wat kunnen slapen. Probeer zo goed en zo kwaad als het gaat te blijven eten en slapen, al is dat misschien moeilijk. En blijf niet alleen zitten met je gevoelens, schrijf ze hier op of praat erover met mensen die je vertrouwt. Veel sterkte.
zondag 31 juli 2016 om 10:09
zondag 31 juli 2016 om 10:22
zondag 31 juli 2016 om 10:36
Ach lieve schat, wát een verdriet heb jij al moeten doormaken in je jonge leventje...alleen daarvoor al een imens dikke virtuele knuffel!
Heb je los van je vader nog familieleden bij wie je terecht kan?! Of goede vrienden? De ouders van je vriendin?
Stuur mij gerust pb als je verder wil praten, dan geef ik je mijn nummer om te appen. Zorg goed voor jezelf en neem het voorlopig even dag voor dag. Heel erg gecondoleerd.
Heb je los van je vader nog familieleden bij wie je terecht kan?! Of goede vrienden? De ouders van je vriendin?
Stuur mij gerust pb als je verder wil praten, dan geef ik je mijn nummer om te appen. Zorg goed voor jezelf en neem het voorlopig even dag voor dag. Heel erg gecondoleerd.
zondag 31 juli 2016 om 11:06