Van Pula naar Pore?

31-07-2016 14:02 8 berichten
In augustus vliegen wij met 2 personen naar Pula airport toe (Kroatië). We verwachten rond half 9 's avonds te landen en zouden dan naar onze accommodatie in Porec willen reizen. Echter kan ik op internet niets vinden wat betreft bussen die ook 's avonds rijden want de laatste (shuttle) bus vertrekt in het begin van de avond. Een auto huren is geen optie en als noodoplossing zouden we een taxi kunnen nemen maar na wat research gedaan te hebben lijkt dit erg duur te zijn. We vinden het geen probleem om door middel van het OV naar Porec te gaan maar ik kan op internet niets vinden.

Welk google wonder of ervaringsdeskundige heeft tips? Heel erg bedankt alvast!
Edit: in de titel moet natuurlijk Porec staan! Viva forum kent schijnbaar de juiste naam niet.
Alle reacties Link kopieren
Misschien op de avond van aankomst in Pula daar een nachtje in een hotel en de volgende dag doorreizen?
Zijn er geen shuttlebussen naar de hotels?
Shoot first, ask questions later!
Als jullie geen pakketreis hebben en dus op eigen gelegenheid naar de accommodatie moeten, blijft er niet veel anders over denk ik dan de genoemde opties. Je kan nog een airporthotel nemen en dan de volgende ochtend de eerste bus naar Porec nemen.
Bedankt allemaal! Ik heb inmiddels een taxi transfer gevonden voor een redelijke prijs!
Porec pula is ongeveer een uurtje. Er rijden bussen
quote:poldervrouw schreef op 31 juli 2016 @ 18:48:

Porec pula is ongeveer een uurtje. Er rijden bussenDat klopt inderdaad, maar niet meer om de tijd dat wij aankomen. Gelukkig een andere oplossing kunnen vinden. Thanks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven