Het stamcafé IXX

29-07-2016 21:43 3024 berichten
Nou hij is open hoor. Nu nog even verzinnen waar we zitten. Weet je wat? Ik maak een poll.

Lieve groetjes van Leo, Star, Yas en Elvee

Waar moeten we zitten?

Totaal aantal stemmen: 57

In een rasecht Jordanees café, compleet met vunzige liedjes (25%)
Op Ameland, in een strandtent met meeuwengekrijs op de achte (30%)
Ergens op de Seychellen (46%)
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 03 augustus 2016 @ 09:42:

[...]

Wij waren vlak voor hun vertrek even bij vrienden en ik sloeg dus gewoon stijl achterover van wat er aan boodschappen allemaal meeging. Iets van 8 flessen shampoo, 6 pakken pannenkoekmeel, pindakaas en pindasaus,curry en mayo etc etc etc. En ze gaan naar een heel toeristisch gebied.Stuk of tien kinderen zeker?
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Hayek schreef op 03 augustus 2016 @ 09:43:

Ik heb wat pagina's gemist. Had iemand al gezegd dat het XIX had moeten zijn?Scherp!
quote:Hayek schreef op 03 augustus 2016 @ 09:48:

[...]

Stuk of tien kinderen zeker?Nee 2 pubers..
quote:Nouschi schreef op 03 augustus 2016 @ 09:47:

Even zwaaien vanaf de camping
quote:Hayek schreef op 03 augustus 2016 @ 09:43:

Ik heb wat pagina's gemist. Had iemand al gezegd dat het XIX had moeten zijn?

Ah ik vond het al zo raar staan... dat was het dus.

Ik vind kamperen ook helemaal niks. Ik doe het alleen als ik daardoor iets kan wat anders onbereikbaar is (zoals een festival een beetje betaalbaar houden of een natuurgebied bezoeken waar geen andere accommodatie is). Een vriendin van mij vind juist dat primitieve gedoe van koken op een gasbrandertje enzo heel ontspannend Begrijp ik helemaal niets van. En 40 jaar naar dezelfde camping al helemaal niet!
The owls are not what they seem
Heerlijk volgende week op stap met de sleurhut

Kunnen gaan en staan waar we willen, slecht weer gaan we verder, niks hoeven boeken gewoon rijden met die hut.
quote:dolfje schreef op 03 augustus 2016 @ 09:50:

[...]

Nee 2 pubers..Kun je shampoo ook snuiven ofzo?
Ik ben er vandoor, moet zo naar mijn werk. Bah regenpak aan...
Zeg heeft Ana zich al gemeld vanmorgen?
quote:Solomio schreef op 03 augustus 2016 @ 09:38:

[...]

Er kunnen zo lekker veel aardappels mee in een caravan. Gekkie ik neem toch geen aardappels mee, duh.
quote:LadyL0101 schreef op 03 augustus 2016 @ 09:51:

[...]

Ah ik vond het al zo raar staan... dat was het dus.

Ik vind kamperen ook helemaal niks. Ik doe het alleen als ik daardoor iets kan wat anders onbereikbaar is (zoals een festival een beetje betaalbaar houden of een natuurgebied bezoeken waar geen andere accommodatie is). Een vriendin van mij vind juist dat primitieve gedoe van koken op een gasbrandertje enzo heel ontspannend Begrijp ik helemaal niets van. En 40 jaar naar dezelfde camping al helemaal niet!Ik heb het ooit in een ver land ook eens gedaan omdat er geen andere optie was. Het was het waard, maar best wel ellendig...........
quote:Inkie12345 schreef op 03 augustus 2016 @ 09:51:

Heerlijk volgende week op stap met de sleurhut

Kunnen gaan en staan waar we willen, slecht weer gaan we verder, niks hoeven boeken gewoon rijden met die hut.Nou ja, gewoon rijden.... kilometertje of 80 per uur vind ik niet gewoon rijden
quote:dolfje schreef op 03 augustus 2016 @ 09:52:

Ik ben er vandoor, moet zo naar mijn werk. Bah regenpak aan...Mijn regenpak is van staal gemaakt. En heeft een motor.
quote:Star schreef op 03 augustus 2016 @ 09:53:

[...]

Nou ja, gewoon rijden.... kilometertje of 80 per uur vind ik niet gewoon rijden Dat is nog niet het ergste. Op die lekkere bergweggetjes waar ik lekker m'n auto de sporen wil geven, tuffen ze met nog geen 50 rond.........
quote:Star schreef op 03 augustus 2016 @ 09:53:

[...]

Nou ja, gewoon rijden.... kilometertje of 80 per uur vind ik niet gewoon rijden Wie rijdt er 80 dan in Frankrijk mag je 120 dacht ik.
quote:Inkie12345 schreef op 03 augustus 2016 @ 09:55:

[...]

Wie rijdt er 80 dan in Frankrijk mag je 120 dacht ik.Klinkt echt verstandig.........
quote:Hayek schreef op 03 augustus 2016 @ 09:56:

[...]

Klinkt echt verstandig.........Ja joh zo zijn wij
quote:Hayek schreef op 03 augustus 2016 @ 09:56:

[...]

Klinkt echt verstandig.........Vandaar dat je die krengen ook zo vaak op hun kant ziet liggen
Maar alle gekheid op een stokje, we zijn jaren over de Duitse Autobahn gegaan met 180 en nu is het 100 en eigenlijk best relaxed. Ja harder is leuker maar dat gaat nu eenmaal niet en je krijgt er zoveel voor terug. Nah ja dat vinden wij dan.
quote:Inkie12345 schreef op 03 augustus 2016 @ 10:02:

Maar alle gekheid op een stokje, we zijn jaren over de Duitse Autobahn gegaan met 180 en nu is het 100 en eigenlijk best relaxed. Ja harder is leuker maar dat gaat nu eenmaal niet en je krijgt er zoveel voor terug. Nah ja dat vinden wij dan.Wat krijg je ervoor terug dan? Wij gaan wel met 180 over de Autobahn en aan het eind wacht een lekker comfortabel appartement.
quote:Hayek schreef op 03 augustus 2016 @ 10:05:

[...]

Wat krijg je ervoor terug dan? Wij gaan wel met 180 over de Autobahn en aan het eind wacht een lekker comfortabel appartement. Win win
quote:Hayek schreef op 03 augustus 2016 @ 09:52:

[...]

Ik heb het ooit in een ver land ook eens gedaan omdat er geen andere optie was. Het was het waard, maar best wel ellendig...........Precies, sommige dingen zijn het waard. Maar alleen sommige...
The owls are not what they seem
quote:Inkie12345 schreef op 03 augustus 2016 @ 10:02:

Maar alle gekheid op een stokje, we zijn jaren over de Duitse Autobahn gegaan met 180 en nu is het 100 en eigenlijk best relaxed. Ja harder is leuker maar dat gaat nu eenmaal niet en je krijgt er zoveel voor terug. Nah ja dat vinden wij dan.

Zitten ze je te pesten? Niet lief.

You can do whatever you want - no one cares.
Week 34 van de Extremely Demotivational Calendar
Wij zitten momenteel op zo'n gecombineerd camping-/huisjespark. In een heerlijk luxe huisje . En elke keer als ik langs al die verregende tenten loop, denk ik 'Arme mensen..'

Ik heb ooit eens een drieweekse kampeerrondreis gedaan in Afrika. Dat was voldoende gekampeer voor de rest van mijn leven.
quote:nienke_g schreef op 03 augustus 2016 @ 10:27:

Wij zitten momenteel op zo'n gecombineerd camping-/huisjespark. In een heerlijk luxe huisje . En elke keer als ik langs al die verregende tenten loop, denk ik 'Arme mensen..'

Ik heb ooit eens een drieweekse kampeerrondreis gedaan in Afrika. Dat was voldoende gekampeer voor de rest van mijn leven.In Afrika zou ik dat nog wel willen doen, dan krijg je echt een oergevoel denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven