Het stamcafé IXX

29-07-2016 21:43 3024 berichten
Nou hij is open hoor. Nu nog even verzinnen waar we zitten. Weet je wat? Ik maak een poll.

Lieve groetjes van Leo, Star, Yas en Elvee

Waar moeten we zitten?

Totaal aantal stemmen: 57

In een rasecht Jordanees café, compleet met vunzige liedjes (25%)
Op Ameland, in een strandtent met meeuwengekrijs op de achte (30%)
Ergens op de Seychellen (46%)
Alle reacties Link kopieren
Precies, Ink, laat je niet doen!
Life is short. Eat dessert first.
quote:Phaedra_ schreef op 03 augustus 2016 @ 13:48:

Het water uit de kraan is bruin en het is het enige water wat ik heb Ik ben nog niet ziek, maar het blijft spannend Haggis settles your stomach
quote:doornroosje9 schreef op 03 augustus 2016 @ 13:51:

Precies, Ink, laat je niet doen! [afbeelding]

Nou mijn man mag me best doen hoor, of bedoel je dat niet

quote:Inkie12345 schreef op 03 augustus 2016 @ 13:48:

[...]

Ik ben ook opgegroeid met kamperen en samen hebben man en ik luxe hotels gezien en goedkope en met de tent weggeweest en met de motor van hotel naar hotel. Maar het met de caravan op pad gaan vinden we heerlijk. Gaan en staan waar je wilt, aankomen en 10 minuten later aan het bier. Maar eerlijk gezegd moest ik er vroeger ook niet aan denken hoor. Omstandigheden veranderen en de tent was geen optie meer en we willen nou eenmaal kamperen. Gelukkig mogen we het fijn zelf weten dat scheelt. Oh ja, ieder het zijne (m/v). Gelukkig vinden we niet allemaal hetzelfde leuk!
Oh dear, how sad, never mind.
Uhm, ik trek net de deur van de wc uit zijn hengsels.
Zo vind ik ook de enige goeie Ikea eentje die door een atoombom geraakt is.
quote:Hayek schreef op 03 augustus 2016 @ 14:03:

[...]

Oh ja, ieder het zijne (m/v). Gelukkig vinden we niet allemaal hetzelfde leuk!Gelukkig niet zeg!
quote:Phaedra_ schreef op 03 augustus 2016 @ 14:03:

Uhm, ik trek net de deur van de wc uit zijn hengsels.Geweldenaar!
quote:Hayek schreef op 03 augustus 2016 @ 14:10:

[...]

Geweldenaar!Ik denk dat het water zo bruin is van de enorme hoeveelheden ijzer.
quote:Inkie12345 schreef op 03 augustus 2016 @ 13:56:

[...]

Nou mijn man mag me best doen hoor, of bedoel je dat niet

Life is short. Eat dessert first.
quote:Phaedra_ schreef op 03 augustus 2016 @ 14:16:

[...]

Ik denk dat het water zo bruin is van de enorme hoeveelheden ijzer. Popeye is er niks bij.
Even een rondje woonboulevard gedaan en zo gelukkig! Want ik heb helemaal niets gezien wat ik zou willen kopen.

Nou heb ik wel mijn oogje op een nieuwe pan, en ik wil ik een nieuw lampje, maar dat kan ik nog even uitstellen.

Ik ben pas 2 x in Ikea geweest. Vind er niets aan. Heb er wel een heel fijn matras gekocht.
quote:Star schreef op 03 augustus 2016 @ 14:54:

[...]

Popeye is er niks bij.En net trok ik het gordijn uit de rails. Dat was wel het definitieve bewijs hoor.
De liefde geeft je onvermoede krachten Pha.
Ik begrijp niet dat je uit vrije wil naar een meubelboulevard gaat eigenlijk.
quote:Woll_Stone schreef op 03 augustus 2016 @ 15:00:

De liefde geeft je onvermoede krachten Pha.

Zou dat het zijn

Ik vind er geen reet aan dat we elkaar niet spreken en dat vind ik dan weer stom van mezelf want ben op vakantie met zoon. Die vandaag overigens de lamlendige puber uithangt
quote:Woll_Stone schreef op 03 augustus 2016 @ 15:00:

De liefde geeft je onvermoede krachten Pha.frustratie
quote:Phaedra_ schreef op 03 augustus 2016 @ 15:02:

Ik begrijp niet dat je uit vrije wil naar een meubelboulevard gaat eigenlijk.Ik ook niet, maar ik werd een beetje gestoord van het binnen zitten en de woonboulevard is hier om de hoek.

[...]

Zou dat het zijn

Ik vind er geen reet aan dat we elkaar niet spreken en dat vind ik dan weer stom van mezelf want ben op vakantie met zoon. Die vandaag overigens de lamlendige puber uithangt Dat is nou liefde

[...]

Zou dat het zijn

Ik vind er geen reet aan dat we elkaar niet spreken en dat vind ik dan weer stom van mezelf want ben op vakantie met zoon. Die vandaag overigens de lamlendige puber uithangt Volgens mij, maar ik ben geen expert, hoort dat er gewoon bij. Voorlopig ben je echt jezelf niet meer.
quote:Woll_Stone schreef op 03 augustus 2016 @ 15:03:

[...]

Ik ook niet, maar ik werd een beetje gestoord van het binnen zitten en de woonboulevard is hier om de hoek.Ik vind je dapper.
Ik vind het gewoon echt niet leuk. Daarom doe ik ook nooit aan dit soort dingen
quote:Phaedra_ schreef op 03 augustus 2016 @ 15:09:

Ik vind het gewoon echt niet leuk. Daarom doe ik ook nooit aan dit soort dingen Als je collegalover het aan je vraagt...reken maar dat je meegaat!!!
quote:Phaedra_ schreef op 03 augustus 2016 @ 15:09:

Ik vind het gewoon echt niet leuk. Daarom doe ik ook nooit aan dit soort dingen Maar de fijne dingen zijn zooooooo fijn!
quote:ana_isabel schreef op 03 augustus 2016 @ 15:11:

[...]

Als je collegalover het aan je vraagt...reken maar dat je meegaat!!! En dat vind ik zo stom van mezelf. Normaal heb ik altijd de regie over mijn gevoel en nu niet. Zit ik in prachtig Schotland hem te missen. Dat gaat nergens over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven