Het stamcafé IXX
woensdag 3 augustus 2016 om 19:23
quote:ana_isabel schreef op 03 augustus 2016 @ 19:13:
[...]
Inmiddels is de Chinees droom uiteen gespat.. Man belde net dat er een heeeeeel lange rij bij de Chinees staat...Ik ging gewoon bijna huilen..zo teleurgesteld ben ik Ben benieuwd waar hij nu mee thuis komt.Iedereen die daar staat leest hier mee en kreeg ook zin in Chinees
[...]
Inmiddels is de Chinees droom uiteen gespat.. Man belde net dat er een heeeeeel lange rij bij de Chinees staat...Ik ging gewoon bijna huilen..zo teleurgesteld ben ik Ben benieuwd waar hij nu mee thuis komt.Iedereen die daar staat leest hier mee en kreeg ook zin in Chinees
woensdag 3 augustus 2016 om 19:45
woensdag 3 augustus 2016 om 19:47
woensdag 3 augustus 2016 om 19:51
quote:nienke_g schreef op 03 augustus 2016 @ 19:45:
, Ana. Hopelijk had man een goed alternatief bedacht.
Hier gezellig met het hele spul naar de pizzeria, net pas thuis.
Vandaag, ondanks de regen, weer de nodige kilometers rondgestruind. De oudste stiefzoon is fanatiek aan het pokemonnen, en ik doe net zo fanatiek mee Wat fanatiek, ik heb zoon mijn plu geleend en hem succes gewenst.
Vandaag, ondanks de regen, weer de nodige kilometers rondgestruind. De oudste stiefzoon is fanatiek aan het pokemonnen, en ik doe net zo fanatiek mee Wat fanatiek, ik heb zoon mijn plu geleend en hem succes gewenst.
When they go low, we go high. (M.Obama)
woensdag 3 augustus 2016 om 21:04
woensdag 3 augustus 2016 om 21:07
quote:nienke_g schreef op 03 augustus 2016 @ 19:45:
Vandaag, ondanks de regen, weer de nodige kilometers rondgestruind. De oudste stiefzoon is fanatiek aan het pokemonnen, en ik doe net zo fanatiek mee
Man is alsnog stuk om gereden naar andere Chinees
leuk samen naar de pizzeria!
Vandaag, ondanks de regen, weer de nodige kilometers rondgestruind. De oudste stiefzoon is fanatiek aan het pokemonnen, en ik doe net zo fanatiek mee
Man is alsnog stuk om gereden naar andere Chinees
leuk samen naar de pizzeria!
woensdag 3 augustus 2016 om 21:18