Het stamcafé IXX
donderdag 4 augustus 2016 om 09:09
quote:Solomio schreef op 04 augustus 2016 @ 08:59:
Wat word ik toch altijd blij van dit soort uitkomsten: http://www.nu.nl/gezondhe ... d-gewicht.html?redirect=1
Wat word ik toch altijd blij van dit soort uitkomsten: http://www.nu.nl/gezondhe ... d-gewicht.html?redirect=1
Oh dear, how sad, never mind.
donderdag 4 augustus 2016 om 10:48
quote:ana_isabel schreef op 04 augustus 2016 @ 10:39:
Goedemorgen! Hier lijkt het wel te stormen...
Wwwwwwwwwwwwwwww?
Ik ga morgen op vakantie en weet niet of ik daar wel kan forummen, dus waarschijnlijk mis ik Stamcafé de Kraamkamer.
Ik wens je heel veel geluk, succes, plezier en liefde!
Goedemorgen! Hier lijkt het wel te stormen...
Wwwwwwwwwwwwwwww?
Ik ga morgen op vakantie en weet niet of ik daar wel kan forummen, dus waarschijnlijk mis ik Stamcafé de Kraamkamer.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 4 augustus 2016 om 10:52
quote:feow schreef op 04 augustus 2016 @ 10:48:
[...]
Wwwwwwwwwwwwwwww?
aaah dankjewel!
Jij een hele fijne vakantie met heerlijk weer! veilige reis!
(wat is wwwwwwwww?)
[...]
Wwwwwwwwwwwwwwww?
aaah dankjewel!
Jij een hele fijne vakantie met heerlijk weer! veilige reis!
(wat is wwwwwwwww?)
donderdag 4 augustus 2016 om 11:37
Feow, fijne vakantie.
Ik ben gelukkig, heb net voor een schijntje een nieuwe ouderwetse lampenkap gekocht. Zo leuk. Moet alleen nog een leuke voet erbij kopen, dus van de week daar nog even naar zoeken.
Hier waait het ook behoorlijk, maar toch is het net warm genoeg om zonder jas buiten te lopen. Fijn!
Ik ben gelukkig, heb net voor een schijntje een nieuwe ouderwetse lampenkap gekocht. Zo leuk. Moet alleen nog een leuke voet erbij kopen, dus van de week daar nog even naar zoeken.
Hier waait het ook behoorlijk, maar toch is het net warm genoeg om zonder jas buiten te lopen. Fijn!
donderdag 4 augustus 2016 om 11:39
quote:Eleonora-1 schreef op 04 augustus 2016 @ 11:35:
[...]
Kom jij eens lekker hier prachtige, lieve zwangerosaurus van me.
Hoe gaat het met de laatste loodjes?
schatje!
Het gaat.. morgen uitgerekend,maar dat gaat hem vast niet worden...verder slecht slapen..benauwd...moe...kortom; de laatste loodjes.
En wat heb jij op de agenda staan vandaag?
[...]
Kom jij eens lekker hier prachtige, lieve zwangerosaurus van me.
Hoe gaat het met de laatste loodjes?
schatje!
Het gaat.. morgen uitgerekend,maar dat gaat hem vast niet worden...verder slecht slapen..benauwd...moe...kortom; de laatste loodjes.
donderdag 4 augustus 2016 om 11:40
quote:Woll_Stone schreef op 04 augustus 2016 @ 11:37:
Feow, fijne vakantie.
Hier waait het ook behoorlijk, maar toch is het net warm genoeg om zonder jas buiten te lopen. Fijn!Wat cool! Jij had ertoch een topic over geopend? Hoe ben je er alsnog aangekomen?
Feow, fijne vakantie.
Hier waait het ook behoorlijk, maar toch is het net warm genoeg om zonder jas buiten te lopen. Fijn!Wat cool! Jij had ertoch een topic over geopend? Hoe ben je er alsnog aangekomen?
donderdag 4 augustus 2016 om 11:45
quote:ana_isabel schreef op 04 augustus 2016 @ 11:39:
[...]
schatje!
Ik kan niet zeggen dat ik weet hoe het voelt want ik ging na zeven maanden al baren (en toen wist ik pas drie maanden dat ik zwanger was!) maar ik kan me er iets bij voorstellen.
Kun je niet een paar kilometer lopen, dan een ananas eten en daarna je man aan het werk zetten voor wat erotische passie etc.?
Schijnt allemaal te helpen bij de baaropwekking.
Ik vind het zo leuk dat we een cafébaby krijgen!
Kees, kind en ik hebben een heerlijke hangdag. Ik ga de bovenverdieping soppen en kind gaat haar kamer opruimen want komend weekend hebben we weer eens logees.
Dus dat eigenlijk.
[...]
schatje!
Ik kan niet zeggen dat ik weet hoe het voelt want ik ging na zeven maanden al baren (en toen wist ik pas drie maanden dat ik zwanger was!) maar ik kan me er iets bij voorstellen.
Kun je niet een paar kilometer lopen, dan een ananas eten en daarna je man aan het werk zetten voor wat erotische passie etc.?
Schijnt allemaal te helpen bij de baaropwekking.
Ik vind het zo leuk dat we een cafébaby krijgen!
Kees, kind en ik hebben een heerlijke hangdag. Ik ga de bovenverdieping soppen en kind gaat haar kamer opruimen want komend weekend hebben we weer eens logees.
Dus dat eigenlijk.
donderdag 4 augustus 2016 om 11:49
quote:ana_isabel schreef op 04 augustus 2016 @ 11:40:
[...]
Wat cool! Jij had ertoch een topic over geopend? Hoe ben je er alsnog aangekomen?
Toevallig, in de kringloopwinkel bij mijn om de hoek. Was ik gisteren al geweest, maar toen had ik deze over het hoofd gezien. Vandaag toch nog even binnengelopen en deze gekocht. Ik vind het een heerlijke bordeellamp.
[...]
Wat cool! Jij had ertoch een topic over geopend? Hoe ben je er alsnog aangekomen?
Toevallig, in de kringloopwinkel bij mijn om de hoek. Was ik gisteren al geweest, maar toen had ik deze over het hoofd gezien. Vandaag toch nog even binnengelopen en deze gekocht. Ik vind het een heerlijke bordeellamp.