Het stamcafé IXX

29-07-2016 21:43 3024 berichten
Nou hij is open hoor. Nu nog even verzinnen waar we zitten. Weet je wat? Ik maak een poll.

Lieve groetjes van Leo, Star, Yas en Elvee

Waar moeten we zitten?

Totaal aantal stemmen: 57

In een rasecht Jordanees café, compleet met vunzige liedjes (25%)
Op Ameland, in een strandtent met meeuwengekrijs op de achte (30%)
Ergens op de Seychellen (46%)
Alle reacties Link kopieren
quote:ana_isabel schreef op 04 augustus 2016 @ 12:31:

[...]

Ze vinden het zelf geweldig. Mijn jongste van 5 zei"ik hou van meisjes mam"
Life is short. Eat dessert first.
quote:Eleonora-1 schreef op 04 augustus 2016 @ 12:25:

[...]

Ana, ik heb een bevallingsdanscompilatie voor je samengesteld!

https://youtu.be/-r-ALDMTeWY

Genieten!Oooh Leo..geweldig
quote:Eleonora-1 schreef op 04 augustus 2016 @ 12:33:

[...]

Dat gaat zij je leren....

Komt helemaal goed.

Beloofd.

Ik heb er een, een meisje, en ze is het geweldigste kind wat ik heb.

Ok, ook het enige natuurlijk.

Enniehoe, gaat vanzelf.

Echt.Wat een lief,geruststellend berichtje
quote:Eleonora-1 schreef op 04 augustus 2016 @ 12:31:

[...]

Jeeeejjjjj!!

very metal
quote:Phaedra_ schreef op 04 augustus 2016 @ 12:03:

Ik heb met je te doen Ana. Ik ben uiteindelijk met 42 weken ingeleid, nog geen verweking of ontsluiting niets. Dat kind had er nu nog ingezeten.

Wat waren die laatste weken zwaar. En inderdaad nog geen 5 meter kunnen lopen, alles kost moeite. Ik hoop dat de baby snel komt!

Dankjewel

Pfff ingeleid worden lijkt mij echt de hel...Ooit een pietsie ingeleid,voor het laatste stukje..Dacht dat ik dood ging.
quote:ana_isabel schreef op 04 augustus 2016 @ 11:41:

[...]

Was echt hilarisch.

Leo" iedereen heeft recht op mijn mening" Ik heb een koffiebeker met die tekst.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
Bij het flairforum hebben we opwekkingsliederen geschreven voor het kind wat maar binnen bleef hangen. Met de wereldhit "zet een kaars voor je doos vannacht"
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Solomio schreef op 04 augustus 2016 @ 12:43:

[...]

Ik heb een koffiebeker met die tekst. Briljant!
quote:feow schreef op 04 augustus 2016 @ 12:43:

Bij het flairforum hebben we opwekkingsliederen geschreven voor het kind wat maar binnen bleef hangen. Met de wereldhit "zet een kaars voor je doos vannacht"
quote:ana_isabel schreef op 04 augustus 2016 @ 12:38:

[...]

Dankjewel

Pfff ingeleid worden lijkt mij echt de hel...Ooit een pietsie ingeleid,voor het laatste stukje..Dacht dat ik dood ging.

Na de eerste keer gel kwam de bevalling op gang, dus gelukkig nooit een infuus gehad. Het jammere was alleen dat niemand het geloofde en er ineens paniek ontstond toen ik veel bloed verloor en al 6 cm ontsluiting bleek te hebben.

Maar wat heb ik me ellendig gevoeld met een rugeweeënstorm op zaal en iedereen bergen bezoek
quote:Phaedra_ schreef op 04 augustus 2016 @ 12:47:

[...]

Na de eerste keer gel kwam de bevalling op gang, dus gelukkig nooit een infuus gehad. Het jammere was alleen dat niemand het geloofde en er ineens paniek ontstond toen ik veel bloed verloor en al 6 cm ontsluiting bleek te hebben.

Maar wat heb ik me ellendig gevoeld met een rugeweeënstorm op zaal en iedereen bergen bezoek Ja..! rugweeën zijn echt vreselijk...Belachelijk dat je niet geloofd werd. Ook eens meegemaakt. Alleen maar,omdat ik niet hysterisch liep te gillen.

Bij het flairforum hebben we opwekkingsliederen geschreven voor het kind wat maar binnen bleef hangen. Met de wereldhit "zet een kaars voor je doos vannacht"Whoehahahaha!!!

When they go low, we go high. (M.Obama)
Onze eigenste Stambaby
quote:SaveAngie schreef op 04 augustus 2016 @ 13:12:

Onze eigenste Stambaby

aaah

Maar toch zeker niet de eerste?
quote:ana_isabel schreef op 04 augustus 2016 @ 12:50:

[...]

Ja..! rugweeën zijn echt vreselijk...Belachelijk dat je niet geloofd werd. Ook eens meegemaakt. Alleen maar,omdat ik niet hysterisch liep te gillen.O, zou dat het geweest zijn? Wel raar, want ik lag aan zo'n weeënmeter en die sloeg vol uit. Maar ach, sowieso alles ging zo'n beetje mis, dus op het totaalplaatje maakt het ook allemaal niet meer uit
Hebben we nog andere barings meegemaakt in de tijd dat het café open is?

Wat erg dat ik dat vergeten ben.

We hebben een stamkleinkind gekregen maar of een Stammer persoonlijk gebaard heeft ben ik even kwijt.
quote:ana_isabel schreef op 04 augustus 2016 @ 12:50:

[...]

Ja..! rugweeën zijn echt vreselijk...Belachelijk dat je niet geloofd werd. Ook eens meegemaakt. Alleen maar,omdat ik niet hysterisch liep te gillen.Bij mijn eerste twee bevallingen zag ik er niet uit als iemand die weeën had. Mocht bij de derde gelukkig voor een geplande keizersnee.
quote:Eleonora-1 schreef op 04 augustus 2016 @ 13:22:

Hebben we nog andere barings meegemaakt in de tijd dat het café open is?

Wat erg dat ik dat vergeten ben.

We hebben een stamkleinkind gekregen maar of een Stammer persoonlijk gebaard heeft ben ik even kwijt.Aly's kleinkind, verder geen baby volgens mij.
quote:Phaedra_ schreef op 04 augustus 2016 @ 13:20:

[...]

O, zou dat het geweest zijn? Wel raar, want ik lag aan zo'n weeënmeter en die sloeg vol uit. Maar ach, sowieso alles ging zo'n beetje mis, dus op het totaalplaatje maakt het ook allemaal niet meer uit Man vond de weeën meter helemaal leuk, ooooh daar komt er weer een.... eeehm ja, ik voel namelijk wat dat ding aangeeft..
quote:SaveAngie schreef op 04 augustus 2016 @ 13:27:

[...]

Man vond de weeën meter helemaal leuk, ooooh daar komt er weer een.... eeehm ja, ik voel namelijk wat dat ding aangeeft.. Man heeft hier zelfs nog foto's staan maken van de weeënmeter
quote:nienke_g schreef op 04 augustus 2016 @ 13:30:

[...]

Man heeft hier zelfs nog foto's staan maken van de weeënmeter Ja ja, die foto hebben we ook
quote:SaveAngie schreef op 04 augustus 2016 @ 13:36:

[...]

Ja ja, die foto hebben we ook Echt leuk voor later.
quote:nienke_g schreef op 04 augustus 2016 @ 13:30:

[...]

Man heeft hier zelfs nog foto's staan maken van de weeënmeter

Haha, dat zou die van mij ook kunnen doen!

Ana, succes met de laatste loodjes!
quote:SaveAngie schreef op 04 augustus 2016 @ 13:27:

[...]

Man vond de weeën meter helemaal leuk, ooooh daar komt er weer een.... eeehm ja, ik voel namelijk wat dat ding aangeeft.. En weer een bevestiging van het feit dat het bewust alleenstaand moederschap enorme voordelen heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven