Het stamcafé IXX

29-07-2016 21:43 3024 berichten
Nou hij is open hoor. Nu nog even verzinnen waar we zitten. Weet je wat? Ik maak een poll.

Lieve groetjes van Leo, Star, Yas en Elvee

Waar moeten we zitten?

Totaal aantal stemmen: 57

In een rasecht Jordanees café, compleet met vunzige liedjes (25%)
Op Ameland, in een strandtent met meeuwengekrijs op de achte (30%)
Ergens op de Seychellen (46%)
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 04 augustus 2016 @ 16:50:

[...]

Nou, ook niet echt. Op zich ga ik met leuke mensen, maar we gaan te ver weg naar mijn zin en ik kan niet eventueel eerder weg, want ik ben de BOB. En we gaan te laat en... en... en...

Ik ben een zeikerd.

When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:Solomio schreef op 04 augustus 2016 @ 16:50:

[...]

Nou, ook niet echt. Op zich ga ik met leuke mensen, maar we gaan te ver weg naar mijn zin en ik kan niet eventueel eerder weg, want ik ben de BOB. En we gaan te laat en... en... en...

Ik ben een zeikerd.

Als de BOB naar huis wilt heeft de rest zich aan te passen of ander vervoer te zoeken. Zo deden en doen wij dat altijd.
quote:dolfje schreef op 04 augustus 2016 @ 16:49:

Ik krijg net mijn rooster voor volgende week, worden 4 drukke dagen voor ik dat weekend weg ga.. en de week erna waarschijnlijk ook zo of nog erger zelfs.Kan je een vrije dag inplannen?
quote:dolfje schreef op 04 augustus 2016 @ 16:55:

[...]

Als de BOB naar huis wilt heeft de rest zich aan te passen of ander vervoer te zoeken. Zo deden en doen wij dat altijd.

Ik schat de rest niet erg aanpasserig in. En het risico is dat ik na het voorgerecht al weg wil, dat is toch best een beetje lullig dan.

Nou ja, hoe minder zin ik heb hoe meer het meevalt natuurlijk.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
Denk het niet want veel zijn er al vrij en dan had ik dat al door moeten geven maanden geleden. Vandaar die volgende week vrijdag wel vrij. Ben bang dat het een 6 dagen week wordt..(niet elke dag veel uren waarschijnlijk maar toch). Elke zomer zit er wel een periode van 1 of 2 weken tussen dat het zo is. En aangezien ik niet weg ben en ook nog eens overal inzetbaar mag ik waarschijnlijk vaak komen.
quote:Solomio schreef op 04 augustus 2016 @ 16:56:

[...]

Ik schat de rest niet erg aanpasserig in. En het risico is dat ik na het voorgerecht al weg wil, dat is toch best een beetje lullig dan.

Nou ja, hoe minder zin ik heb hoe meer het meevalt natuurlijk. Meestal is hoe minder zin, hoe leuker het wordt
quote:dolfje schreef op 04 augustus 2016 @ 16:58:

[...]

Meestal is hoe minder zin, hoe leuker het wordt Klopt. Ik ga dus vooral geen zin maken, dan wordt het echt leuk.
Ik ga zo eerst maar eens wat eten, want ik red het niet totdat we in het restaurant eindelijk wat te eten krijgen.
Wat een gemopper hier, mijn werk was juist hartstikke leuk vandaag

Alleen jammer dat werk altijd zo nodig gepaard moet gaan met collega's
quote:Solomio schreef op 04 augustus 2016 @ 17:31:

Ik ga zo eerst maar eens wat eten, want ik red het niet totdat we in het restaurant eindelijk wat te eten krijgen. Dat heb ik nou ook altijd!
quote:Philae schreef op 04 augustus 2016 @ 17:52:

[...]

Dat heb ik nou ook altijd!

Ik vind 19 uur afspreken in een restaurant echt veel te laat. Voordat je dan gaat eten is het zo 20 uur.

Maar ja, ik ben de meest aanpasserige van het stel.
quote:Lady_Voldemort schreef op 04 augustus 2016 @ 17:43:

Alleen jammer dat werk altijd zo nodig gepaard moet gaan met collega's Ik ben niet mopperig! Ik heb vandaag geen spatje regen gezien!
quote:Lady_Voldemort schreef op 04 augustus 2016 @ 17:43:

Alleen jammer dat werk altijd zo nodig gepaard moet gaan met collega's Was <- je collega vervelend?
Ik klaag niet hoor, zit te smullen van mijn stoofvlees.
quote:Solomio schreef op 04 augustus 2016 @ 17:55:

[...]

Ik vind 19 uur afspreken in een restaurant echt veel te laat. Voordat je dan gaat eten is het zo 20 uur.

Maar ja, ik ben de meest aanpasserige van het stel.

En voor je 't weet is het half elf en dan moet je nog naar huis ook. Ik vind het ook niks, juist als ik uit eten ga wil ik gewoon om vijf uur aan de bak want het is toch al zo'n tijdrovend iets, uit eten.

Ik wens je heel veel sterkte vanavond, hopelijk maakt het gezelschap veel goed
quote:SaveAngie schreef op 04 augustus 2016 @ 18:06:

[...]

Was <- je collega vervelend?Was (hahahihi) het er maar eentje, dan kwam ik er nog wel overheen. Ze waren gewoon bijna allemaal vervelend, en stom, en niet efficiënt, en Oostindisch doof, en zo.
Oh en de kat zit weer eens op het dak (stom beest), en dochter is nog steeds in de lappenmand (buikgriep, hoe krijgt ze het voor mekaar), en zoon was vergeten af te wassen (grrr), maar verder klaag ik niet hoor.
En ik heb ook al geen zin om te koken, maar de olie is op dus ik kan de frietpan ook al niet aantrappen. Maar ik klaag niet!
Kat is inmiddels van het dak, met behulp van de hier intussen befaamde Drietrapsredding. Man gaat het dak op, via een op de picknicktafel geplaatst keukentrapje dat ik onder het uitkrijsen van paniekerige aanwijzingen vasthoud. Man vangt kat, zoon klimt (onder nog meer paniekerige aanwijzingen mijnerzijds) voornoemd trapje op en neemt kat over om die weer aan mij over te dragen zodat ik haar zachtkens op de grond neer kan vlijen, omhuld door wolken ronddwarrelend kattenhaar want kat houdt niet van die kunsten. Kat rent al verharend naar binnen om aan te vallen op een reeds klaar staand bakje voer, zoon daalt het trapje af en vervolgens komt man (wederom begeleid door voornoemde aanwijzingen van mijn kant) van het dak en iedereen is weer gelukkig.

En dat beest is zo dom he, ik durf te wedden dat ze overmorgen of zo gewoon weer op het dak zit
Gut wat een commotie LV.

Ik zie je al staan ala Harry Slinger
Ik ben in zo'n vreselijke kutbui
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Lady_Voldemort schreef op 04 augustus 2016 @ 18:32:

Kat is inmiddels van het dak, met behulp van de hier intussen befaamde Drietrapsredding. Man gaat het dak op, via een op de picknicktafel geplaatst keukentrapje dat ik onder het uitkrijsen van paniekerige aanwijzingen vasthoud. Man vangt kat, zoon klimt (onder nog meer paniekerige aanwijzingen mijnerzijds) voornoemd trapje op en neemt kat over om die weer aan mij over te dragen zodat ik haar zachtkens op de grond neer kan vlijen, omhuld door wolken ronddwarrelend kattenhaar want kat houdt niet van die kunsten. Kat rent al verharend naar binnen om aan te vallen op een reeds klaar staand bakje voer, zoon daalt het trapje af en vervolgens komt man (wederom begeleid door voornoemde aanwijzingen van mijn kant) van het dak en iedereen is weer gelukkig.

En dat beest is zo dom he, ik durf te wedden dat ze overmorgen of zo gewoon weer op het dak zit
Ook eigenwijs

quote:Lady_Voldemort schreef op 04 augustus 2016 @ 18:32:

quote:hatsetats schreef op 04 augustus 2016 @ 19:12:

Ik ben in zo'n vreselijke kutbui

Zomaar? Of iets aan de hand?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven