Het stamcafé IXX

29-07-2016 21:43 3024 berichten
Nou hij is open hoor. Nu nog even verzinnen waar we zitten. Weet je wat? Ik maak een poll.

Lieve groetjes van Leo, Star, Yas en Elvee

Waar moeten we zitten?

Totaal aantal stemmen: 57

In een rasecht Jordanees café, compleet met vunzige liedjes (25%)
Op Ameland, in een strandtent met meeuwengekrijs op de achte (30%)
Ergens op de Seychellen (46%)
quote:Goede-Fee schreef op 05 augustus 2016 @ 12:17:

[...]

Je woont in Nederland toch? Dan hoor je toch te klagen?
Ik wil het liefst 6 maanden zon en temperaturen tussen de 23 en 28 graden. En dan ook 6 maanden licht van 5.00 tot 23.00. uur. Dan nog 2 maanden herfst, 2 maanden winter, 2 maanden lente en dan weer zomer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Woll_Stone schreef op 05 augustus 2016 @ 12:59:

Ik wil het liefst 6 maanden zon en temperaturen tussen de 23 en 28 graden. En dan ook 6 maanden licht van 5.00 tot 23.00. uur. Dan nog 2 maanden herfst, 2 maanden winter, 2 maanden lente en dan weer zomer.+1 klinkt ideaal!
The owls are not what they seem
quote:Hayek schreef op 05 augustus 2016 @ 11:40:

[...]

Gek is dat toch. Ik stort juist helemaal in als het zo warm is. Futloos, soms hoofdpijn, 's avonds om een uur of negen ben ik helemaal op en ga ik naar bed en ik krijg zelfs spierpijn......Dat heb ik in de winter.

Ik wil het liefst 6 maanden zon en temperaturen tussen de 23 en 28 graden. En dan ook 6 maanden licht van 5.00 tot 23.00. uur. Dan nog 2 maanden herfst, 2 maanden winter, 2 maanden lente en dan weer zomer.Nee nee. Weg met herfst en winter!
quote:Hayek schreef op 05 augustus 2016 @ 11:40:

[...]

Gek is dat toch. Ik stort juist helemaal in als het zo warm is. Futloos, soms hoofdpijn, 's avonds om een uur of negen ben ik helemaal op en ga ik naar bed en ik krijg zelfs spierpijn......Ik heb een spierziekte en meer pijn bij zowel kou als warmte. Is niet heel gek dus, ook als je geen spierziekte hebt.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik ben gek op de zomer, het mag van mij altijd wat zijn.
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:yasmijn schreef op 05 augustus 2016 @ 13:13:

[...]

Dat heb ik in de winter.+1 Verschrikkelijk, word er zo suf van.
Hè gezellig, het gaat weer over het weer! Hier schijnt de zon uitbundig.

Weer veilig thuis, de wasmachine draait al en zo op pad om wat eetbaars in huis te halen.
Fijne vakantie, Puss en Inkie! Rust lekker uit!
Zon

Zo richting zwembad. Eindelijk eens niet in de drassige bende staan
quote:yasmijn schreef op 05 augustus 2016 @ 13:14:

[...]

Nee nee. Weg met herfst en winter!
quote:yasmijn schreef op 05 augustus 2016 @ 13:14:

[...]

Nee nee. Weg met herfst en winter!

Nee! Nee!

Ik wil gewoon het weer dat past bij het seizoen, liefst een beetje extreem. Alleen extreem warm, daar hou ik niet zo van.
quote:SaveAngie schreef op 05 augustus 2016 @ 11:31:

[...]

Jij bent een Viva stamkroeg man, daarom alleen al een positieve uitzondering op je soortgenoten Je bedoelt omdat we hem hier een beetje bijleren zeker
Wij zijn in Palermo. Wat een enorme stad

En ons hotel is bovenaan. Wel een pendelservice vanuit het hotel naar het centrum maar de laatste om 20.00 uur terug. Lekker handig

En aangezien wij Nederlanders zijn en de taxi terug €25 kost zal vriend zo'n beetje nuchter moeten blijven want we gaan met de auto

Maar wow! Prachtig hotel met waanzinnig uitzicht. Is een drie sterren maar een stuk beter en luxe dan de 4 sterren waar we vanochtend vertrokken.

Plaatsje Corleone (maffia) was een teleurstelling. Was de enorme omweg over slechte wegen niet waard. Nouja weten we dat ook weer.

Ik wil het liefst 6 maanden zon en temperaturen tussen de 23 en 28 graden. En dan ook 6 maanden licht van 5.00 tot 23.00. uur. Dan nog 2 maanden herfst, 2 maanden winter, 2 maanden lente en dan weer zomer.

Doe mij maar 20 tot 25 graden en licht van 6 tot 22u

GVR is leuk. Te leuk om te wachten op Netflix

Ik wil het liefst 6 maanden zon en temperaturen tussen de 23 en 28 graden. En dan ook 6 maanden licht van 5.00 tot 23.00. uur. Dan nog 2 maanden herfst, 2 maanden winter, 2 maanden lente en dan weer zomer.Prachtig plan! Hier is het de hele dag grijs geweest. Ik had het gewoon koud. Maar nu een heerlijk zonnetje op het balkon Ik krijg gewoon zin om een fles bubbels open te maken!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 05 augustus 2016 @ 19:12:

[...]

Prachtig plan! Hier is het de hele dag grijs geweest. Ik had het gewoon koud. Maar nu een heerlijk zonnetje op het balkon Ik krijg gewoon zin om een fles bubbels open te maken!Dat is hoe dan ook een goed plan! Fijn je weer te zien Oudblond!
GVR was leuk. We zagen hem in het Nederlands ivm de kinders, maar ik wil hem zeker nog een keer in het Engels zien (of het boek lezen in het Engels) vanwege zijn taalvondsten. Lijkt me geweldig.
Het is dat de bioscopen aan korte-termijn-weekplanningen doen, anders konden we een GVR-meet regelen
Of iemand moet even een jackpot regelen

https://mancave.conrad.nl/bouw-een-bioscoop-in-huis/
Goedemorgen lieve mensen. Vandaag naar huis, jammer. Gelukkig volgende week naar Spanje
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Goedemorgen.

Volgende week naar Spanje lijkt wel een heel goed idee als je niet zo van kou houdt. Donderdag 16 graden hier lees ik net.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven