Roken moet mogen?

06-08-2016 00:51 106 berichten
Roken jullie nog? Ik heb het geprobeerd,ik ben totaal gestopt ooit. Het dampen, niets voor mij. En nu rook ik weer, ouderwets. En ik vind het heerlijk. Niet veel, maar geniet er toch van. Herkend iemand dit?
Alle reacties Link kopieren
Af en toe, zeg, 1x per maand. Wijntjes erbij. Heerlijk hoor.
Als je twee keer turbo zegt, vlieg ik in brand!
Euh........guess what?
Ja hoor.
Ik rook ook. Besluit ongeveer na elk pakje dat dat pakje toch echt het laatste was... En dan gebeurt iets wat stressvol is en begin ik toch weer... . En in mijn geval vind ik het dan ook mogen, voorlopig in ieder geval. Maar stoppen gaat ooit nog wel écht gebeuren, daar ben ik van overtuigd. Als ik zelf wat sterker in mijn schoenen sta .
quote:Nicotientje schreef op 06 augustus 2016 @ 00:54:

Euh........guess what? je hebt er 1 in je mond as we type?
very metal
Laatst weer een pakje gekocht na maanden gestopt te zijn. Foei nad.

Maar ik vind het wel lekker in de zomer...

Lekker in je uppie buiten zitten met een sigaret dabei.
Nu 8 jaar gestopt, mis het zo af en toe best wel.
Wijn & sigaretten.. ik vind het heerlijk, soms
Nooit gedaan...Niet eens een haaltje.

En toch vind ik het er "lekker" uit zien. Heel raar...
quote:ana_isabel schreef op 06 augustus 2016 @ 01:15:

Nooit gedaan...Niet eens een haaltje.

En toch vind ik het er "lekker" uit zien. Heel raar...

Het hangt van de smaak af. Ik vind sigaretten bijvoorbeeld veel minder ""lekker"' dan shag. Op Camel na dan.

Nog steeds geen weeën trouwens?
7 dagen gestopt. Net weer begonnen (schaam)
Ik begrijp de titel niet in combinatie met de OP. Moet mogen?
Nou veel mensen maken tegenwoordig nogal ophef over rokers? Ik denk dat dat bedoelt wordt?
Oh ja, daar reageer ik nooit op, is toch een verloren zaak. Ik haal dan mijn schouders op en rook er nog eentje.
Tijdje zo'n e-sigaret gedaan maar sinds die stuk is weer gewoon aan de marloboro. Heerlijk!
Lang geleden gestopt, jarenlang. In de aanloop naar een burn-out weer begonnen, maar toen ik thuis kwam te zitten weer gestopt omdat ik me toch niet slechter kon voelen dan ik al deed.

En ik ben er nog elke dag blij mee dat ik van die vieze sigaretten af ben.
Yep. Drie jaar niet gerookt, daarna weer begonnen vanwege grote stress. Ik rook hooguit 5 sigaretten per dag, alleen 's avonds, maar ik kan er nog niet mee stoppen. Het is zo lekker om even op het balkon je gedachtes op een rijtje te zetten met een peuk erbij
Slik die kikker!
quote:-KING- schreef op 06 augustus 2016 @ 00:58:

[...]

je hebt er 1 in je mond as we type?Yep.
Sigaretje ja hoor heerlijk..
Nee, ik rook niet. Nooit gedaan ook, maar het maakt me niks uit wat een ander doet.
Ik ben nu 3 jaar gestopt. En bij een wijn of gezellig samenzijn, ( na seks!) dan mis ik het nog steeds. Maar ik begin er niet meer aan.
Nooit gedaan gelukkig en vind het ook erg onaantrekkelijk. Wel bijna alle mannen waar ik relatie mee gehad heb waren rokers. Mijn huidige vriend is gelukkig al bijna een jaar gestopt.

(En ja ik heb er wel last van als mensen bij mij in de buurt roken vooral in de buitenlucht. Kan daardoor hoofdpijn krijgen die meerdere dagen aanhoud.)
Lees eens mee op het COPD forum. Dat helpt als je wilt stoppen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven