Het stamcafé IXX

29-07-2016 21:43 3024 berichten
Nou hij is open hoor. Nu nog even verzinnen waar we zitten. Weet je wat? Ik maak een poll.

Lieve groetjes van Leo, Star, Yas en Elvee

Waar moeten we zitten?

Totaal aantal stemmen: 57

In een rasecht Jordanees café, compleet met vunzige liedjes (25%)
Op Ameland, in een strandtent met meeuwengekrijs op de achte (30%)
Ergens op de Seychellen (46%)
Alle reacties Link kopieren
Geniet ervan, Phae!
Life is short. Eat dessert first.
quote:Phaedra_ schreef op 06 augustus 2016 @ 10:45:

Lekker, koffie!

Vandaag reizen we noordelijker en meer naar het westen. Mag ik weer door dat prachtige landschap
When they go low, we go high. (M.Obama)
Ik kan me deze niet herinneren, maar was wel leuk met BN'ers. https://www.youtube.com/watch?v=IgBSEbmn7UU

De OS 2016 begint vandaag toch? Dan is deze wel geschikt, vind ik.

Past wel in een café. Voor wat later op de dag dan. Hier spettert het wel regendruppels, geen zon, maar de dag is nog niet voorbij.
Volgens de weersites wordt het niet tropisch vandaag. Schijnt wel droog te blijven
Mogguh. Hier zon met af en toe een wolk.

Vandaag een zwembaddag. Even tot rust komen na de hectische reisdag van gisteren.
Het is hier wel droog.Dat vind ik al prima.

Straks even naar de stad, moet wat regelen voor een werk uitje en daarna ga ik door naar mijn moeder daar komt mijn man ook naar toe want we eten daar.
Hier is het koud, kil, grijs en regenachtig. En echt kil in huis, dus ik heb de verwarming aangezet.

Maar wel geslaagd voor een mooie lampvoet, straks even een geaarde stekker eraan knutselen en dan pronkt ie later vandaag in mijn kamer. Moet de voet nog wel een keertje beitsen, maar dat komt nog.

Phae, wat is Schotland mooi hè. Veel plezier (en hoe is het met je kies?)
Spiekt om het hoekje!

*mag ik nog binnenkomen?*
Ha Peacy

Hier is het eindelijk zonnig en zeer aangenaam buiten! Het waait wel hard, maar dat is niet erg. Ik verkas zo met een boek naar buiten.
Hee! Waar was je Peacy?
Ha Peac!
Hoi Peacy!

Ik had net een jas aan met boodschappen doen maar dat was veel te warm.
Het is echt raar weer, in huis was het straks echt kil, nu natuurlijk niet meer. Maar buiten schijnt nu opeens de zon en dan is hier een jas ook te warm.
quote:duende12 schreef op 06 augustus 2016 @ 09:22:

Ik hoop dat er nog wel even paar lekkere warme dagen komen. 16 graden donderdag, bah. Gelukkig heb ik een leuke, roze gebreide, poncho gekocht.

Ik heb een vest ontdekt in mijn kast wat erg leuk staat onder een gebreide poncho. Wist niet wat te dragen, maar laagjes is wel goed nu.

Het is zo tussendoor nog best koud. (Na die heftige plensbuien.)

Ik dacht dat het regende, maar het waren de buren weer.

Het zonnetje begint te schijnen en het lijkt alsof de weersverwachtingen gaan uitkomen.
Ha die Stammertjes.

Ik heb een hogedrukreiniger gehuurd voor het weekend en gisteren de helft van mijn belachelijk grote huis aan de buitenkant gereinigd.

De andere helft moet nog maar punt een, ik heb overdreven (zes uur staan spuiten) dus mijn armen willen niks en mijn rug ook niet en punt twee, het dreigt steeds te gaan gieten.

Is het dan een schande om pas morgen verder te gaan?
quote:Eleonora-1 schreef op 06 augustus 2016 @ 13:17:

Ha die Stammertjes.

Ik heb een hogedrukreiniger gehuurd voor het weekend en gisteren de helft van mijn belachelijk grote huis aan de buitenkant gereinigd.

De andere helft moet nog maar punt een, ik heb overdreven (zes uur staan spuiten) dus mijn armen willen niks en mijn rug ook niet en punt twee, het dreigt steeds te gaan gieten.

Is het dan een schande om pas morgen verder te gaan?Ja, dat is een schande. Wie A spuit moet ook B spuiten!
Ik zou Kees inzetten
quote:Watervrouw2 schreef op 06 augustus 2016 @ 11:43:

Volgens de weersites wordt het niet tropisch vandaag. Schijnt wel droog te blijven Nou... Hier hoosde het keihard net en de volgende bui is alweer in aantocht.
quote:Philae schreef op 06 augustus 2016 @ 13:29:

[...]

Nou... Hier hoosde het keihard net en de volgende bui is alweer in aantocht.Daar woon ik ook ongeveer, denk ik. Ik had net de schoenen aangetrokken om even te gaan winkelen. Maar die heb ik maar weer uitgedaan
quote:Eleonora-1 schreef op 06 augustus 2016 @ 13:17:

Ha die Stammertjes.

Is het dan een schande om pas morgen verder te gaan?Ja, dat is een schande. Zondagsrust, je weet toch?
quote:Phaedra_ schreef op 06 augustus 2016 @ 13:27:

Ik zou Kees inzetten

Kees heeft zich sufgespoten!

Die is ook helemaal verzuurd.
Wij hebben tussen de buien door en ijsje gegeten op het terras. Gewoon omdat de zon even scheen. heerlijk
quote:Eleonora-1 schreef op 06 augustus 2016 @ 14:16:

[...]

Kees heeft zich sufgespoten!

Die is ook helemaal verzuurd.
Lekker van dat ijsje, Inkie.
quote:duende12 schreef op 06 augustus 2016 @ 14:21:

[...]

Is echt zo.

Hij spoot of zijn leven er vanaf hing!

En dat wisselden we dan af he.

Dan spoot ik weer een stukje.

En de boel knapte er zo lekker van op.

Uiterst bevredigend.

Maar ja, nu kan ik bijna niet meer lopen, van die al dat gesop en gespuit met die lans dus.

Het was een flinke jongen namelijk.

Zo groot ben ik niet gewend.

Kees ook niet.

Zei 'ie......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven