Het stamcafé IXX
zaterdag 6 augustus 2016 om 11:42
Ik kan me deze niet herinneren, maar was wel leuk met BN'ers. https://www.youtube.com/watch?v=IgBSEbmn7UU
De OS 2016 begint vandaag toch? Dan is deze wel geschikt, vind ik.
Past wel in een café. Voor wat later op de dag dan. Hier spettert het wel regendruppels, geen zon, maar de dag is nog niet voorbij.
De OS 2016 begint vandaag toch? Dan is deze wel geschikt, vind ik.
Past wel in een café. Voor wat later op de dag dan. Hier spettert het wel regendruppels, geen zon, maar de dag is nog niet voorbij.
zaterdag 6 augustus 2016 om 11:50
Hier is het koud, kil, grijs en regenachtig. En echt kil in huis, dus ik heb de verwarming aangezet.
Maar wel geslaagd voor een mooie lampvoet, straks even een geaarde stekker eraan knutselen en dan pronkt ie later vandaag in mijn kamer. Moet de voet nog wel een keertje beitsen, maar dat komt nog.
Phae, wat is Schotland mooi hè. Veel plezier (en hoe is het met je kies?)
Maar wel geslaagd voor een mooie lampvoet, straks even een geaarde stekker eraan knutselen en dan pronkt ie later vandaag in mijn kamer. Moet de voet nog wel een keertje beitsen, maar dat komt nog.
Phae, wat is Schotland mooi hè. Veel plezier (en hoe is het met je kies?)
zaterdag 6 augustus 2016 om 13:12
quote:duende12 schreef op 06 augustus 2016 @ 09:22:
Ik hoop dat er nog wel even paar lekkere warme dagen komen. 16 graden donderdag, bah. Gelukkig heb ik een leuke, roze gebreide, poncho gekocht.
Ik heb een vest ontdekt in mijn kast wat erg leuk staat onder een gebreide poncho. Wist niet wat te dragen, maar laagjes is wel goed nu.
Het is zo tussendoor nog best koud. (Na die heftige plensbuien.)
Ik dacht dat het regende, maar het waren de buren weer.
Het zonnetje begint te schijnen en het lijkt alsof de weersverwachtingen gaan uitkomen.
Ik hoop dat er nog wel even paar lekkere warme dagen komen. 16 graden donderdag, bah. Gelukkig heb ik een leuke, roze gebreide, poncho gekocht.
Ik heb een vest ontdekt in mijn kast wat erg leuk staat onder een gebreide poncho. Wist niet wat te dragen, maar laagjes is wel goed nu.
Het is zo tussendoor nog best koud. (Na die heftige plensbuien.)
Ik dacht dat het regende, maar het waren de buren weer.
Het zonnetje begint te schijnen en het lijkt alsof de weersverwachtingen gaan uitkomen.
zaterdag 6 augustus 2016 om 13:17
Ha die Stammertjes.
Ik heb een hogedrukreiniger gehuurd voor het weekend en gisteren de helft van mijn belachelijk grote huis aan de buitenkant gereinigd.
De andere helft moet nog maar punt een, ik heb overdreven (zes uur staan spuiten) dus mijn armen willen niks en mijn rug ook niet en punt twee, het dreigt steeds te gaan gieten.
Is het dan een schande om pas morgen verder te gaan?
Ik heb een hogedrukreiniger gehuurd voor het weekend en gisteren de helft van mijn belachelijk grote huis aan de buitenkant gereinigd.
De andere helft moet nog maar punt een, ik heb overdreven (zes uur staan spuiten) dus mijn armen willen niks en mijn rug ook niet en punt twee, het dreigt steeds te gaan gieten.
Is het dan een schande om pas morgen verder te gaan?
zaterdag 6 augustus 2016 om 13:27
quote:Eleonora-1 schreef op 06 augustus 2016 @ 13:17:
Ha die Stammertjes.
Is het dan een schande om pas morgen verder te gaan?Ja, dat is een schande. Wie A spuit moet ook B spuiten!
Ha die Stammertjes.
Is het dan een schande om pas morgen verder te gaan?Ja, dat is een schande. Wie A spuit moet ook B spuiten!
zaterdag 6 augustus 2016 om 13:48
quote:Eleonora-1 schreef op 06 augustus 2016 @ 13:17:
Ha die Stammertjes.
Is het dan een schande om pas morgen verder te gaan?Ja, dat is een schande. Zondagsrust, je weet toch?
Ha die Stammertjes.
Is het dan een schande om pas morgen verder te gaan?Ja, dat is een schande. Zondagsrust, je weet toch?
zaterdag 6 augustus 2016 om 14:36
quote:duende12 schreef op 06 augustus 2016 @ 14:21:
[...]
Is echt zo.
Hij spoot of zijn leven er vanaf hing!
En dat wisselden we dan af he.
Dan spoot ik weer een stukje.
En de boel knapte er zo lekker van op.
Uiterst bevredigend.
Maar ja, nu kan ik bijna niet meer lopen, van die al dat gesop en gespuit met die lans dus.
Het was een flinke jongen namelijk.
Zo groot ben ik niet gewend.
Kees ook niet.
Zei 'ie......
[...]
Is echt zo.
Hij spoot of zijn leven er vanaf hing!
En dat wisselden we dan af he.
Dan spoot ik weer een stukje.
En de boel knapte er zo lekker van op.
Uiterst bevredigend.
Maar ja, nu kan ik bijna niet meer lopen, van die al dat gesop en gespuit met die lans dus.
Het was een flinke jongen namelijk.
Zo groot ben ik niet gewend.
Kees ook niet.
Zei 'ie......