Het stamcafé IXX
zaterdag 6 augustus 2016 om 15:40
quote:Eleonora-1 schreef op 06 augustus 2016 @ 14:36:
[...]
Is echt zo.
Hij spoot of zijn leven er vanaf hing!
En dat wisselden we dan af he.
Dan spoot ik weer een stukje.
En de boel knapte er zo lekker van op.
Uiterst bevredigend.
Maar ja, nu kan ik bijna niet meer lopen, van die al dat gesop en gespuit met die lans dus.
Het was een flinke jongen namelijk.
Zo groot ben ik niet gewend.
Kees ook niet.
Zei 'ie......
[...]
Is echt zo.
Hij spoot of zijn leven er vanaf hing!
En dat wisselden we dan af he.
Dan spoot ik weer een stukje.
En de boel knapte er zo lekker van op.
Uiterst bevredigend.
Maar ja, nu kan ik bijna niet meer lopen, van die al dat gesop en gespuit met die lans dus.
Het was een flinke jongen namelijk.
Zo groot ben ik niet gewend.
Kees ook niet.
Zei 'ie......
zaterdag 6 augustus 2016 om 17:29
quote:LadyL0101 schreef op 06 augustus 2016 @ 15:42:
Hier bij Lisse schijnt de zon! En dat is mooi, want het medebier is koud Hier in Amsterdam ook weer een heerlijk zonnetje! Het lijkt wel of het elke dag pas einde middag mooi wordt. Gelukkig hebben we een flink terras op het zuidwesten: Zon tot zonsondergang. De poezen liggen naast me in diepe slaap, man slaapt in bed. Wat een rust... nog even en ik denk dat ik vakantie heb *oh nee die is bijna voorbij*!
Hier bij Lisse schijnt de zon! En dat is mooi, want het medebier is koud Hier in Amsterdam ook weer een heerlijk zonnetje! Het lijkt wel of het elke dag pas einde middag mooi wordt. Gelukkig hebben we een flink terras op het zuidwesten: Zon tot zonsondergang. De poezen liggen naast me in diepe slaap, man slaapt in bed. Wat een rust... nog even en ik denk dat ik vakantie heb *oh nee die is bijna voorbij*!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 6 augustus 2016 om 17:30
zaterdag 6 augustus 2016 om 18:03
zaterdag 6 augustus 2016 om 18:08
zaterdag 6 augustus 2016 om 18:10
quote:Eleonora-1 schreef op 06 augustus 2016 @ 17:55:
[...]
Mijn Kees ook altijd.
Die combineert het met meditatie of zo.
Iets kringspieritueels in ieder geval.Mijn man ook, maar van hem ben ik het gewend. Iets met een harig perineum dat natuurlijk ook zorgvuldig gereinigd moet worden of zo. Als mijn man aanstalten maakt om ter toilet te varen ren ik hem altijd meteen voorbij om hem voor te zijn, al moet ik nog maar nauwelijks plassen maar voorzorg is de beste zorg toch.
[...]
Mijn Kees ook altijd.
Die combineert het met meditatie of zo.
Iets kringspieritueels in ieder geval.Mijn man ook, maar van hem ben ik het gewend. Iets met een harig perineum dat natuurlijk ook zorgvuldig gereinigd moet worden of zo. Als mijn man aanstalten maakt om ter toilet te varen ren ik hem altijd meteen voorbij om hem voor te zijn, al moet ik nog maar nauwelijks plassen maar voorzorg is de beste zorg toch.