Het stamcafé IXX

29-07-2016 21:43 3024 berichten
Nou hij is open hoor. Nu nog even verzinnen waar we zitten. Weet je wat? Ik maak een poll.

Lieve groetjes van Leo, Star, Yas en Elvee

Waar moeten we zitten?

Totaal aantal stemmen: 57

In een rasecht Jordanees café, compleet met vunzige liedjes (25%)
Op Ameland, in een strandtent met meeuwengekrijs op de achte (30%)
Ergens op de Seychellen (46%)
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 06 augustus 2016 @ 18:29:

[...]

Nu stappen ze onmiddelijk naar Jeugdzorg als men daar lucht van krijgt. Ja natuurlijk!!! Is toch ook vreselijk!!! Ik ben zo erg mishandeld!!!!! *cola en limo heb ik pas voor het eerst geproefd toen ik het zelf kon kopen*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik ga naan bakken
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:Nouschi schreef op 06 augustus 2016 @ 18:33:

[...]

Ik ook. Goor vond ik het, zo bitter brrr.

Mijn broer en ik lepelden de suiker/jeneversmurrie uit de borrelglaasjes citroenjenever of ouwe klare met suiker.

En we aten kersenbonbons met likeur.

Nu vind ik dat raar, achteraf.
quote:Lady_Voldemort schreef op 06 augustus 2016 @ 18:31:

[...]

Oh wij ook, en we woonden niet eens in Frankrijk . Bij bijzondere gelegenheden dan he. Tijdens verjaardagen kreeg ik vanaf mijn zevende of zo een borrelglaasje rosé, of twee, of drie. En zo vanaf mijn zestiende zat ik samen met opa aan de kopstoot En het is toch nog goed gekomen met jou!
quote:hatsetats schreef op 06 augustus 2016 @ 18:34:

[...]

Oja!!! Bier met seven up!Mijn kopstoot-opa had gewoon blikjes Shandy in de kast. Hele dure ook nog, van Royal Club. Lekker man.
quote:Lady_Voldemort schreef op 06 augustus 2016 @ 18:27:

[...]

Lekker hoor!

Wij zijn ook blij dat dochter weer een beetje normaal kan eten, en dochter al helemaal. Zelfs de broodkorstjes lukken nu, met een beetje gesabbel . Ze heeft nog geen fiat van de kaakchirurg, maar ze hoort/voelt geen eng gekraak meer tijdens het kauwen en het geeft ook geen centje pijn, dus dan zal het wel goed zijn lijkt me.

Wat fijn!
Life is short. Eat dessert first.
quote:Lady_Voldemort schreef op 06 augustus 2016 @ 18:37:

[...]

Mijn kopstoot-opa had gewoon blikjes Shandy in de kast. Hele dure ook nog, van Royal Club. Lekker man.Wij flesjes maar we vonden echt bier veel gaver natuurlijk.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Oudblond schreef op 06 augustus 2016 @ 18:36:

[...]

En het is toch nog goed gekomen met jou!

Naja ik heb mijn universitaire studie niet afgemaakt he .

Ik zie opa nog voor me. Dan had oma een blikkie Heineken en een glas voor me neergezet, en dan kwam opa er aan met de fles Bols, en dan mompelde hij zo stiekemweg: jij er ook een borrel naast K. ? Lieve gekke opa
Mijn opa dronk beugels Grolsch.

Heineken kom er niet in, in geheel deze stad niet

Ze zijn er. Laters!~
quote:yasmijn schreef op 06 augustus 2016 @ 18:42:

Mijn opa dronk beugels Grolsch.

Heineken kom er niet in, in geheel deze stad niet

Ze zijn er. Laters!~Mijn opa was een ras-Amsterdammer. Opgegroeid op de Wallen nota bene, als kind deed hij boodschappen voor de hoeren om een zakcentje bij te verdienen. Dus die Heineken neem ik hem niet kwalijk .
quote:Lady_Voldemort schreef op 06 augustus 2016 @ 18:39:

[...]

Naja ik heb mijn universitaire studie niet afgemaakt he .

Ik zie opa nog voor me. Dan had oma een blikkie Heineken en een glas voor me neergezet, en dan kwam opa er aan met de fles Bols, en dan mompelde hij zo stiekemweg: jij er ook een borrel naast K. ? Lieve gekke opa
Hallo
He Star!!! Ik was afgelopen twee weken niet gezond maar met vakantie en man heeft heel veel muziek voor me gedraaid. Moest best vaak aan je denken want ik denk dat jij die play lists wel leuk vindt! Najaar afspraak bij concertje?
Hmmm schots biertje en fish and chips. Met het kind in de pub en hier slapen we ook
mag zoon binnen in een pub Phae?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Oudblond schreef op 06 augustus 2016 @ 19:08:

He Star!!! Ik was afgelopen twee weken niet gezond maar met vakantie en man heeft heel veel muziek voor me gedraaid. Moest best vaak aan je denken want ik denk dat jij die play lists wel leuk vindt! Najaar afspraak bij concertje?Leuk! In ieder geval bij de Kaiser Chiefs? Werkt je man ook in Tivoli? Daar heb ik ook nog Kim Wilde en Tom Odell op de agenda staan.
quote:Phaedra_ schreef op 06 augustus 2016 @ 19:14:

Hmmm schots biertje en fish and chips. Met het kind in de pub en hier slapen we ook
quote:rosanna08 schreef op 06 augustus 2016 @ 19:48:

mag zoon binnen in een pub Phae? Nee, die staat op de stoep.
O Oudblond, doet jouw man ook aan platen? Ik ben op zoek naar een beetje een leuke kast. Zoiets als hieronder (prijs op aanvraag dus vrees het ergste)

quote:Phaedra_ schreef op 06 augustus 2016 @ 20:02:

[...]

Nee, die staat op de stoep.
Life is short. Eat dessert first.
Ik heb hem een plu gegeven, het regent.

Hmmm schots biertje en fish and chips. Met het kind in de pub en hier slapen we ook Oh wat klinkt dat ontzettend leuk!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Hmmm schots biertje en fish and chips. Met het kind in de pub en hier slapen we ook Heerlijk! Ik wil ook weer

Hmmm schots biertje en fish and chips. Met het kind in de pub en hier slapen we ook Wat gaaf.....
quote:Nouschi schreef op 06 augustus 2016 @ 20:36:

[...]

Oh wat klinkt dat ontzettend leuk!Het is ook ontzettend leuk! Echt zo'n pub uit films. Straks is er live muziek, dan gaan we weer naar beneden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven