verlegen man
zaterdag 6 augustus 2016 om 20:50
Ik heb een leuke vriendengroep en samen doen we regelmatig leuke dingen. Sinds kort heeft een van onze vrienden een van zijn vrienden meegenomen. Een aardige spontane man maar ik krijg geen hoogte van hem. In de groep is hij spontaan en grappig en kunnen we samen lachen maar als ik hem tegenkom is daar weinig van over. Hij is dan een stuk minder spraakzamer. Ook dit verschilt. De ene keer blijft hij staan voor een gezellig praatje en de andere keer loopt hij mij voorbij zonder iets te zeggen. Dit maakt mij best wel onzeker want ik weet niet zo goed wat ik aan hem heb. Ligt het aan mij? Vind hij mij niet aardig en doet hij in de groep alsof? Wie kan wij meer vertellen!?
zaterdag 6 augustus 2016 om 20:59
zaterdag 6 augustus 2016 om 21:03
quote:amore2016 schreef op 06 augustus 2016 @ 20:59:
[...]
In de groep hebben we samen wel lol. Dat vind ik zo raar.
Maar hij is er pas sinds kort, misschien voelt hij zich nog niet een van jullie en is hij nog voorzichtig met het benaderen van een op een.
Of hij denkt laat ik maar niet te amicaal zijn want anders denkt ze straks dat ik wat van haar wil.
[...]
In de groep hebben we samen wel lol. Dat vind ik zo raar.
Maar hij is er pas sinds kort, misschien voelt hij zich nog niet een van jullie en is hij nog voorzichtig met het benaderen van een op een.
Of hij denkt laat ik maar niet te amicaal zijn want anders denkt ze straks dat ik wat van haar wil.
zaterdag 6 augustus 2016 om 21:39
quote:Aurorae2016 schreef op 06 augustus 2016 @ 21:26:
Misschien vind hij je wel leuk en weet hij niet zo goed hoe hij met je om moet gaan als hij alleen met je is.Dit. Maar ik denk ook dat Amore hem leuk vindt en dat zij hem beter wil leren kennen. Hij voelt zich echter enigszins ongemakkelijk en hij is nieuw voor jou.
Misschien vind hij je wel leuk en weet hij niet zo goed hoe hij met je om moet gaan als hij alleen met je is.Dit. Maar ik denk ook dat Amore hem leuk vindt en dat zij hem beter wil leren kennen. Hij voelt zich echter enigszins ongemakkelijk en hij is nieuw voor jou.
World of Warcraft: Legion