Het stamcafé IXX
zondag 7 augustus 2016 om 22:48
quote:Woll_Stone schreef op 07 augustus 2016 @ 21:59:
Jeetje, dat duurt nog lang, je bent toch al uitgerekend?
Maar misschien ben je dan al wel bevallen
afgelopen vrijdag was de datum.
@ brigitdub. :3 zwangerschappen. 1e: 11 dagen te laat,2e idem en derde kwam gelukkig uit zichzelf op de valreep 14 dagen te laat.
Ik heb nooit zo goed door dat de weeën zijn begonnen. Dan zit ik ineens aan de 6 cm zogezegd.
Jeetje, dat duurt nog lang, je bent toch al uitgerekend?
Maar misschien ben je dan al wel bevallen
@ brigitdub. :3 zwangerschappen. 1e: 11 dagen te laat,2e idem en derde kwam gelukkig uit zichzelf op de valreep 14 dagen te laat.
Ik heb nooit zo goed door dat de weeën zijn begonnen. Dan zit ik ineens aan de 6 cm zogezegd.
zondag 7 augustus 2016 om 22:54
quote:ana_isabel schreef op 07 augustus 2016 @ 22:48:
[...]
Ik heb nooit zo goed door dat de weeën zijn begonnen. Dan zit ik ineens aan de 6 cm zogezegd.Dus kan best dat je al aan het bevallen bent en het nog niet door hebt. Dan kan half 4 nog best wel haalbaar zijn.
[...]
Ik heb nooit zo goed door dat de weeën zijn begonnen. Dan zit ik ineens aan de 6 cm zogezegd.Dus kan best dat je al aan het bevallen bent en het nog niet door hebt. Dan kan half 4 nog best wel haalbaar zijn.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 7 augustus 2016 om 22:55
zondag 7 augustus 2016 om 23:22
quote:ana_isabel schreef op 07 augustus 2016 @ 22:48:
[...]
Ah dan kan t best nog even duren.
Ik had het "geluk" dat mijn 2 bevallingen begonnen met het breken van de vliezen, voor de uitgerekende datum. Met daarna een weeënstorm en beide bevallingen duurden maar 4 uur. Dus ik wist bij het breken van de vliezen dat het echt begonnen was.
Kan me voorstellen dat het op andere manieren meer afwachten is.
En dat wachten na de uitgerekende datum lijkt me echt killing...
[...]
Ah dan kan t best nog even duren.
Ik had het "geluk" dat mijn 2 bevallingen begonnen met het breken van de vliezen, voor de uitgerekende datum. Met daarna een weeënstorm en beide bevallingen duurden maar 4 uur. Dus ik wist bij het breken van de vliezen dat het echt begonnen was.
Kan me voorstellen dat het op andere manieren meer afwachten is.
En dat wachten na de uitgerekende datum lijkt me echt killing...