Het stamcafé IXX

29-07-2016 21:43 3024 berichten
Nou hij is open hoor. Nu nog even verzinnen waar we zitten. Weet je wat? Ik maak een poll.

Lieve groetjes van Leo, Star, Yas en Elvee

Waar moeten we zitten?

Totaal aantal stemmen: 57

In een rasecht Jordanees café, compleet met vunzige liedjes (25%)
Op Ameland, in een strandtent met meeuwengekrijs op de achte (30%)
Ergens op de Seychellen (46%)
Alle reacties Link kopieren
dat klinkt best goed kittens, dat jullie er allebei zo aan willen werken. zoek je veel info op over add om inzicht te krijgen?
very metal
Goedemorgen allemaal.

Kittens, fijn dat je man er moeite voor wil doen, dat scheelt al een hoop. Heb je de diagnose nog niet zo lang? Omdat jullie er nu zo mee worstelen? Heel veel sterkte.
Goedemorgen.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
Goedemorgen!
Goedemorgen allemaal, ik ga werken

Fijne dag!

Goed nieuws Kitty
When they go low, we go high. (M.Obama)
Goeiemorgen allemaal!

En Kittens, fijn om te lezen!
Oh dear, how sad, never mind.
Goedemorgen!

Kittens, wat goed dat jullie er beide aan willen werken. Het is ook niet makkelijk om een stoornis (bedoel dit alles behalve rot) te hebben en hoe ermee om te gaan.

Man en ik wisten al vroeg in onze relatie dat ik NLD heb en dat was en is nog steeds niet altijd makkelijk. Maar we komen er altijd uit. Ik hoop dat voor jullie straks ook
Goedemorgen. Vanmorgen ben ik vrij maar werk wel vanmiddag en vanavond. En dan nog 3 dagen met extra uren. Zal blij zijn als het donderdagavond is.

Het is 8 uur geweest Ana is baby er al?
Meurning
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaii!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:-KING- schreef op 08 augustus 2016 @ 00:51:

[...]

nee ze zit in wit rusland, maar ik noem dat altijd schotland.
Mogguh

Kittens
Hebben we al een baby?
quote:Kittens schreef op 08 augustus 2016 @ 01:04:

Man en ik zijn heel hard aan het werk om onze relatie weer op de rit te krijgen. Dit brengt veel positiefs, maar kost ook veel energie. Het is ook spannend (soms ook in positieve zin ).

En ik denk dat ik mijn ADD, niet echt heb geaccepteerd. Weet iig toch niet zo goed hoe ik er mee moet om gaan. Heel fijn dat man zich er nu ook meer in verdiept en mij beter begint te begrijpen (al vindt ook hij het soms moeilijk, want wat blijft en wat kan veranderen).Heb je geen hulp? Of een partnergroep voor je man ofzo?
Weer aan het werk maar ik moet er echt even inkomen. Normaliter check ik tijdens vakanties zo nu en dan mijn mail maar dat heb ik afgelopen twee weken niet gedaan.... Er zijn blijkbaar heel veel mensen die een out of office niet serieus nemen lezen. Ik heb gewoon een paar scheldpartijen omdat ik niet antwoordde
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Dat is stom, Blond. Succes vandaag.
Goedemorgen. Puss heb je dat verkeer weer overleefd of zitten jullie nog op dezelfde plek?

Nog steeds geen baby? Sterkte Ana
quote:Oudblond schreef op 08 augustus 2016 @ 10:05:

Weer aan het werk maar ik moet er echt even inkomen. Normaliter check ik tijdens vakanties zo nu en dan mijn mail maar dat heb ik afgelopen twee weken niet gedaan.... Er zijn blijkbaar heel veel mensen die een out of office niet serieus nemen lezen. Ik heb gewoon een paar scheldpartijen omdat ik niet antwoordde Jeetje Oud wat een gekken. Ik hoop dat je daar snel klaar mee bent.
quote:Oudblond schreef op 08 augustus 2016 @ 10:05:

Weer aan het werk maar ik moet er echt even inkomen. Normaliter check ik tijdens vakanties zo nu en dan mijn mail maar dat heb ik afgelopen twee weken niet gedaan.... Er zijn blijkbaar heel veel mensen die een out of office niet serieus nemen lezen. Ik heb gewoon een paar scheldpartijen omdat ik niet antwoordde Serieus?!?!?!
Gelukkig ken ik mijn pappenheimers. Nadat ik bekomen was bij een kopje koffie heb ik de eerste scheld-meneer gewoon vriendelijk gebeld. Hij had niet verwacht om me te horen en ging een beetje stotteren en omslachtig uitleggen dat hij nogal onder druk stond en hij er op vertrouwde dat ik zijn probleem zou oplossen. Dat ga ik alsnog doen zodra de mail met verdere info en excuses binnen komt.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 08 augustus 2016 @ 10:18:

Gelukkig ken ik mijn pappenheimers. Nadat ik bekomen was bij een kopje koffie heb ik de eerste scheld-meneer gewoon vriendelijk gebeld. Hij had niet verwacht om me te horen en ging een beetje stotteren en omslachtig uitleggen dat hij nogal onder druk stond en hij er op vertrouwde dat ik zijn probleem zou oplossen. Dat ga ik alsnog doen zodra de mail met verdere info en excuses binnen komt.Haha, goed bezig, Oudblond! Succes met werken vandaag weer!
Hier een wat gekke ochtend tot dusver. Was het hele weekend kotsmisselijk...en dat was ik echt alleen tijdens m'n zwangerschap! Dus vanochtend eerst maar eens een test gedaan, maar negatief, gelukkig. Ik had die spiraal niet voor niks laten zetten . Maar goed, loos alarm dus; waarschijnlijk kan ik niet bijzonder goed tegen die hormonen, want ik voel me echt al een paar weken niet zo bijzonder.
quote:Oudblond schreef op 08 augustus 2016 @ 10:18:

Gelukkig ken ik mijn pappenheimers. Nadat ik bekomen was bij een kopje koffie heb ik de eerste scheld-meneer gewoon vriendelijk gebeld. Hij had niet verwacht om me te horen en ging een beetje stotteren en omslachtig uitleggen dat hij nogal onder druk stond en hij er op vertrouwde dat ik zijn probleem zou oplossen. Dat ga ik alsnog doen zodra de mail met verdere info en excuses binnen komt.Goed bezig
quote:nienke_g schreef op 08 augustus 2016 @ 10:22:

Hier een wat gekke ochtend tot dusver. Was het hele weekend kotsmisselijk...en dat was ik echt alleen tijdens m'n zwangerschap! Dus vanochtend eerst maar eens een test gedaan, maar negatief, gelukkig. Ik had die spiraal niet voor niks laten zetten . Maar goed, loos alarm dus; waarschijnlijk kan ik niet bijzonder goed tegen die hormonen, want ik voel me echt al een paar weken niet zo bijzonder.Nooit eerder een spiraal gehad?
quote:Star schreef op 08 augustus 2016 @ 09:53:

Hebben we al een baby?Natuurlijk. Half 4 vannacht.
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven