Het stamcafé IXX

29-07-2016 21:43 3024 berichten
Nou hij is open hoor. Nu nog even verzinnen waar we zitten. Weet je wat? Ik maak een poll.

Lieve groetjes van Leo, Star, Yas en Elvee

Waar moeten we zitten?

Totaal aantal stemmen: 57

In een rasecht Jordanees café, compleet met vunzige liedjes (25%)
Op Ameland, in een strandtent met meeuwengekrijs op de achte (30%)
Ergens op de Seychellen (46%)
quote:Star schreef op 08 augustus 2016 @ 10:25:

[...]

Nooit eerder een spiraal gehad?Nee, altijd de pil geslikt. Maar dit leek me handiger, aangezien ons gezin inmiddels compleet is.
quote:nienke_g schreef op 08 augustus 2016 @ 10:33:

[...]

Nee, altijd de pil geslikt. Maar dit leek me handiger, aangezien ons gezin inmiddels compleet is.Ah, dus wel gewend aan hormonen. Misschien gewoon een zomer(hahaha)virus. Hier ook veel zieken.
quote:Star schreef op 08 augustus 2016 @ 10:37:

[...]

Ah, dus wel gewend aan hormonen. Misschien gewoon een zomer(hahaha)virus. Hier ook veel zieken.Ja, maar wel al vier jaar geleden voor het laatst geslikt, dus lijk het wat ontwend. Of ik word ziek inderdaad (Niet de bedoeling in m'n laatste vakantieweek!!)
Goedemorgen

Fijn te lezen Kittens dat jullie er allebei voor gaan. Het klinkt raar maar het mooiste aan een relatie is toch het voor elkaar blijven kiezen vind ik.

Wij zijn bijna 10 jaar samen, en ik merk dat het echt niet altijd makkelijk is. We zien onze relatie vaak als vanzelfsprekend en dat is niet goed. Nu gaan we weer even door een periode dat we dat zien en weer extra moeite doen. En ik ben weer helemaal knetterverliefd maar daarnaast is hij ook mijn allerbeste vriend, we maken elkaars zinnen af en hebben vaak aan 1 blik al genoeg om te weten wat er speelt.

Ik hoop heel erg dat jullie er gauw uitkomen en weer samen kunnen genieten. En dat jij je ook wat beter in je vel gaat voelen en blijf hier lekker je hart luchten!

Ik ben ook heel benieuwd of er al wat gaande is bij Ana, ik hoop het wel voor haar!

Fijne dag allemaal! Wij gaan zo naar de GVR
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier, Bridge!
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 08 augustus 2016 @ 10:33:

[...]

Natuurlijk. Half 4 vannacht. Nietwaar 8 uur vanmorgen
Ik was gisteren van plan om voor de komende 4 dagen een maaltijdplan te maken maar ik merk dat ik alles kan plannen in mijn leven maar eten meer dan 1 dag vooruit gaat gewoon niet.

Nu wel voor morgen gezorgd maar woensdag en donderdag wordt iets uit de diepvries of snackbar. Toch een beetje gepland dus

Strijk gedaan en spullen voor weekend weg uitgezocht dus nu nog even Netflix voor ik ga werken maar eerst koffie!
Eten plannen kan ik niet. Ik zal er maar toch geen trek in hebben op de geplande dag. Nee hoor, niks voor mij
quote:Star schreef op 08 augustus 2016 @ 12:17:

Eten plannen kan ik niet. Ik zal er maar toch geen trek in hebben op de geplande dag. Nee hoor, niks voor mij Dit dus.
Ja dat heb ik dus ook. Hooguit dus 1 dag van te voren.
Ik plan altijd voor een week, doe mijn meeste inkopen ook 1x in de week. Dan schuif ik soms nog wel als het zo uitkomt.

Niks voor mij om elke dag te moeten bedenken wat ik moet gaan eten.
Moet straks naar het ziekenhuis, echo maken omdat de huisarts denkt dat ik misschien een vleesboom heb. Hmmm, ik kan niet zeggen dat ik sta te trappelen van ongeduld.
Nou Stone, dat is idd niet zo leuk. Sterkte!
Life is short. Eat dessert first.
Ik duim voor het beste Woll!
Ik heb eigenlijk geen idee wat dat inhoudt, zo'n vleesboom. Volgens mij hoeft dat verder niets te betekenen. En ik realiseer me nu ook dat ik niet weet hoe zo'n echo wordt gemaakt, met een aparaatje over mijn buik, of juist van binnen.

Ik hoop het eerste, dan valt dat weer mee.
quote:Woll_Stone schreef op 08 augustus 2016 @ 12:24:

Moet straks naar het ziekenhuis, echo maken omdat de huisarts denkt dat ik misschien een vleesboom heb. Hmmm, ik kan niet zeggen dat ik sta te trappelen van ongeduld. Ach, tis maar een echo. Als je geluk hebt heb je een leuke echoscopiste.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 08 augustus 2016 @ 12:28:

[...]

Ach, tis maar een echo. Als je geluk hebt heb je een leuke echoscopiste.

We gaan het zien.
Succes Woll!
quote:Woll_Stone schreef op 08 augustus 2016 @ 12:27:

Ik heb eigenlijk geen idee wat dat inhoudt, zo'n vleesboom. Volgens mij hoeft dat verder niets te betekenen. En ik realiseer me nu ook dat ik niet weet hoe zo'n echo wordt gemaakt, met een aparaatje over mijn buik, of juist van binnen.

Ik hoop het eerste, dan valt dat weer mee.

Ik zou rekening houden met een inwendige echo.

En of een vleesboom gevolgen heeft hangt erg af van plaats en afmeting van het ding.
Hoop dat het meevalt Woll!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Thanks ladies.

@Solo, daar had ik eigenlijk al op gerekend. Ik heb speciaal vanochtend even de plumeau ter hand genomen, zodat er een doorkomen aan is.

Mijn ha zei dat mijn baarmoeder vergroot is. Zij dacht aan een vleesboom, ik moest gelijk denken aan mijn ontmoeting onlangs met Gabriel. Ik dacht dat hij dronken was toen hij vertelde dat ik een kind krijg, maar nu begin ik toch te twijfelen.
quote:Woll_Stone schreef op 08 augustus 2016 @ 12:37:

Thanks ladies.

@Solo, daar had ik eigenlijk al op gerekend. Ik heb speciaal vanochtend even de plumeau ter hand genomen, zodat er een doorkomen aan is.

Mijn ha zei dat mijn baarmoeder vergroot is. Zij dacht aan een vleesboom, ik moest gelijk denken aan mijn ontmoeting onlangs met Gabriel. Ik dacht dat hij dronken was toen hij vertelde dat ik een kind krijg, maar nu begin ik toch te twijfelen.Vanmiddag ben je blij dat het 'alleen maar' een vleesboom is.
quote:Solomio schreef op 08 augustus 2016 @ 12:39:

[...]

Vanmiddag ben je blij dat het 'alleen maar' een vleesboom is. Ja, man o man, stel je eens voor dat ze zeggen dat ik 5 maanden zwanger ben. Hallelujah!
Sterkte Woll! Uitwendig is zo gebeurt, inwendig geen idee maar soïso niet fijn allemaal. Zenuwentoestanden...
The owls are not what they seem
Inwendig is ook zo gebeurd, heb dat al eens gehad. En ik ben niet zenuwachtig hoor, maar ik heb er gewoon geen zin in, gedoe.

Maar goed, de zon schijnt niet, het is niet warm, ik heb geen mooie man om vanmiddag het bed mee in te duiken, dus dan kan ik net zo goed dit gaan doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven