Het stamcafé IXX

29-07-2016 21:43 3024 berichten
Nou hij is open hoor. Nu nog even verzinnen waar we zitten. Weet je wat? Ik maak een poll.

Lieve groetjes van Leo, Star, Yas en Elvee

Waar moeten we zitten?

Totaal aantal stemmen: 57

In een rasecht Jordanees café, compleet met vunzige liedjes (25%)
Op Ameland, in een strandtent met meeuwengekrijs op de achte (30%)
Ergens op de Seychellen (46%)
quote:Phaedra_ schreef op 08 augustus 2016 @ 19:28:

[...]

Een boek dat weinig indruk gemaakt heeft.Of ze was stomdronken tijdens die eerste 150 bladzijden.
quote:Lady_Voldemort schreef op 08 augustus 2016 @ 19:31:

[...]

Of ze was stomdronken tijdens die eerste 150 bladzijden.

Ook een optie. Of stoned.

Ik zat te denken aan mahonie, alleen houdt rood zo lastig bij mij. Bruin vind ik saai, blond ben ik al en zwart is net weer te. Het leven is soms zo ingewikkeld.
quote:Phaedra_ schreef op 08 augustus 2016 @ 19:33:

[...]

Ik zat te denken aan mahonie, alleen houdt rood zo lastig bij mij. Bruin vind ik saai, blond ben ik al en zwart is net weer te. Het leven is soms zo ingewikkeld.Misschien iets met henna? Dat houdt bij mij nog best goed. De rest van die verfrommel is er na drie wasbeurten zo ongeveer weer uit, in tegenstelling tot de verfrommel van dertig jaar geleden. En het ligt niet aan mijn leeftijd, want mijn dochter heeft hetzelfde probleem. Zij wil het nu blauw, trouwens .

[...]

Ik zat te denken aan mahonie, alleen houdt rood zo lastig bij mij. Bruin vind ik saai, blond ben ik al en zwart is net weer te. Het leven is soms zo ingewikkeld.

Mahonie, dat heb ik eens gedaan. (Ben ook blond) Als ik nu die foto's terugkijk, is het net of ik een pruik ophad

Anders doe je grijs
Goedenavond trouwens allemaal!

Ik heb vanmiddag heerlijk in m'n eentje geluncht bij m'n favoriete tentje . Doe ik eigenlijk zelden, maar ik ben van plan dat eens vaker te gaan doen. Verder was het hier heerlijk zonnig, dus een flink stuk gewandeld.
quote:Lady_Voldemort schreef op 08 augustus 2016 @ 19:42:

[...]

Misschien iets met henna? Dat houdt bij mij nog best goed. De rest van die verfrommel is er na drie wasbeurten zo ongeveer weer uit, in tegenstelling tot de verfrommel van dertig jaar geleden. En het ligt niet aan mijn leeftijd, want mijn dochter heeft hetzelfde probleem. Zij wil het nu blauw, trouwens .

Dat probleem heb ik dus ook. Henna kan niet, omdat er al verf in zit.

Blauw ben ik te oud voor
Grijs is ook geen optie!

Alleen lunchen is heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 08 augustus 2016 @ 19:42:

[...]

Misschien iets met henna? Dat houdt bij mij nog best goed. De rest van die verfrommel is er na drie wasbeurten zo ongeveer weer uit, in tegenstelling tot de verfrommel van dertig jaar geleden. En het ligt niet aan mijn leeftijd, want mijn dochter heeft hetzelfde probleem. Zij wil het nu blauw, trouwens .

Ik verf ook altijd met henna en ben nog best jong

Die andere verven houden het ook nooit bij mij. Echt irritant is dat
quote:Phaedra_ schreef op 08 augustus 2016 @ 19:48:

Grijs is ook geen optie!

Alleen lunchen is heerlijk.

En lowlights een optie? Dan blijft je 'basiskleur' hetzelfde, maar oogt het anders.

(Zou het wel onwijs stoer vinden als je je haar blauw zou verven! Denk alleen dat je lover zich doodschrikt )
Oh ja, dat is een nieuwe trend he, je haar grijs verven. Ik vind het zo stom. Ik heb een zestigjarige collega die haar haar grijs heeft laten verven, en oh wat vindt iedereen het prachtig. Terwijl ik bijna zeker weet dat ze met haar uitgroei ook een eind zou komen maar dat moet dan weer geheim blijven natuurlijk
Grijs verven is echt idioot ja. Bij sommige staat grijs haar wel, maar dat jonge mensen hun haar grijs verven snap ik niet.

[...]

Ik zat te denken aan mahonie, alleen houdt rood zo lastig bij mij. Bruin vind ik saai, blond ben ik al en zwart is net weer te. Het leven is soms zo ingewikkeld.Rood is ruk inderdaad. Het vervaagt bij mij ook zo snel. Dus maar blond gewoon weer.
quote:nienke_g schreef op 08 augustus 2016 @ 19:52:

[...]

En lowlights een optie? Dan blijft je 'basiskleur' hetzelfde, maar oogt het anders.

(Zou het wel onwijs stoer vinden als je je haar blauw zou verven! Denk alleen dat je lover zich doodschrikt )Ik zie hier niet anders dan vrouwen van mijn leeftijd met blauw e/o groen haar. Ik vind het echt verschrikkelijk, voor sommige dingen word je gewoon te oud.
Hebben jullie rood door henna al geprobeerd? Dat is de enige rode haarverf die bij mij wel blijft zitten en rood blijft.
quote:Star schreef op 08 augustus 2016 @ 19:55:

[...]

Rood is ruk inderdaad. Het vervaagt bij mij ook zo snel. Dus maar blond gewoon weer.En dat blond ben ik inmiddels echt zat. Te saai.
quote:Philae schreef op 08 augustus 2016 @ 19:51:

[...]

Ik verf ook altijd met henna en ben nog best jong

Dat zeg ik dus! Bij mijn dochter houdt die nieuwerwetse drogistenrommel ook niet en zij is pas vijftien!

En trouwens, ik ben dan wel oud maar nog niet grijs dus. Erger nog: ik lijk wel niet grijs te willen worden, terwijl mijn hele familie op mijn leeftijd al retegrijs was. Dus dat die nieuwerwetse rommel niet houdt op mijn haar ligt ook al niet aan mijn grijze haren want die heb ik gewoon niet (of nauwelijks).
quote:Philae schreef op 08 augustus 2016 @ 19:56:

Hebben jullie rood door henna al geprobeerd? Dat is de enige rode haarverf die bij mij wel blijft zitten en rood blijft.Dat pure poeder? Dan ben ik oranje.
quote:Phaedra_ schreef op 08 augustus 2016 @ 19:56:

[...]

En dat blond ben ik inmiddels echt zat. Te saai.Je kan ook paars doen! dat heb ik in mijn alternatieve periode gehad
quote:Phaedra_ schreef op 08 augustus 2016 @ 19:57:

[...]

Dat pure poeder? Dan ben ik oranje.

Nee ik gebruik gewoon zo'n kit van henna plus. Dat is super makkelijk en al kant en klaar. Alleen de flesjes mengen en dan aanbrengen

En is er in heel veel kleuren.
quote:Phaedra_ schreef op 08 augustus 2016 @ 19:57:

[...]

Dat pure poeder? Dan ben ik oranje.Omdat je blond bent van jezelf ja. Zo deed ik het ook vroegah, als ik oranje wilde. Eerst bleken met pure waterstofperoxyde, en dan twee weken later er overheen met de henna
Lowlights is nog een idee, maar moet de kapper doen.
quote:Philae schreef op 08 augustus 2016 @ 19:54:

Grijs verven is echt idioot ja. Bij sommige staat grijs haar wel, maar dat jonge mensen hun haar grijs verven snap ik niet.

O ik vind het bij sommige mensen wel leuk!

En ik weet niet zeker of dit geverfd is, maar ik vind het prachtig:

quote:Philae schreef op 08 augustus 2016 @ 19:57:

[...]

Je kan ook paars doen! dat heb ik in mijn alternatieve periode gehad Heb ik al gehad. Ik ga de verf van Henna eens proberen dan.
quote:Phaedra_ schreef op 08 augustus 2016 @ 19:56:

[...]

En dat blond ben ik inmiddels echt zat. Te saai.Witter blond?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven