Het stamcafé IXX

29-07-2016 21:43 3024 berichten
Nou hij is open hoor. Nu nog even verzinnen waar we zitten. Weet je wat? Ik maak een poll.

Lieve groetjes van Leo, Star, Yas en Elvee

Waar moeten we zitten?

Totaal aantal stemmen: 57

In een rasecht Jordanees café, compleet met vunzige liedjes (25%)
Op Ameland, in een strandtent met meeuwengekrijs op de achte (30%)
Ergens op de Seychellen (46%)
quote:-KING- schreef op 08 augustus 2016 @ 20:22:

gaan jullie allemaal een gek kleurtje nemen?

Ik zou wel paars willen, maar dat gaat nooit pakken bij mij. Ik heb namelijk nog steeds heel erg donkerbruin haar .

Ik gooi er wel eens kastanje in, of gewoon zwart. Ik zwart.
Wat is je haarkleur nu dan?

gaan jullie allemaal een gek kleurtje nemen?Ik niet. Ik heb pas m'n lange haren heel kort laten knippen. Genoeg geks voorlopig.
quote:nienke_g schreef op 08 augustus 2016 @ 20:27:

[...]

Ik niet. Ik heb pas m'n lange haren heel kort laten knippen. Genoeg geks voorlopig.En bevalt dat? Zo radicaal?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het vorige week al geverfd. Dus misschien volgende keer.

Ik zou mijn haar wel eens zwart willen hebben, maar weet niet of dat staat. Ik heb niet echt een bleke huid dus in theorie zou dat wel passen

gaan jullie allemaal een gek kleurtje nemen?Ik heb al jaren een beetje een gek kleurtje. Gekker hoeft niet.
quote:-KING- schreef op 08 augustus 2016 @ 20:25:

[...]

nee ik ook niet.Jij hebt wit haar van de gipsplaten dus lieg niet.
quote:Lady_Voldemort schreef op 08 augustus 2016 @ 20:25:

[...]

Ik zou wel paars willen, maar dat gaat nooit pakken bij mij. Ik heb namelijk nog steeds heel erg donkerbruin haar .

Ik gooi er wel eens kastanje in, of gewoon zwart. Ik zwart.Zwart met paarse highlights!
Star, gaat het wel goed met je? Ik zie je al verschillende keren posten dat je "de kracht niet meer hebt" en maak me toch een beetje zorgen.
Daarom, speciaal voor Star..................

quote:Lady_Voldemort schreef op 08 augustus 2016 @ 20:25:

[...]

Ik gooi er wel eens kastanje in, of gewoon zwart. Ik zwart.zwart vind ik ook mooi.
very metal
quote:Woll_Stone schreef op 08 augustus 2016 @ 20:26:

Wat is je haarkleur nu dan?ik? donkerbruin, met wit van de gipsplaten dus
very metal
quote:Woll_Stone schreef op 08 augustus 2016 @ 20:30:

Star, gaat het wel goed met je? Ik zie je al verschillende keren posten dat je "de kracht niet meer hebt" en maak me toch een beetje zorgen.Mhoehahahahahaha, ik ben gewoon nog een beetje in Euro Pride stemming.
Donkerbruin is ook mooi.
quote:nienke_g schreef op 08 augustus 2016 @ 20:27:

[...]

Ik niet. Ik heb pas m'n lange haren heel kort laten knippen. Genoeg geks voorlopig.gemilimeterd? dat staat soms wel tof vind ik, bij vrouwen. moet je wel ook een bomberjackie en dr martens aan.
very metal
quote:Woll_Stone schreef op 08 augustus 2016 @ 20:28:

[...]

En bevalt dat? Zo radicaal?Ja, mij bevalt het uitstekend! Lekker makkelijk: hand erdoor en het zit. (Man bevalt het helemaaaaal niet. Die vindt het echt niks )
quote:duende12 schreef op 08 augustus 2016 @ 20:28:

[...]

Ik heb al jaren een beetje een gek kleurtje. Gekker hoeft niet.wat voor kleur dan?
very metal
quote:duende12 schreef op 08 augustus 2016 @ 20:30:

[...]

Zwart met paarse highlights!Jaa dat kan heel mooi staan!
quote:nienke_g schreef op 08 augustus 2016 @ 20:35:

[...]

Ja, mij bevalt het uitstekend! Lekker makkelijk: hand erdoor en het zit. (Man bevalt het helemaaaaal niet. Die vindt het echt niks )Ik heb ook heel kort haar, goed geknipt. Na het wassen even kam erdoor, verder hoef ik er niets aan te doen. Dat vind ik zo fijn. (en lang haar staat me niet)
quote:Philae schreef op 08 augustus 2016 @ 20:28:

Ik heb het vorige week al geverfd. Dus misschien volgende keer.

Ik zou mijn haar wel eens zwart willen hebben, maar weet niet of dat staat. Ik heb niet echt een bleke huid dus in theorie zou dat wel passen ook met een bleke huid kan dat supermooi zijn.
very metal
quote:-KING- schreef op 08 augustus 2016 @ 20:35:

[...]

gemilimeterd? dat staat soms wel tof vind ik, bij vrouwen. moet je wel ook een bomberjackie en dr martens aan.Neenee, zo kort nu ook weer niet Het zit ongeveer zo
quote:Woll_Stone schreef op 08 augustus 2016 @ 20:36:

[...]

Ik heb ook heel kort haar, goed geknipt. Na het wassen even kam erdoor, verder hoef ik er niets aan te doen. Dat vind ik zo fijn. (en lang haar staat me niet)Dat lange haar had ik altijd in een losse knot of een vlecht. Nooit los. Dus ik zag er het nut niet van in
quote:nienke_g schreef op 08 augustus 2016 @ 20:40:

[...]

Neenee, zo kort nu ook weer niet Het zit ongeveer zoLeuk
Ik heb lange krullen. Kan je weinig mee, met gekruld haar
quote:nienke_g schreef op 08 augustus 2016 @ 20:40:

[...]

Neenee, zo kort nu ook weer niet Het zit ongeveer zo

haal toch lekker die tondeuse er over joh!

die mevrouw op dat plaatje, heeft die haar neus er zelf op geboetseerd?
very metal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven