Het stamcafé IXX
maandag 8 augustus 2016 om 20:45
quote:Star schreef op 08 augustus 2016 @ 19:59:
En ik weet niet zeker of dit geverfd is, maar ik vind het prachtig:
[afbeelding]Mijn zus was donkerblond en heeft nu allemaal wit/grijs schakeringen. Prachtig. Ik wacht geduldig tot ik ook zo ver ben... maar ik wacht al lang. Als ik het opsteek zie je enkel grijsschakeringen maar dat stomme dekhaar blijft donker. Ik was dan ook donkerbruin ooit.
En ik weet niet zeker of dit geverfd is, maar ik vind het prachtig:
[afbeelding]Mijn zus was donkerblond en heeft nu allemaal wit/grijs schakeringen. Prachtig. Ik wacht geduldig tot ik ook zo ver ben... maar ik wacht al lang. Als ik het opsteek zie je enkel grijsschakeringen maar dat stomme dekhaar blijft donker. Ik was dan ook donkerbruin ooit.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 8 augustus 2016 om 20:48
maandag 8 augustus 2016 om 20:49
maandag 8 augustus 2016 om 20:50
maandag 8 augustus 2016 om 21:06
quote:Eleonora-1 schreef op 08 augustus 2016 @ 21:04:
Ja, net nou ik binnenkom.
Echt niet opvallend of zo.Dag Leo! Fijn om je weer te lezen. Hoe is 't? Dochter bijna weer thuis? Spieren bijgekomen van het hoge-druk-spuiten? Kees bekomen van zijn confrontatie met de hoge-druk-spuit-lans?
Ja, net nou ik binnenkom.
Echt niet opvallend of zo.Dag Leo! Fijn om je weer te lezen. Hoe is 't? Dochter bijna weer thuis? Spieren bijgekomen van het hoge-druk-spuiten? Kees bekomen van zijn confrontatie met de hoge-druk-spuit-lans?
maandag 8 augustus 2016 om 21:06
Ik heb al jaren kort haar, behoorlijk donker van mezelf. Onlangs in één weekend twee keer gehoord dat ik zo mooi grijs word. Ik heb nog niet veel grijze haren, maar tegen mijn donkere haar zie je ze wel mooi 'oplichten'.
You can do whatever you want - no one cares.
Week 34 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 34 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 8 augustus 2016 om 21:12
quote:Oudblond schreef op 08 augustus 2016 @ 21:06:
[...]
Dag Leo! Fijn om je weer te lezen. Hoe is 't? Dochter bijna weer thuis? Spieren bijgekomen van het hoge-druk-spuiten? Kees bekomen van zijn confrontatie met de hoge-druk-spuit-lans?
Hai Blondje!
Dochter is al ruim een week thuis gelukkig.
Ze gaat aanstaande zondag weer nog een weekje naar haar vader en van aanstaande woensdag tot en met vrijdag bij mijn ouders logeren dus ze heeft een beetje een drukke agenda maar daarna is het allemaal voorbij en begint het nieuwe schooljaar weer.
Ik kan alleen rechtdoor typen. Van de spierpijn.
Vandaag het laatste sluitwerk gedaan en het is prachtig geworden.
Mijn spieren zijn volkomen overwerkt maar het was 't waard!
En hoe ga jij?
[...]
Dag Leo! Fijn om je weer te lezen. Hoe is 't? Dochter bijna weer thuis? Spieren bijgekomen van het hoge-druk-spuiten? Kees bekomen van zijn confrontatie met de hoge-druk-spuit-lans?
Hai Blondje!
Dochter is al ruim een week thuis gelukkig.
Ze gaat aanstaande zondag weer nog een weekje naar haar vader en van aanstaande woensdag tot en met vrijdag bij mijn ouders logeren dus ze heeft een beetje een drukke agenda maar daarna is het allemaal voorbij en begint het nieuwe schooljaar weer.
Ik kan alleen rechtdoor typen. Van de spierpijn.
Vandaag het laatste sluitwerk gedaan en het is prachtig geworden.
Mijn spieren zijn volkomen overwerkt maar het was 't waard!
En hoe ga jij?
maandag 8 augustus 2016 om 21:30
maandag 8 augustus 2016 om 21:45
Hola Leo! Ik had gemist dat dochter er weer was. Fijn! Drukke agenda voor haar maar ik hoop dat ze er van geniet. Oma en opa = goede kindtijd herinneringen voor mij.
Succes met de spierpijn: die wordt vast opgeheven door het mooie resultaat!
Ik heb mijn eerste werkdag na twee weken - ziek - vakantie gehad. Mwaahhh... ik steven op een confrontatie op het werk aan. Voelt vreselijk maar is nu echt onvermijdelijk.
Schoonpa is heel moeilijk, maar Maman's gezondheid gaat goed sinds haar verhuizing naar het tehuis en ze begint nu ook zelf te vertellen dat ze daar beter en fijner is
En ik heb geen nieuwe liefde, maar mijn oude bezorgde me afgelopen week nog knikkende knietjes
Succes met de spierpijn: die wordt vast opgeheven door het mooie resultaat!
Ik heb mijn eerste werkdag na twee weken - ziek - vakantie gehad. Mwaahhh... ik steven op een confrontatie op het werk aan. Voelt vreselijk maar is nu echt onvermijdelijk.
Schoonpa is heel moeilijk, maar Maman's gezondheid gaat goed sinds haar verhuizing naar het tehuis en ze begint nu ook zelf te vertellen dat ze daar beter en fijner is
En ik heb geen nieuwe liefde, maar mijn oude bezorgde me afgelopen week nog knikkende knietjes
dinsdag 9 augustus 2016 om 07:27