Het stamcafé IXX
dinsdag 9 augustus 2016 om 08:35
dinsdag 9 augustus 2016 om 08:53
Maar............. als Yuri nou goed presteert, en dat doet hij, wat maakt het dan uit dat ie alcohol gedronken heeft? Die man is 33 en weet denk ik best wel wat hij wel en niet kan doen om zijn prestaties niet in gevaar te brengen.
Of hij weet het niet en dat blijkt dan vanzelf tijdens de wedstrijd.
Of hij weet het niet en dat blijkt dan vanzelf tijdens de wedstrijd.
You can do whatever you want - no one cares.
Week 34 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 34 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 9 augustus 2016 om 08:57
quote:Solomio schreef op 09 augustus 2016 @ 08:53:
Maar............. als Yuri nou goed presteert, en dat doet hij, wat maakt het dan uit dat ie alcohol gedronken heeft? Die man is 33 en weet denk ik best wel wat hij wel en niet kan doen om zijn prestaties niet in gevaar te brengen.
Of hij weet het niet en dat blijkt dan vanzelf tijdens de wedstrijd.Regels Solo, regels. En met zijn staat van dienst neem je natuurlijk geen enkel risico.
Of hij weet het niet en dat blijkt dan vanzelf tijdens de wedstrijd.Regels Solo, regels. En met zijn staat van dienst neem je natuurlijk geen enkel risico.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 9 augustus 2016 om 08:57
quote:duende12 schreef op 09 augustus 2016 @ 08:48:
[...]
Zeg dat!
Eerst cocaïne gebruiken (2009) en nu is hij er stiekem tussenuit geknepen en heeft 'ie alcohol gedronken.
2012 is zijn Olympische deelname ook al eens geweigerd op voorhand ivm schorsing mbt drugs.
En daarvoor is hij in 2010 uit het WKteam gezet.
[...]
Zeg dat!
Eerst cocaïne gebruiken (2009) en nu is hij er stiekem tussenuit geknepen en heeft 'ie alcohol gedronken.
2012 is zijn Olympische deelname ook al eens geweigerd op voorhand ivm schorsing mbt drugs.
En daarvoor is hij in 2010 uit het WKteam gezet.
dinsdag 9 augustus 2016 om 08:58
quote:Solomio schreef op 09 augustus 2016 @ 08:53:
Of hij weet het niet en dat blijkt dan vanzelf tijdens de wedstrijd.Er gelden regels om als topsporter te mogen deelnemen aan de Olympische Spelen.
Of hij weet het niet en dat blijkt dan vanzelf tijdens de wedstrijd.Er gelden regels om als topsporter te mogen deelnemen aan de Olympische Spelen.