Het stamcafé IXX
dinsdag 9 augustus 2016 om 09:00
Je hebt wel een punt Solo, maar volgens de berichten die ik lees was het niet toegestaan binnen het NL olympisch team om te party-en voordat je moet presteren. En hoe moeilijk kan het zijn om je daar een week of twee aan te houden met kans op een medaille? Te moeilijk voor Yuri, blijkbaar. Dat vind ik dan dom.
The owls are not what they seem
dinsdag 9 augustus 2016 om 09:01
quote:Nouschi schreef op 09 augustus 2016 @ 08:57:
[...]
Regels Solo, regels. En met zijn staat van dienst neem je natuurlijk geen enkel risico.Ja, regels, precies die dingen waar ik een beetje moeite mee heb als ik ze niet zo zinnig vind.
[...]
Regels Solo, regels. En met zijn staat van dienst neem je natuurlijk geen enkel risico.Ja, regels, precies die dingen waar ik een beetje moeite mee heb als ik ze niet zo zinnig vind.
You can do whatever you want - no one cares.
Week 34 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 34 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 9 augustus 2016 om 09:05
quote:Solomio schreef op 09 augustus 2016 @ 09:01:
[...]
Ja, regels, precies die dingen waar ik een beetje moeite mee heb als ik ze niet zo zinnig vind.Ik vind het geen rare regels hoor. Als je van het terrein afgaat kunnen ze niet instaan voor je veiligheid. En geen genotsmiddelen is uitgevonden voor hem lijkt me.
[...]
Ja, regels, precies die dingen waar ik een beetje moeite mee heb als ik ze niet zo zinnig vind.Ik vind het geen rare regels hoor. Als je van het terrein afgaat kunnen ze niet instaan voor je veiligheid. En geen genotsmiddelen is uitgevonden voor hem lijkt me.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 9 augustus 2016 om 09:18
dinsdag 9 augustus 2016 om 09:44