Het stamcafé IXX
dinsdag 9 augustus 2016 om 10:02
dinsdag 9 augustus 2016 om 10:04
quote:Woll_Stone schreef op 09 augustus 2016 @ 10:00:
Hier is het half bewolkt, half blauw, af en toe een zonnestraal.
Ik heb mijn halletje al geschilderd, kijk op de klok: 10.00 uur en dan heb ik de klus af, fijn.
Dat is fijn, doe je goed!
Ik zit in pyama te niksen.
Eigenlijk moet ik ook nog 20 dingen doen maar nog geen fut gevonden.
Hier is het half bewolkt, half blauw, af en toe een zonnestraal.
Ik heb mijn halletje al geschilderd, kijk op de klok: 10.00 uur en dan heb ik de klus af, fijn.
Dat is fijn, doe je goed!
Ik zit in pyama te niksen.
Eigenlijk moet ik ook nog 20 dingen doen maar nog geen fut gevonden.
dinsdag 9 augustus 2016 om 10:29
https://www.vn.nl/vandaag-huilen-we-allemaal-om-yuri/
You can do whatever you want - no one cares.
Week 34 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 9 augustus 2016 om 10:31
quote:Solomio schreef op 09 augustus 2016 @ 10:29:
https://www.vn.nl/vandaag-huilen-we-all ... yuri/Zelfs de hemel huilt.
https://www.vn.nl/vandaag-huilen-we-all ... yuri/Zelfs de hemel huilt.
dinsdag 9 augustus 2016 om 10:31
Goedemorgen lieverds,
Kan iemand even helpen het terras buiten te zetten?
Ik heb met dat hogedrukgereinig zo overdreven dat ik mijn armen en rug nauwelijks meer kan gebruiken.
Mijn dochter staat nu te stofzuigen, iets wat ze nog maar een keer eerder heeft gedaan maar ik vind twaalf een prachtleeftijd om het eens wat vaker te doen.
Ik vertelde haar dat ik, toen ik twaalf was, mijn eigen kamer helemaal op moest ruimen, dus inclusief bed verschonen, stofzuigen, afstoffen en dweilen. En onze stofzuiger, een 'Toppy', was loodzwaar met altijd net te weinig snoer. En die moest ik twee trappen op zeulen.
Bij die van mij willen de 'in míjn jeugd' verhalen nog wel eens aanslaan.
Dus nu staat ze te stofzuigen.
Kan iemand even helpen het terras buiten te zetten?
Ik heb met dat hogedrukgereinig zo overdreven dat ik mijn armen en rug nauwelijks meer kan gebruiken.
Mijn dochter staat nu te stofzuigen, iets wat ze nog maar een keer eerder heeft gedaan maar ik vind twaalf een prachtleeftijd om het eens wat vaker te doen.
Ik vertelde haar dat ik, toen ik twaalf was, mijn eigen kamer helemaal op moest ruimen, dus inclusief bed verschonen, stofzuigen, afstoffen en dweilen. En onze stofzuiger, een 'Toppy', was loodzwaar met altijd net te weinig snoer. En die moest ik twee trappen op zeulen.
Bij die van mij willen de 'in míjn jeugd' verhalen nog wel eens aanslaan.
Dus nu staat ze te stofzuigen.
dinsdag 9 augustus 2016 om 10:34
quote:Star schreef op 09 augustus 2016 @ 10:31:
[...]
Zelfs de hemel huilt.
Vooral dit stukje: 'Het land waar Heineken als hoofdsponsor van de winnaarstent dagelijks op staatstelevisie urenlang gratis reclame mag maken en waar zelfs de koning bier drinken met absolutistische staatshoofden ziet als diplomatiek smeermiddel.'
Ik vind het enorm hypocriet om Yuri weg te sturen om iets wat verder aan alle kanten gepromoot wordt.
[...]
Zelfs de hemel huilt.
Vooral dit stukje: 'Het land waar Heineken als hoofdsponsor van de winnaarstent dagelijks op staatstelevisie urenlang gratis reclame mag maken en waar zelfs de koning bier drinken met absolutistische staatshoofden ziet als diplomatiek smeermiddel.'
Ik vind het enorm hypocriet om Yuri weg te sturen om iets wat verder aan alle kanten gepromoot wordt.
dinsdag 9 augustus 2016 om 10:35
dinsdag 9 augustus 2016 om 10:36
dinsdag 9 augustus 2016 om 10:37
quote:Solomio schreef op 09 augustus 2016 @ 10:34:
[...]
Ik vind het enorm hypocriet om Yuri weg te sturen om iets wat verder aan alle kanten gepromoot wordt.Bij de Formule1 wordt ook reclame gemaakt voor drank. Het is echter niet de bedoeling dat de coureurs met drank op achter het stuur gaan zitten.
[...]
Ik vind het enorm hypocriet om Yuri weg te sturen om iets wat verder aan alle kanten gepromoot wordt.Bij de Formule1 wordt ook reclame gemaakt voor drank. Het is echter niet de bedoeling dat de coureurs met drank op achter het stuur gaan zitten.
dinsdag 9 augustus 2016 om 10:37
quote:Solomio schreef op 09 augustus 2016 @ 10:34:
[...]
Ja maar hij had het ook gewoon bij 1 biertje kunnen houden en zich niet zo laten gaan:
[...]
Ja maar hij had het ook gewoon bij 1 biertje kunnen houden en zich niet zo laten gaan:
dinsdag 9 augustus 2016 om 10:38
dinsdag 9 augustus 2016 om 10:39
quote:Eleonora-1 schreef op 09 augustus 2016 @ 10:33:
Ik huil overigens niet om Yuri.
Persoonlijk vind ik het best treurig als je op dat niveau sport en je dan niet even twee weken geen bier kunt drinken.
Als hij uitgesport was kon hij zich een slag in de rondte zuipen.
Ow, ik snap het ook niet hoor. Zeker ook omdat ik denk dat alcohol een enorme aanslag is op je lijf en ik niet snap dat je dat midden in zo'n toernooi doet.
Maar hij is daar omdat hij enorm goed kan turnen. Hij heeft zich geplaatst voor de finale, dus hij doet exact waarvoor hij aangenomen is. Hoe hij dat bereikt is zijn eigen verantwoordelijkheid lijkt me, hoewel ik betwijfel of je optimaal kunt presteren als je alcohol gebruikt hebt.
Ik huil overigens niet om Yuri.
Persoonlijk vind ik het best treurig als je op dat niveau sport en je dan niet even twee weken geen bier kunt drinken.
Als hij uitgesport was kon hij zich een slag in de rondte zuipen.
Ow, ik snap het ook niet hoor. Zeker ook omdat ik denk dat alcohol een enorme aanslag is op je lijf en ik niet snap dat je dat midden in zo'n toernooi doet.
Maar hij is daar omdat hij enorm goed kan turnen. Hij heeft zich geplaatst voor de finale, dus hij doet exact waarvoor hij aangenomen is. Hoe hij dat bereikt is zijn eigen verantwoordelijkheid lijkt me, hoewel ik betwijfel of je optimaal kunt presteren als je alcohol gebruikt hebt.
dinsdag 9 augustus 2016 om 10:40
quote:duende12 schreef op 09 augustus 2016 @ 10:37:
[...]
Bij de Formule1 wordt ook reclame gemaakt voor drank. Het is echter niet de bedoeling dat de coureurs met drank op achter het stuur gaan zitten.
Maar als ze geen wedstrijd hebben drinken ze vast wel eens een biertje.
Yuri is niet dronken op zijn wedstrijd verschenen hè.
[...]
Bij de Formule1 wordt ook reclame gemaakt voor drank. Het is echter niet de bedoeling dat de coureurs met drank op achter het stuur gaan zitten.
Maar als ze geen wedstrijd hebben drinken ze vast wel eens een biertje.
Yuri is niet dronken op zijn wedstrijd verschenen hè.