Tabel - Zwanger worden in 2016!

28-12-2015 19:48 2256 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wil je graag zwanger worden in 2016 en op dit forum lief en leed met elkaar delen? Praat dan gezellig mee in dit topic! De tabel is gesloten.

NaamLeeftijdStartRondeN.O.D.ZwangerUitgerekend?Bijzonderheden88kiki28januari 2016xxEerste kindjesalacia28januari 2016424 meiEerste kindjeSade778332zsm0xEerste kindjeJaim201623februari/maart 2016111 maartEerste kindjeHakunamatata9026januari 2016619 juniEerste kindjeMevrouw_X30maart 20160Eerste kindjebelle8828maart 201656 juliEerste kindjeUilenkopje27november 2015627 aprilEerste kindjeNanny9421november 2015428 juniEerste kindjeTeja29201615 mei1e kindje via IUIBloempje18729maart 2016230 aprilEerste kindjeCarmen8828januari 201639 maartEerste kindjeProfessor8629november 2015415 maartnovember 2016Eerste kindjevalkgezicht27januari 2016120 maartEerste kindjeWomen198926november 2015411 januari22 september 2016Eerste kindjeineke120227november 201529 januari19 september 2016Tweede kindje-elle-30december 20151x 1 november 2016Eerste kindje
Was alles goed valkgezicht?
Ja alles was super goed! Ligt mooi op schema en ontwikkeling was ook goed gelukkig!!

Hoe is het met de rest?
Dag dames, ik kom nog eens langs...

Allereerst proficiat aan alle zwangere dames hier! Er komen meer en meer hartjes in de tabel te staan, hoe leuk!

Omdat ik hier maandenlang lief en leed met jullie heb gedeeld wil ik jullie af en toe op de hoogte houden van mijn situatie.

Nu gaat het goed met me, maar het heeft heel lang geduurd.

Ik heb uiteindelijk twee injecties met methotrexaat gekregen. Vooral na die tweede toediening was ik erg misselijk en moe. Het waren geen fijne dagen. Maar dan begon eindelijk het bloeden op gang te komen en dat werkte verlichtend, ook al was het leventje in mij aan het verdwijnen.

Nadien moest ik nog redelijk vaak mijn bloed laten onderzoeken tot mijn hcg op 0 stond. Dat was pas twee weken geleden het geval.

Heel het traject van inseminatie, merken dat er iets fout was, zoeken naar wat, de behandeling, het wachten tot mijn hcg op 0 stond heeft dus van midden april tot begin juli geduurd. Een hele tijd. Een tijd van stress en verdriet. Maar ook wel een tijd waarin mijn vriendin en ik nog dichter naar elkaar toegegroeid zijn, elkaar nog beter hebben leren kennen, elkaar nog meer leerden appreciëren. En ook een tijd waarin we beseften dat we dat kindje zo graag willen, en dat het ooit wel komt.

Gisteren kreeg ik mijn maandstonden, exact 32 dagen nadat de bloeding begon. Niet slecht lijkt me.

Wij kunnen alles nu eindelijk wat tot rust laten komen. We genieten dus van onze vrije dagen, van onze komende verhuis. En we kijken uit naar september, want dan mogen we opnieuw proberen.

Tweede keer goede keer?

Een knuffel aan jullie allemaal.
Wat fijn om te lezen Teja!!

Ik hoop zeker voor je mee dat september jullie maand wordt! Het klinkt inderdaad als een langdurig, vervelend proces de afgelopen periode... :( nu dan lekker van de vakantie en verhuizing genieten en daarna met goede moed september in!

Hier gaat alles goed, ik begin ons kindje nu steeds vaker te voelen... Daar keek ik erg naar uit! Sinds een paar dagen schopt ze soms zo hard dat ik toch echt aan d'r vraag of het wat zachter kan.. Zeker in mijn blaas is niet echt grappig :p voordeel ervan is dan wel dat mijn vriend het nu ook al kan voelen.

Het shoppen is ook gestart, al die winkels met uitverkoop en schattige kleertjes... De eerste tassen zijn binnen, haha

Voor iedereen hier een fijne vakantie!

Enne, Teja, laat je over een tijdje weer wat horen?
Teja wat fijn dat je je steeds beter voelt!!! Duimen voor september!

Carmen dat schoppen in de blaas is echt geen pretje Nee!
Inderdaad fijn Teja, leuk dat je hier ook even het nieuws met ons deelt. We duimen voor september! Dan op naar een zomerbaby

Carmen & Valkgezicht: dat schoppen lijkt me geen pretje haha, duurt bij mij nog even

Hoe is t met de rest?
Hier gaat alles goed hoor, gewoon even heerlijk genieten met z'n tweeën voordat we eind augustus gaan beginnen. Kan het nu gelukkig ook gewoon lekker helemaal even loslaten. Nu genieten van weekendjes weg en een wat rustigere periode met werken.

Hakuna, jij ondertussen al echo gehad? Was alles goed?
Dat is een goede instelling nanny. Hier afgelopen week de 1e echo gehad. Alles zag er goed uit gelukkig. Heel onwerkelijk hoor om het hartje te horen. De baby is nu 1.07 cm haha inimini dus. 11 augustus de termijnecho. Ik ben morgen 8 weken dacht ze nu en dat zou betekenen dat ik 5 maart uitgerekend ben. Ik denk zelf eigenlijk dat het nog een half weekje naar voren schuift, maar we zullen het zien over een paar weekjes (duurt lang!). Opa en de oma's weten het nu ook, waren helemaal in de wolken haha. Ze worden allen voor het eerst grootouders, dus extra speciaal denk ik. Deze week gaan we het aan onze broers en schoonzussen vertellen en aan een aantal goede vrienden. Mijn leidinggevende weet het wel al, ivm wat veranderingen op het werk. Ik kreeg pas een nieuwe baan aangeboden, dus dacht wel fijn om iig te delen waarom ik niet razend enthousiast was haha. Hij wil toch wel dat ik het ga doen, maar dan met in eerste instantie een soort overgangsregeling (gelet op de timing), dus dat geeft wel wat meer rust.
Salacia, super fijn dat alles goed is!! Dan kun je nu echt gaan genieten van alles!
Super Salacia, wat bijzonder allemaal om mee te maken lijkt mij. Eerste teken van leven zien, al die blije hoofden van de mensen tegen wie je het verteld, geniet er van!
Dag meiden, ook ik heb al een tijd niets laten horen, dat is omdat ik het er heel moeilijk mee heb dat het maar niet lijkt te lukken. Ik weet het, we zijn pas bezig vanaf februari, maar het lijkt al zo lang.. Ik dacht dat ik het redelijk had losgelaten, maar dat blijkt toch niet zo te zijn. Ben zo blij voor jullie allemaal, maar besef nu pas hoe niet vanzelfsprekend het is dat het zo maar lukt. Uiteraard hou ik jullie op de hoogte en blijf ik mee lezen.. Dikke knuffel voor jullie allemaal.
Sterkte belle!! Ook voor jou zal er iets gaan veranderen!
Sterkte belle! Jouw tijd komt vast nog
Wat is het stil hier? Hoe gaat het met iedereen?
Ik moet bekennen dat ik naar een ander groepje ben gegaan, vond het ook veel te stil worden hier

Met mij alles goed! Vandaag termijnecho, dat is wel weer spannend. Hoe is het met jou Valkgezicht?
Hier dan ook maar een update van mijn kant. Ik had bewust niks gepost omdat ik het idee had dat mensen er niet op zaten te wachten.

Maar goed ik ben inmiddels 34 weken zwanger en inmiddels met zwangerschapsverlof. Geef nu flink toe aan mijn nesteldrang haha.

Wij krijgen trouwens een jongetje en ben heel benieuwd wanneer hij zich zal aandient. En hoe hij eruit ziet etc.

Hoe is het met de rest?
Wat is dat snel gegaan women

Geniet lekker van je verlof! Ik vind t nog steeds leuk om wat van jullie te horen hoor!
Hee dames

Belle jou tijd komt ook. Het is inderdaad soms moeilijk het los te laten. Nu moet ik bij mij zeggen dat ik merkte dat ik er ook teveel mee bezig was, ovulatietesten gedaan enz. Uiteindelijk de maand dat ik er niet mee bezig was. Geen testen gedaan had enz. Was ik zwanger ....

Hier ook lang geleden dat ik wat gepost heb.

Succes salacia vandaag! Laat je weten hoe het was ! Wij zitten erg dicht bij elkaar!

Women die tijd is inderdaad snel gegaan. En een jongen wat leuk! Nu lekker genieten van je verlof !

Hier is alles goed. Vorige week de termijnecho gehad. Die was goed. Kleine was erg bewegelijk. Haha. Heel leuk om te zien. Ben vandaag precies 11 weken en 5 dagen zwanger. Voel me goed. Zowiezo deze week. Begin me elke dag wat beter te voelen. Ik had zowiezo niet heel veel last van kwaaltjes. Maar merk wel dat de kwaaltjes die ik had ook steeds beter worden

Volgende week dinsdag hebben we de nekplooimeting en gaan ze bloed afnemen. Vind het maar eng. Brrrr dat bloed afnemen. Dat is wat voor mij en dan ook nog eens 6 buisjes !!

Maarja het is voor een goed doel zullen we maar zeggen haha !
Fijn hakuna! We zitten idd dicht bij elkaar. Ik nu 10 weken en 4 dagen (datum is hetzelfde gebleven).

Verdee ook alles goed! Keurig op schema en alles zat erop en aan. Hij zwaaide al

Normaal over 4 weken weer controle maar dat valt middenin de vakantie, dus mag over 3 weken alweer komen. Jammer dat je niet elke X een echo krijgt haha.
Dag dames,

Fijn om te horen dat het met de zwangere allemaal goed gaat. Ik blijf dit forum heel de tijd wel in de gaten houden, maar heb verder zelf nog niks nieuws te melden. Ik ben in afwachting van 23 augustus, dan gaat het voor ons allemaal beginnen. Zodra ik iets nieuws te melden heb horen jullie het en natuurlijk de afloop van de 23e!
Ik ben benieuwd, houd het in de gaten hier Nanny!
Nanny dat is alweer bijna!!

Hier gaat het goed! Vandaag lekker een dag niet misselijk!!

Woman dat gaat echt al super snel! Haha

Ik heb halverwege september lekker vakantie en dan gaat die over in mijn verlof! Daar heb ik echt zin in!

Maar ik ben super benieuwd hoe het zal gaan hij jou nanny!
Hee dames.

Hier ook een berichtje van mij.

Heb altijd gewoon mee gelezen hoor..

Ik zit al weer bijna op de helft!!!!

Volgende week hebben we de 20 weken echo!! Spannend

Toen onze vakantie begon was ik 13 weken en zakte de misselijkheid, wat fijn was dat!!!! Maar het volgende kwaaltje stond op de hoek te wachten, eenmaal weer thuis is er bij de fysiotherapeut bekkeninstabiliteit geconstateerd

Ik had met me bazin al afgesproken dat ik na me vakantie en dag minder ging werken. 36 uur in de kinderopvang ging ik niet volhouden. Dus werk nu 3 dagen, maar het zal me benieuwen of ik dat volhoud......

Leuk nieuws, sinds 2,5 week ongeveer voel ik de baby

Een vriend heeft het vorige week voor het eerst gevoeld!!! Magisch moment was dat!!!!!

Jeetje women, wat gaat dat snel!!!!

Moet zeggen dat ik het nu ook wel snel vind gaan!!

Fijn te horen dat degene die ook zwanger zijn al een goede 1 ste echo hebben gehad!!!!

Dat was het weer voor nu :-)

Volgende week laat ik weten hoe de 20 weken echo ging!!

Fijne dag
Dag dames,

Ik zou nog graag even laten weten hoe het was gegaan, dr uitslagen van het bloedonderzoek waren allemaal goed. We gaan nu dus echt beginnen!

Eerst moet ik 10 dagen lang een pilletje slikken om menstruatie op te wekken, daarna op de derde dag van m'n cyclus beginnen met clomid om een eisprong te krijgen. Ergens op dag 11, 12 of 13 moet ik weer terug komen om te kijken of het werkt en dus een echo laten maken. Ik moet trouwens voor het geval dat ik nu zwanger zou zijn , een zwangerschapstest doen, dat is nog eens geld verspilling, ik weet dat ik niet zwanger ben, dat zie ik namelijk aan m'n temperatuur, die is niet hoog..

Jullie horen het weer van me zodra er wat gebeurd!

Bloempje, hoe was de echo? Wat gaat de tijd snel zeg!
Spannend nanny! En fijn dat de bloeduitslagen allemaal goed zijn. Nu kunnen jullie echt beginnen...

Bloempje, ben ook benieuwd naar je 20 weken echo. Hopelijk is alles goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven