Het stamcafé IXX

29-07-2016 21:43 3024 berichten
Nou hij is open hoor. Nu nog even verzinnen waar we zitten. Weet je wat? Ik maak een poll.

Lieve groetjes van Leo, Star, Yas en Elvee

Waar moeten we zitten?

Totaal aantal stemmen: 57

In een rasecht Jordanees café, compleet met vunzige liedjes (25%)
Op Ameland, in een strandtent met meeuwengekrijs op de achte (30%)
Ergens op de Seychellen (46%)
quote:dolfje schreef op 12 augustus 2016 @ 07:41:

Ik voel me alleen niet zo lekker, heb hoofdpijn gekregen door het hoesten.

Zit in mijn uppie in de voortent, man en schoonouders slapen nog, en ik hoor en zie langzaamaan de mensen op de camping ontwaken. Schrok me net dood, zat een grote dikke meeuw op de voortent kabaal te maken.Ga lekker vers brood halen. Even wandelen is goed voor je kupke
Alle reacties Link kopieren
Morning!

7:00 Op m'n werk, nu eindelijk tijd om eens een tweede kop koffie te halen. Ik wil gewoon rustig kunnen opstarten, ja!
Oh dear, how sad, never mind.
Zo, manlief ff een kop koffie op bed gebracht. Nu aan de bak.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Star schreef op 12 augustus 2016 @ 07:48:

[...]

Ga lekker vers brood halen. Even wandelen is goed voor je kupke Dat ga ik inderdaad zo doen, in mijn pyjama en op de crocs van man
quote:Hayek schreef op 12 augustus 2016 @ 08:00:

Morning!

7:00 Op m'n werk, nu eindelijk tijd om eens een tweede kop koffie te halen. Ik wil gewoon rustig kunnen opstarten, ja!Ja da's het nadeel van vroeg beginnen; niemand die koffie voor je haalt.
quote:Star schreef op 12 augustus 2016 @ 08:06:

[...]

Ja da's het nadeel van vroeg beginnen; niemand die koffie voor je haalt.Dat doen we hier sowieso niet. En gelukkig maar. Af en toe een loopje is goed voor een mens.......
quote:Hayek schreef op 12 augustus 2016 @ 08:16:

[...]

Dat doen we hier sowieso niet. En gelukkig maar. Af en toe een loopje is goed voor een mens.......Da's waar. Maar koffie halen vind ik geen interessant doel, dus dat mag iemand anders voor me doen
Gaan we in de loop van de dag verhuizen? En stamoudsten, mogen we dan aub naar een zonnige bestemming?
quote:Star schreef op 12 augustus 2016 @ 08:22:

[...]

Da's waar. Maar koffie halen vind ik geen interessant doel, dus dat mag iemand anders voor me doen Het loopje is voor mij een doel op zich. De hele tijd stilzitten is niet echt iets voor mij......
Pff, ik heb net mijn kind voor het eerst een hele dag naar het KDV gebracht. Wat een rust opeens. Nu moet ik dus hard aan het werk.
quote:Hayek schreef op 12 augustus 2016 @ 09:12:

[...]

Het loopje is voor mij een doel op zich. De hele tijd stilzitten is niet echt iets voor mij......Ik vind zo'n loopje ook altijd fijn. Maar ik krijg volgende week een nieuw kantoor met een koffieapparaat erin (En om nu naar een ander apparaat te gaan lopen...da's ook zo wat.)
Goedemorgen allemaal trouwens!

Hier de eerste kop koffie net op, de wasmachine en vaatwasser al draaiend, en nu aan de slag met het boenen van de keuken. Als ik vanochtend heel hard huishoud, kan ik vanmiddag lekker naar buiten!

Dolfje! Wel een beetje genieten hè!
quote:Bloes schreef op 12 augustus 2016 @ 09:12:

Pff, ik heb net mijn kind voor het eerst een hele dag naar het KDV gebracht. Wat een rust opeens. Nu moet ik dus hard aan het werk. Ging het goed? Of tranen? Bij jou dan dus hè?
Zo, iets meer dan een uurtje bezig geweest. De puin is geruimd. (Waarom staat / hangt / ligt in de kleinste kamer altijd de meeste zooi?) Wasjes gevouwen (waarom doe ik dat gewoon niet direct?? Nu waren het 5 rekken pfff) Wasjes gedraaid, vaatwasser uit- en ingeruimd. Ontbeten. Nu nog een bakkie en dan schoonmaken. Lekker hoor zo'n vrije dag helemaal alleen voor jezelf
quote:Star schreef op 12 augustus 2016 @ 09:36:

[...]

Ging het goed? Of tranen? Bij jou dan dus hè? Geen tranen! Tenminste... ik heb ze niet gezien. Ook bij mij geen tranen trouwens, ik vind het stiekem heerlijk. Zoon is een jaar thuis geweest, dus nu de hele dag mijn handen vrij hebben is echt een ongekende luxe!
quote:Bloes schreef op 12 augustus 2016 @ 09:49:

[...]

Geen tranen! Tenminste... ik heb ze niet gezien. Ook bij mij geen tranen trouwens, ik vind het stiekem heerlijk. Zoon is een jaar thuis geweest, dus nu de hele dag mijn handen vrij hebben is echt een ongekende luxe!Dat is waar inderdaad! Lekker dag voor jezelf.
quote:Bloes schreef op 12 augustus 2016 @ 09:12:

Pff, ik heb net mijn kind voor het eerst een hele dag naar het KDV gebracht. Wat een rust opeens. Nu moet ik dus hard aan het werk. Nu moet je dus vooral genieten van de rust, en dingen gaan doen waar je niet aan toe komt als je kind thuis is. LEUKE dingen.
You can do whatever you want - no one cares.
Week 34 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Woll_Stone schreef op 12 augustus 2016 @ 09:00:

Gaan we in de loop van de dag verhuizen? En stamoudsten, mogen we dan aub naar een zonnige bestemming?

Ja hoor.

Klets maar even lekker door, we gaan naar een hartstikke fijne, warme bestemming.
quote:Woll_Stone schreef op 12 augustus 2016 @ 09:00:

Gaan we in de loop van de dag verhuizen? En stamoudsten, mogen we dan aub naar een zonnige bestemming?Wow, alweer bijna een deel vol ! Benieuwd welk Latijns cijfer we nu krijgen
quote:Solomio schreef op 12 augustus 2016 @ 10:11:

[...]

Nu moet je dus vooral genieten van de rust, en dingen gaan doen waar je niet aan toe komt als je kind thuis is. LEUKE dingen.Haha, ja, dat moet eigenlijk ook. Maar ik ben gaan freelancen en heb maandag een deadline, dus min of meer ongestoord door kunnen werken is ook wel fijn. Kan ik vanavond gewoon op de bank ploffen en Harry Potter lezen.
Dolfje, sterkte met 't hoofd meisje...

Bloes, inderdaad ook even genieten nu he.

De vader van Kees komt straks even langs.

Ik heb de boel dus al aan kant en dan ga ik even boodschappen doen want we krijgen logees.

Mijn beste vriendin (een van de twee die ik heb) komt met man en kind het hele weekend logeren.

Morgen gaan we naar de dierentuin waar ik dankzij een lieve forummer met korting heen kan. Jeeeeeejjjjj!

Zometeen nog even boodschappen doen want er worden broodjes shoarma gegeten omdat iedereen dat lust, hoewel er wel twee soorten vlees gehaald moeten worden.

Kees eet geen varken en de rest van ons is kind en lust geen lam of vinden lam zjielig.

Knoflooksaus maken, niet vergeten en salade maken voor in de broodjes.

Hoe maken jullie knoflooksaus?
quote:nienke_g schreef op 12 augustus 2016 @ 10:37:

[...]

Wow, alweer bijna een deel vol ! Benieuwd welk Latijns cijfer we nu krijgen XX deze keer....
Goedemorgen allemaal.

Sterkte Dolfje met je hoofdpijn en het op de camping zitten met je schoonouders.

Lekker Bloes even tijd voor jezelf ook al besteed je dat aan werk.

Hier schijnt de zon al volop, het wordt komende dagen 30 graden, ik zal aan jullie denken.
Leuk Leo dat je vriendin komt en naar de dierentuin is altijd fijn. Wildlands zeker?

Heel veel plezier.
En zo ben je lekker bezig en zo heb je er geen zin meer in. Mest ff naar de Blokker voor Swiffer en kom terug met een prachtige, grote aardewerk ovenschaal met deksel voor 15 eurootjes en wil je gewoon lekker koken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven