Roken moet mogen?

06-08-2016 00:51 106 berichten
Roken jullie nog? Ik heb het geprobeerd,ik ben totaal gestopt ooit. Het dampen, niets voor mij. En nu rook ik weer, ouderwets. En ik vind het heerlijk. Niet veel, maar geniet er toch van. Herkend iemand dit?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook gedampt met zo'n apparaat, maar nu helemaal zonder en dat verschil merk je ook.

Overigens wil ik niet dat er bij mij nog binnen gerookt wordt, want dat vond ik ook al smerig toen ik zelf nog rookte
Tjah, tjah, tjah...
Oef, ik heb er totaal geen problemen mee als andere mensen roken (zolang het maar buiten is en niet in de gezichtjes van kinderen) maar ik word 's ochtends soms zo vreselijk misselijk van de rookpalen op het station.
[quote]Inexplicable schreef op 12 augustus 2016 @ 15:05:

Ik heb ook gedampt met zo'n apparaat, maar nu helemaal zonder en dat verschil merk je ook)quote

Het is natuurlijk het allerbeste niet te roken en niet te dampen.

Maar als stoppen met roken moeilijk is, dan is dampen wel zo'n 95% beter.
Ook hier na 8 jaar gestopt helaas weer begonnen in een hele zware periode. Wel grotendeels overgestapt op dampen, vind dat ook echt lekkerder maar soms heb ik nog steeds zin in een gewone sigaret. Ben wel van plan om samen met vriend deze maand te stoppen.
Natte tosti..
quote:Jejoue schreef op 12 augustus 2016 @ 15:11:

[quote]Inexplicable schreef op 12 augustus 2016 @ 15:05:

Ik heb ook gedampt met zo'n apparaat, maar nu helemaal zonder en dat verschil merk je ook)quote

Het is natuurlijk het allerbeste niet te roken en niet te dampen.

Maar als stoppen met roken moeilijk is, dan is dampen wel zo'n 95% beter.

Hoelang damp je al?

Ik nu 2 maandjes ongeveer en het gaat heel goed,geen behoefte aan een sigaret
Vanaf 1 juni.

Dus net zo lang als jij, ongeveer.

Super!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven