Tips dagje uit
woensdag 17 augustus 2016 om 11:18
We willen volgende week nog een dag iets leuks doen met de kinderen. Nu gaan wij regelmatig naar musea, dierentuinen en pretparken, maar nu weten wij het even niet. Jongste blijkt Hellendoorn niet te willen omdat ze niet in de snelle attracties kan. Daar is ze heel gevoelig voor. Nu dacht ik zelf aan Giethoorn, maar is dat leuk met de kinderen? Ze zijn 9 en 7. Ik weet het even niet.
Hebben jullie suggesties?
Hebben jullie suggesties?
woensdag 17 augustus 2016 om 11:27
woensdag 17 augustus 2016 om 11:37
De kaasmarkt in Alkmaar. In Alkmaar is ook een klein pretpark http://debatavier.nl/ zonder enge achtbanen.
woensdag 17 augustus 2016 om 21:28
quote:mywickedlife schreef op 17 augustus 2016 @ 12:30:
Irrland in Duitsland? Nog nooit geweest maar wij gaan zondag. Schijnt echt heel leuk te zijn.
Is echt superleuk. Wij zijn ook pas weer geweest. Een dag is bijna te kort, zo groot is het.
Neem kooltjes en BBQ-vlees mee want je kunt overal gratis de bbq aansteken !
Een tip: zoek een andere dag uit want dit weekend wordt het erg wisselvallig. En het is extra leuk daar als ze ook in de waterglijbanen kunnen ! Ik zou nu in elk geval niet gaan, is echt zonde. Zijn paar dingen overdekt maar meeste is buiten. En het is óveral zand
Irrland in Duitsland? Nog nooit geweest maar wij gaan zondag. Schijnt echt heel leuk te zijn.
Is echt superleuk. Wij zijn ook pas weer geweest. Een dag is bijna te kort, zo groot is het.
Neem kooltjes en BBQ-vlees mee want je kunt overal gratis de bbq aansteken !
Een tip: zoek een andere dag uit want dit weekend wordt het erg wisselvallig. En het is extra leuk daar als ze ook in de waterglijbanen kunnen ! Ik zou nu in elk geval niet gaan, is echt zonde. Zijn paar dingen overdekt maar meeste is buiten. En het is óveral zand